Przetargi.pl
Wykaszanie traw z poboczy dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 30
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4424955 , fax. 061 4424955
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Poznańska 30 30
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4424955, fax. 061 4424955
    REGON: 63128114000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykaszanie traw z poboczy dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne koszenie traw, chwastów, samosiewów na poboczach wskazanych dróg przy średniej szerokości 2,0m wraz z obkoszeniem punktów stałych tj. znaki drogowe, poręcze, drzewa przydrożne itp. Realizacja zamówienia polega na dwukrotnym koszeniu poszczególnych odcinków poboczy dróg powiatowych. Pierwsze koszenie należy wykonać do 30 czerwca 2009r. , drugie należy wykonać w okresie sierpień- wrzesień. Rozpoczęcie każdego koszenia będzie odbywało się po uzgodnieniu z Zamawiającym. Szczegółowy opis zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że ma do dyspozycji kosiarki mechaniczne i kosiarki ręczne ( dysponuje lub będzie dysponował ) sprzętem do realizacji przedmiotowego zamówienia lub zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli do oferty zostanie dołączone oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli do oferty zostanie dołączone oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dostarczonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 so SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1-4 ustawy Pzp 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. Pełnomocnictwo do podpisywania ofert, oświadczeń i innych dokumentów, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę 5.Parafowany wzór umowy- wg załącznika nr 4 do SIWZ 6.Wykaz sprzętu- wg załącznika nr 5 do SIWZ 7. kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 8. kserokopię umowy spółki cywilnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem, jeśli Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowytomysl.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną