Przetargi.pl
Wykonanie 14 audytów ex-post oraz audytu zbiorczego ze wskaźnikami rezultatu dla projektu "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach będących własnością miasta Siemianowice Śląskie" zrealizowanego w ramach poddziałania 4.3.1 RPO WSL 2014-2020. Audytami objęte są następujące budynki przy ul. Deji 1, 2, 3, 4, 5, 6, Żwirki i Wigury 1, 2, 4, 5, 6, Michałkowicka 37, Wiejska 49, Wróblewskiego 29

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie 14 audytów ex-post oraz audytu zbiorczego ze wskaźnikami rezultatu dla projektu "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach będących własnością miasta Siemianowice Śląskie" zrealizowanego w ramach poddziałania 4.3.1 RPO WSL 2014-2020. Audytami objęte są następujące budynki przy ul. Deji 1, 2, 3, 4, 5, 6, Żwirki i Wigury 1, 2, 4, 5, 6, Michałkowicka 37, Wiejska 49, Wróblewskiego 29
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 14 audytów ex-post oraz audytu zbiorczego ze wskaźnikami rezultatu dla projektu "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach będących własnością miasta Siemianowice Śląskie" zrealizowanego w ramach poddziałania 4.3.1 RPO WSL 2014-2020. Projektem objęte są następujące budynki ul. Deji 1, 2, 3, 4, 5, 6, Żwirki i Wigury 1, 2, 4, 5, 6, Michałkowicka 37, Wiejska 49, Wróblewskiego 29. Budynki zostały poddane termomodernizacji z końcem 2018 roku. Audyt energetycznym winien obejmować okres od 01.01.2019 do 31.12.2019r. Audyt energetyczny winien zawierać w szczególności takie informacje jak: - Ilość zaoszczędzonej energii elektrycznej [MWh/rok], - Il ość zaoszczędzonej energii cieplnej [GJ/rok], - Zmniejszenie zużycia energii końcowej w wyniku realizacji projektu [GJ/rok], -Zmniejszenie rocznego zużycia energii pierwotnej w budynkach publicznych (obligatoryjny) [kWh/rok], - Stopień redukcji PM 10 [tony/rok]. Zamawiający udostępni, po podpisaniu umowy, Wykonawcy audyty energetyczne ww. budynków, które zostały wykonane przed realizacją termomodernizacji. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 3 do SIWZ). 3. Z uwagi na charakter świadczenia, które nie wyczerpuje przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 kodeksu pracy, Zamawiający nie wymaga wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem przez osoby zatrudnione na umowy o pracę. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 7) Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71314300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny, oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty). c) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) (Załącznik nr 2 do Oferty). d) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2.1. Oświadczenia stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), wypełnia i podpisuje Wykonawca; 2.2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane oświadczenia stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.1. Oświadczenia oraz dokumenty dotyczące Wykonawcy/ów występujących wspólnie, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5.2 Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 5. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 6. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach