Przetargi.pl
Wykaszanie traw z poboczy i rowów dróg gminnych oraz innych terenów zieleni na obszarze wiejskim gminy Jarocin w roku 2022

GMINA JAROCIN ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 749 95 00 , fax. 62 747 22 25
  • Data zamieszczenia: 2022-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JAROCIN
    AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 749 95 00, fax. 62 747 22 25
    REGON: 250854702
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykaszanie traw z poboczy i rowów dróg gminnych oraz innych terenów zieleni na obszarze wiejskim gminy Jarocin w roku 2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie traw z poboczy i rowów dróg gminnych oraz innych terenów zieleni na obszarze wiejskim gminy Jarocin w roku 2022, dotyczące koszenia mechanicznego i ręcznego kosą spalinową traw z poboczy i rowów dróg gminnych oraz innych terenów zieleni przeznaczonych do wykaszania na obszarze wiejskim gminy Jarocin. Powierzchnia z powyższego obszaru zostanie wskazana przez Zamawiającego do wykoszenia i będzie wynosić nie więcej niż 250 000 m2.Zamówienie obejmuje obszar wiejski gminy Jarocin wskazany w załącznikach nr 1 do umowy.Zamawiający będzie wymagał celem podniesienia standardów utrzymania terenów zieleni:1) Powstałe odpady Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować na swój koszt i odpowiedzialność;2) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności z ustawą o ochronie przyrody), aktualną wiedzą techniczną i sztuką ogrodniczą, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego;3) Wykonawca odpowiada za właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych prac oraz za wprowadzenie zmian w organizacji ruchu w związku z wykonywanymi pracami;4) Prowadzenie prac nie może powodować uciążliwości wobec osób postronnych oraz zagrażać bezpieczeństwu lub życiu osób, np. poprzez składowanie materiału roślinnego, gałęzi, itp. m.in. na chodnikach i ulicach;5) Po wykonaniu prac teren wokół należy uporządkować w terminie 3h od zakończenia prac, a powstałe w wyniku prac odpady np. skoszona trawa, chwasty, gałęzie i inne wywieźć z terenu prac;6) Wykonawca zobowiązany jest stosować się do wskazówek i poleceń Zamawiającego;7) Wykonawca jest zobowiązany do przesyłania po wykonaniu prac określonych w ust. 1 i 2 raportów mailowych z wykonanych prac oraz dokumentacji fotograficznej z miejsca wykonywanych prac najpóźniej do 3 dni od wykonania prac, na adresy e-mail wskazane przez Zamawiającego;8) Wykonawca ma obowiązek posiadania ubezpieczenia OC wartości 50 000 zł przez cały okres realizacji umowy;9) Wykonawca zobowiązany jest podczas realizacji zadania do dysponowania 100% składem osobowym (zgodnie z przedłożonym wykazem osób).W przypadku braku 100% obecności Zamawiający ma prawo do każdorazowego naliczenia kar umownych w wysokości 1 000,00 zł za każdą osobę . W przypadku braku obecności pracownika Wykonawca zobowiązany jest zastąpić brakującą osobę, osobą posiadającą nie gorsze kwalifikacje.10) Przy rozliczaniu ilości wykonanych prac pod uwagę będą brane rzeczywiste powierzchnie wykaszania mechanicznego i ręcznego.11) Szczegółowy opis zamówienia przedstawia Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru prac dotyczących bieżącego utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni na obszarze Gminy Jarocin (załącznik nr 2 do umowy) oraz projekt umowy.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 77.00.00.00-077.30.00.00-377.31.00.00-677.31.41.00-53. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani [art. 462 ust. 2].
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości1 000,00 (słownie: jeden tysiąc złotych i 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem WADIUM – „Wykaszanie traw z poboczy i rowów dróg gminnych oraz innych terenów zieleni na obszarze wiejskim gminy Jarocin w roku 2022”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jarocin,Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Osób:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) Wykonawcy:Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej usługi, polegającej na utrzymaniu i pielęgnacji zieleni na terenach zieleni publicznej o wartości pojedynczego zamówienia minimum 50.000,00 zł brutto.c) Sprzęt:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem:- kosiarką bijakową wysięgnikową – 1 szt.,- kosiarką żyłkową spalinową do koszenia w miejscach niedostępnych – 2 szt.,- samochodem skrzyniowym – 1 szt.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji ekonomicznej i finansowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach