Instytut Lotnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska 110/114
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8460011 , fax. 022 8466567
- Data zamieszczenia: 2012-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Lotnictwa
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8460011, fax. 022 8466567
REGON: 00003737400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl (zakładka: przetargi i ogłoszenia)
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie 2 egzemplarzy elementu badawczego - demonstratora (struktura statecznika poziomego) i zestawu próbek do badań - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawstwo 2 egzemplarzy elementu badawczego demonstratora obejmuje poniżej wymienione czynności weryfikacja i instalacja oprzyrządowania oraz jego ewentualne korekty, wstępne próby technologiczne, opracowanie dokumentacji warsztatowej i kontrolnej, wykonawstwo części i podzespołów kompozytowych, obróbka mechaniczna i półmontaże części i podzespołów, wykonawstwo głównych skorup usterzeń 2 kpl , wklejanie i montaż elementów szkieletowych 2 kpl , zestaw i sklejanie usterzeń, obróbka wykańczająca, kontrola i sporządzenie dokumentacji końcowej. 2 egzemplarze elementu badawczego demonstratora mają zostać wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną przekazaną przez Zamawiającego. Terminy przekazania dokumentacji określono w podziale prac na etapy. Wykonanie zestawu próbek do badań obejmuje wykonanie płyt przeznaczonych do badań według dokumentacji technicznej przedstawionej przez Zamawiającego. Termin przekazania tej dokumentacji jest określony w podziale prac na etapy. Preimpregnowane materiały węglowe zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego. Zakup pomocniczych materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, jest po stronie Wykonawcy. Etapy prac: I etap wykonanie 15 kg 0,5 kg próbek z preimpregnowanych materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, termin realizacji etapu do dnia 31.09.2012r., dokumentacja zostanie przekazana przez Zamawiającego w terminie do dnia 31.08.2012r., II etap wykonanie elementu badawczego demonstratora, pierwszy egzemplarz, termin realizacji etapu do dnia 15.11.2012r., dokumentacja i oprzyrządowanie zostaną przekazane przez Zamawiającego w terminie do dnia 14.09.2012r., III etap wykonanie 35 kg 0,5 kg próbek z preimpregnowanych materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, w terminie do dnia 28.11.2012r., dokumentacja zostanie przekazana przez Zamawiającego w terminie do dnia 14.09.2012r., IV etap wykonanie elementu badawczego demonstratora, drugi egzemplarz i przekazanie zamawiającemu wraz z dokumentacją, w terminie do dnia 28.11.2012r., dokumentacja i oprzyrządowanie zostaną przekazane przez Zamawiającego w terminie do dnia 14.09.2012r., Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: zobowiązuje się przestrzegać Wymagań techniczno jakościowych wykonania płyt kompozytowych przeznaczonych na próbki materiałowe, stanowiących załącznik nr 2 do umowy; zobowiązuje się przestrzegać Wymagań technicznych demonstratora statecznika poziomego, stanowiących załącznik nr 1 do umowy; zobowiązuje się przestrzegać Wymagań techniczno jakościowych wprowadzania wad w konstrukcję elementu badawczego demonstratora, które zostaną przekazane Wykonawcy do dnia 14.09.2012r., wraz z dokumentacją elementu badawczego demonstratora. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl (zakładka: przetargi i ogłoszenia),
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ewaluacja wpływu EFS na osiąganie celów w zakresie dobrego rządzenia określonych w ramach PO WER
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena efektów wsparcia ośrodków innowacyjności w ramach działania 5.3 Wspieranie ośrodków innowacyjności PO IG oraz ich potencjału w świadczeniu usług proinnowacyjnych
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena efektów realizacji 7. osi priorytetowej PO IG 2007-2013
Dodano: 2016-07-15 - Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. Ocena systemu monitorowania i ewaluacji PROW 2014-2020
Dodano: 2016-06-23 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ewaluacja ex-post działań współfinansowanych z Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013
Dodano: 2016-06-23 - Diagnoza kompetencji kadr zarządzających oświatą oraz pracowników operacyjnych realizujących zadania oświatowe w jednostkach samorządu terytorialnego oraz metod podnoszenia przez nich kompetencji
Dodano: 2016-06-20 - Wpływ Polityki Spójności perspektywy finansowej 2007-2013 na rozwój społeczeństwa informacyjnego
Dodano: 2016-06-13 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ewaluacja wpływu EFS na osiąganie celów w zakresie dobrego rządzenia określonych w ramach PO WER
Dodano: 2016-06-10 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Wpływ realizacji NSRO 2007-2013 na poziom i jakość zatrudnienia w Polsce
Dodano: 2016-06-03 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ewaluacja ex ante Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju
Dodano: 2016-05-12