PEWIK Gdynia Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81-311 Gdynia, ul. Witomińska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 687 297 , fax. 586 687 296
- Data zamieszczenia: 2020-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PEWIK Gdynia Sp. z o.o.
ul. Witomińska 29
81-311 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 586 687 297, fax. 586 687 296
REGON: 19056387900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pewik.gdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie 4 kompletnych zestawów podporowych obrotowej suszarki bębnowej wg. projektu wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem oraz regeneracja pierścieni biegowych suszarni obrotowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) kompletną dostawę i montaż 4 nowych ram pod korpusy wszystkich rolek nośnych b) kompletną dostawę i montaż 4 nowych rolek nośnych wyposażonych w system smarowania grafitem, c) zdemontowanie rolek oporowych i powiększenie otworów fasolowych w ich ramie, celem zwiększenia zakresu regulacji ich pozycji w kierunku osiowym, d) przeprowadzenie regeneracji 2 pierścieni biegowych poprzez ich szlifowanie (bez demontażu z obiektu) w celu przywrócenia walcowości ich bieżni na odcinku tworzącej o długości co najmniej 190 mm oraz wyrównaniu powierzchni [docelowa średnica pierścieni po obróbce winna wynosić P1– 2340 mm, P2 – 2350 mm, zaś wymagana chropowatość powierzchni po obróbce max. Ra – 2,5 µm, tolerancja kształtu (walcowości) – 0,2 mm], e) organizację terenu prowadzenia prac montażowych, właściwe jego oznakowanie, zagospodarowanie i uprzątnięcie po wykonaniu wszystkich prac montażowych, f) opracowanie harmonogramu prac rozruchowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, g) przeprowadzenie u Wykonawcy w miejscu produkcji badań i pomiarów poszczególnych elementów zestawów podporowych na zgodność z wymaganiami materiałowymi oraz „wytycznymi odbiorowymi” zawartymi w dokumentacji projektowej, opracowanej przez ZMP S.C. oraz przekazanie Zamawiającemu protokołów z przeprowadzonych badań i pomiarów wraz z oświadczeniem o wymaganym wysezonowaniu ram podporowych, nie później niż 7 dni przed terminem ich dostawy i montażu, h) przeprowadzenie pomiarów i regulacji zestawów podporowych obrotowej suszarki bębnowej, i) montaż urządzeń zgodnie z wymaganiami montażowymi z projektu, j) współudział w przeprowadzeniu badań przez upoważnionych przedstawicielami Zamawiającego wynikających z wymagań odbiorowych opisanych w projekcie, k) wykonanie rozruchu mechanicznego i technologicznego obrotowej suszarki bębnowej w obecności upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, l) wykonanie sprawozdania technicznego z przebiegu rozruchu i ostatecznych wyników prac rozruchowych, m) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w tym 1 na nośniku elektronicznym, n) opracowanie wytycznych obsługowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42142200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełnionego i podpisanego Formularza Ofertowego (Załącznik nr 1); b) wypełnionego i podpisanego Formularza Cenowego (Załącznik nr 2); c) harmonogramu rzeczowo-finansowego, uwzględniającego ceny z Formularza Cenowego d) prawidłowo sporządzonego pełnomocnictwa, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku podpisania oferty przez Pełnomocnika Wykonawcy; e) oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych – Załącznik nr 9, f) oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego – Załącznik nr 10. g) pisemnej informacji, kto ze strony Wykonawcy będzie kierownikiem realizacji prac i jednocześnie koordynatorem ds. bhp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną