Przetargi.pl
wykonanie 1 altanki śmietnikowej w rejonie ADM-2 w Gorzowie Wlkp.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7387101 (-02) , fax. 095 7387100
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Wełniany Rynek 3 3
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7387101 (-02), fax. 095 7387100
    REGON: 00361962000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie 1 altanki śmietnikowej w rejonie ADM-2 w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 1 altanki śmietnikowej w rejonie ADM-2 w Gorzo-wie Wlkp. zgodnie z zakresem robót zawartym w dokumentacji projektowej (tj. rysunku, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót) stanowiącej załącznik nr 1a do siwz. Lokalizacja altanki: ul. Spokojna 1, Śląska 5,6,7 Załączona do siwz mapka sytuacyjna i fotografia posiada akceptację Plastyka Miejskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp 2. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u Pzp tj.: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czyn-ności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych od-powiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wyko-nania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wyko-nanie - zał. nr 2. A także dysponujący kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjal-ności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie bez ograniczeń, będącym członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, na co należy dołą-czyć odpowiednie dokumenty, 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona-nie zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 10 siwz. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki Wykonawca spełnił. W razie braku jakiegokolwiek oświadczeń lub dokumentów bądź błędów w dokumentach załączonych do oferty zamawiający postąpi zgodnie z art. 26 ustawy Pzp. Nie doty-czy to przypadku, gdy nawet po uzupełnieniu dokumentów oferta Wykonawcy będzie podlegała od-rzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty, wraz oświadczeniem, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych oraz że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2. kosztorys ofertowy sporządzony w kalkulacji uproszczonej na podstawie załączonego do niniej-szej siwz przedmiaru robót, 3. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wy-konywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania, 4. kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności, 5. oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy- dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) . Uwaga: Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czyn-ności , a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . 6. wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie, 7. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wy-konaniu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówie-nia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dyspo-nował,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach