Przetargi.pl
Wykonanie 3 studni dla gminnego ujęcia wody

Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 7729019 , fax. (017) 7729019
  • Data zamieszczenia: 2015-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. (017) 7729019, fax. (017) 7729019
    REGON: 69058213400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie 3 studni dla gminnego ujęcia wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Wykonanie 3 studni dla gminnego ujęcia wody, które jest elementem przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa ujęcia wody pitnej o dodatkowe studnie głębinowe wraz z niezbędną infrastrukturą-zgodnie z Uchwałą nr XXXVII_372_2013 Rady Miejskiej w Sokołowie Młp. z dn. 30 grudnia 2013 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rozbudowy ujęcia wody pitnej o dodatkowe studnie głębinowe wraz z niezbędną infrastrukturą w Turzy i Górnie. 2)Roboty budowlane - Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262220-9 Wiercenie studni wodnych 45255110-3-Roboty budowlane w zakresie studni 3)Zakres rzeczowy: 1 Wywiercenie i zafiltrowanie otworu studziennego do głębokości: Wykonanie 3 sztuk otworów rozpoznawczo-eksploatacyjnych R1, R2, R3 o głębokości _42 m otwór R1, 27 m otwór R2, 47 m otwór R3 , metodą mechaniczno_udarowo_okrętną w rurach fi 20do18cali, zafiltrowanie filtrem fi 280 na 255 na 12,5 _odcinki filtra łączone gwintowaną mufą_wraz z rurką piezometryczną, Zgodnie z dokumentacją opracowaną przez Zakład Usług Geologicznych i Ochrony Środowiska GOLOGOS Rzeszów_ zał. nr 2.1 do2.3._ 2.Pobranie podczas wiercenia próbek gruntu z każdej warstwy wyróżniającej się litologicznie, 3.Pompowanie próbne otworu, w tym: montaż pompy głębinowej, pompowanie oczyszczające i pomiarowe 120 godz. _chlorowanie studni, pompowanie pomiarowe_, demontaż pompy głębinowej, 4.Demontaż urządzeń wiertniczych, likwidację i uporządkowanie placu wierceń, 5.Prowadzenie dozoru geologicznego i opracowanie kompletnej powykonawczej dokumentacji hydrogeologicznej ujęcia wody, która będzie podstawą do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego. 6.Wykonanie i analiza badań fizyczno-chemicznych i bakteriologicznych wody z próbnego pompowania, 7.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej studni. Prace wiertnicze w otworze muszą być prowadzone pod dozorem uprawnionego geologa, który w oparciu o rzeczywiste warunki geologiczne, stwierdzone podczas wiercenia, ostatecznie zadecyduje o konstrukcji otworu w zakresie jego głębokości _do przewiercenia - odpowiedniej do ujęcia warstwy wodonośnej_, szczegółowej konstrukcji filtra, czasu i sposobu próbnego pompowania. Szczegółowy zakres robót do wy-konania zawiera dokumentacja projektowa w skład, której wchodzą przedmiary robót, warunki techniczne prowadzenia robót. Dokumentacja, na podstawie której należy wykonać przedmiot zamówienia opracowana jest przez Zakład Usług Geologicznych i Ochrony Środowiska GOLOGOS Rzeszów. W przypadku nienapotkania warstw wodonośnych oraz braku możliwości głębienia otworu w celu rozwiązania założonego zadania wykonany otwór należy zlikwidować przez usunięcie rur z równo-czesnym wypełnieniem otworu urobkiem. Przy likwidacji należy zwracać uwagę na konieczność izolacji nawierconych stref wodonośnych, aby uniemożliwić połączenie się wody z różnych poziomów. Decyzję o likwidacji otworu należy podjąć komisyjnie z udziałem przedstawiciela Inwestora, Wykonawcy i geologa nadzorującego. Koszt likwidacji otworu - w przypadku wystąpienia takiego zdarzenia - będzie ustalony podczas oddzielnych negocjacji pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą. Wymaga się udzielenia minimum 3 letniej rękojmi i gwarancji na cały przedmiot zamówienia i wykonane roboty. Prace należy wykonywać zgodnie z decyzją o zatwierdzeniu projektu robót geologicznych znak OS-IVG.7430.16.2015.WZ z dn. 12.05.2015 r. - decyzja stała się prawomocna z dn. 29.maj.2015 r., z dochowaniem wszystkich procedur wymaganych przez prawo geologiczne i górnicze. O zamiarze zajęcia terenu należy powiadomić pisemnie Nadleśnictwo Głogów Małopolski, ul. Fabryczna 57, 36-060 Głogów Młp. Przed złożeniem oferty zaleca się wykonanie wizji lokalnej w terenie, teren wierceń studni R1 i R3 znajduje się na obszarze Lasów Państwowych Nadleśnictwa Głogów Małopolski w Górnie, mogą występować niedogodności w dostępie i dojeździe do miejsc wykonywania odwiertów, dostęp będzie możliwy poprzez gruntowe leśne drogi. Teren wierceń studni R2 znajduje się również na działce oznaczonej symbolem Ls _na działce gminnej_ przy placu szkoły w Turzy. Należy stosować się do: przepisów ppoż. w tym ustawy o ochronie ppoż. _Dz. U. z 2002 r nr 147 poz. 1229 ze zm._ , dotyczących zabezpieczenia pożarowego lasów _RMŚ z 22 marca 2006 Dz. U. nr 58 poz. 405 ze zm._ i ochrony przeciwpożarowej _RMSWiA z 7 czerw. 2010 r Dz. U. nr 109, poz. 719 _, poleceń i zarządzeń porządkowych Służby Leśnej, zaleceń i regulaminów Nadleśnictwa. Za ew. szkody powstałe w trakcie realizacji zadania wyłączną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego - jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Ciężar udowodnienia, że materiał _wyrób_ jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Wyroby użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonych w obowiązujących przepisach: ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych _Dz.U. z 2014 r., poz. 883 - j.t._, ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane _Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 - j.t. z późn. zm._ Warunkiem odbioru prac przez Zamawiającego będzie przedłożenie przez Wykonawcę kompletu wymaganej w SIWZ dokumentacji, atestów, certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, świadectw jakości na wbudowane materiały i inne wynikające z charakteru zrealizowanego projektu (jeśli dotyczy), protokołów z: 1. Zakończenia wierceń. 2 Pompowania próbnego i analiz badań fizyczno-chemicznych i bakteriologicznych wody z próbnego pompowania ( wszystkie odrębnie dla każdej studni). Wykonawca ma obowiązek dysponować w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie lub wbudowanie, które przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a)instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b)gwarancję Wykonawcy oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c)protokoły z badania materiałów i urządzeń, d)dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e)inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zaopatrzy obiekt i plac budowy w oznaczenia i instrukcje wymagane obowiązującymi przepisami (sanitarnymi, bhp). Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy lub normom Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz o gorszych parametrach niż określone w dokumentacji technicznej. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej pisemnej gwarancji jakości, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 3 000,00- PLN słownie: trzy tysiące złotych i zero groszy. 2Termin wnoszenia wadium mija wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 25 czerwca 2014 r. do godz.14:00 . 3Wadium musi obejmować termin związania z ofertą. 4Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu - przelew, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - oryginał, gwarancjach bankowych - oryginał, gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - oryginał. 5 Dokumenty, o których mowa w pkt 4 należy w oryginale wpiąć do oferty. Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty. 6 Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 08 9182 0006 0000 0390 2000 0390 w Banku Spółdzielczym w Sokołowie Młp. podając w tytule przelewu: Wadium przetargowe Wykonanie 3 studni dla gminnego ujęcia wody. Wymaga się dla wadium wniesionego w pieniądzu, aby w przed upływam terminu składania żądana kwota znajdowała się na wskazanym koncie. 7 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 8 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9 Zwrot wadium następuje na podstawie art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia oraz nieodpłatne: serwis, przeglądy i wymiana podzespołów ulegających normalnemu zużyciu przez okres 6 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sokolow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach