Urząd Gminy Zabierzów ogłasza przetarg
- Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116 , fax. +48 12 2852109
- Data zamieszczenia: 2019-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zabierzów
ul. Rynek 1
32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116, fax. +48 12 2852109
REGON: 55195800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie 2-ch zadań na terenie Gminy Zabierzów. 1. Wykonanie monitoringu na terenie dz. nr 949/10 tzw. „Kamieniołomu” w Zabierzowie. 2. Zagospodarowanie terenu wraz z wykonaniem nawierzchni z mieszanki kamiennej o pow. 0,12ha na dz. nr 949/12 w Zabierzowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie 2-ch zadań na terenie Gminy Zabierzów. 1. Wykonanie monitoringu na terenie dz. nr 949/10 tzw. „Kamieniołomu” w Zabierzowie. 2. Zagospodarowanie terenu wraz z wykonaniem nawierzchni z mieszanki kamiennej o pow. 0,12ha na dz. nr 949/12 w Zabierzowie 3.1. Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania: Zadanie 1: Wykonanie monitoringu na terenie dz. nr 949/10 tzw. "Kamieniołomu" w Zabierzowie. Zadanie 2: Zagospodarowanie terenu wraz z wykonaniem nawierzchni z mieszanki kamiennej o pow. 0,12ha na dz. nr 949/12 w Zabierzowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 1 000,00 zł dla zadania nr 1 oraz 2 000,00 zł dla zadania nr 2.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile uprawnienie to wynika z odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. 8.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ. 8.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.). 8.5. Formularz oferty - załącznik nr 1a do SIWZ – dla zadania nr 1 oraz załącznik nr 1b do SIWZ – dla zadania nr 2. 8.6. Do oferty należy dołączyć sposób obliczenia ceny – kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej dla poszczególnych zadań, zgodnie z przedmiarami robót (patrz zał. nr 8a i 8b do SIWZ). 8.7. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji systemu alarmu pożaru w SCRU Sp. z o. o.
Dodano: 2023-10-07 - Wykonanie instalacji systemu alarmu pożaru w SCRU Sp. z o. o.
Dodano: 2023-07-06 - Rzobudowa systemu monitoringu miejskiego na terenie Rabki-Zdroju
Dodano: 2020-06-26 - „Modernizacja Systemu Ostrzegania o Zagrożeniach na terenie miasta Tarnowa” – II Etap.
Dodano: 2016-11-16