Przetargi.pl
Wykoanie projektu budowlano- wykonawczego odbudowy cieku Ceglanka

Urząd Miasta Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8785210 , fax. 061 8785210
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8785210, fax. 061 8785210
    REGON: 00000000514199
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykoanie projektu budowlano- wykonawczego odbudowy cieku Ceglanka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektu budowlano- wykonawczego odbudowy cieku Ceglanka. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego - 5 egz.; zawierającego: - wykonanie uzupełniających badań geotechnicznych wraz z dokumentacją, - wykonanie uzupełniających pomiarów - aktualizacja mapy zasadniczej profilu przekrojów poprzecznych, - wykonanie uzupełniających pomiarów inwentaryzacyjnych istniejących budowli hydrotechnicznych i istniejących wylotów wraz z ich oceną, - wykonanie hydrologii cieku wraz z oceną zrzutów ścieków projektowanych i istniejących, - wykonanie operatu wodno-prawnego, - projekt zagospodarowania terenu, - inwentaryzacja zadrzewień, - projekt przebudowy koryta cieku z profilem podłużnym dla cieku Ceglanka i jego dopływu - materiały dotyczące własności gruntów, - projekt nowych budowli hydrotechnicznych, - kosztorysy inwestorskie - 3 egz., - przedmiary robót - 3 egz., oraz dokumentację uzupełniającą: b) specyfikację technicznego wykonania i odbioru robót - 3 egz. wraz z uzyskaniem c) decyzji - pozwolenia wodno-prawnego, d) decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, e) decyzji - pozwolenia na budowę.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1 dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia projektowe w zakresie melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych łącznie z wpisem na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa; 2.2 posiadanie doświadczenia w zakresie wykonania z należytą starannością minimum trzech prac projektowych z zakresu regulacji rzek, renowacji zbiorników wodnych lub budowli hydrotechnicznych, wykonanych w okresie 21.06.2006-21.06.2009 r., o wartości ( brutto) każdej z prac minimum 50 000 zł. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełniania w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art.22 ust.1 i 2 ustawy ; 3. Wypełniony i podpisany wykaz prac z podaniem ich wartości ,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane zostały należycie, w zakresie wymaganym w pkt. V.2.2 SIWZ; 4. Dokument potwierdzający posiadanie przez min. jedną osobę przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień projektowych w zakresie melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych łącznie z wpisem na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów. Ponadto dokumentami wymaganymi są: 1. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. Podpisana i odpowiednio wypełniona oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach