Przetargi.pl
Wykaszanie poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
  • Data zamieszczenia: 2015-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykaszanie poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykaszaniem poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego obejmujących: wykaszanie poboczy na terenie gminy, wykaszanie poboczy na terenie miasta, usuwanie zakrzaczeń z rowów przydrożnych krzaków oraz krzaków z pasów drogowych. 2. Szczegółowe opisy zawiera: 1) OST - Wymagania ogólne D-M- 00.00.00 - zał. nr 8 do SIWZ; 2) OST - Koszenie trawy i niszczenie chwastów na poboczach, skarpach i rowach D- 09.01.03 - zał. nr 9 do SIWZ; 3) SST - Koszenie trawy i niszczenie chwastów na poboczach, skarpach i rowach D- 09.01.03 - zał. nr 10 do SIWZ; 4) Wykaz dróg I - usunięcie zakrzaczeń z rowów przydrożnych oraz krzaków z pasów drogowych - zał. nr 11 do SIWZ; 5) Wykaz dróg II - wykaszanie poboczy dróg powiatowych na terenie powiatu zgierskiego - zał. nr 12 do SIWZ; 6) OST - Utrzymanie zieleni przydrożnej D-09.01.02- zał. nr 13 do SIWZ. 3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do trzykrotnego: a) wykaszania poboczy szerokość 2,0 m - po 1,0 m terenu zielonego pobocza po każdej stronie jezdni w pasach drogowych dróg powiatowych; b) usunięcie zakrzaczeń z rowów przydrożnych z pasów drogowych w szerokości 2,0 m od krawędzi jezdni; c) usunięcie krzaków z pasów drogowych w szerokości 2,0 m od krawędzi jezdni; d) wykaszania w miejscach szczególnie niebezpiecznych tj: w obrębie skrzyżowania, na łuku drogi, w miejscach o ograniczonej widoczności, szerokość koszenia do 100% terenu zielonego; e) wykaszania w miastach i odcinkach dróg, gdzie występują zadrzewienia należy wykonywać za pomocą kosy spalinowej lub mikrociągnikiem z kosiarką; f) obkoszenia ze szczególną starannością barier energochłonnych, elementów bezpieczeństwa ruchu; 3. Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykaszanie: a) na terenie m. Aleksandrów Łódzki na długości 10,507 km, tj. 21,014 m2; b) na terenie gm. Aleksandrów Łódzki na długości 44,828 km, tj. 89,656 m2; c) na terenie gm. Parzęczew na długości 58,60 km, tj. 117,20 m2; d) na terenie gm. Ozorków na długości 40,586 km, tj. 81,172 m2; e) na terenie gm. Głowno na długości 71,367 km, tj. 142,734 m2; f) na terenie m. Stryków na długości 3,364 km, tj. 6,728 m2; g) na terenie gm. Stryków na długości 75,171 km, tj. 150,342 m2; h) na terenie m. Zgierz na długości 20,633 km, tj. 41,266 m2; i) na terenie gm. Zgierz na długości 80,673 km, tj. 161,346 m2 - łącznie wykaszanie na długości 405,729 km, tj. na powierzchni 811,458 m2. 2) Usunięcie zakrzaczeń z rowów przydrożnych, oraz krzaków z pasów drogowych: a) na terenie gm. Aleksandrów Łódzki na długości 44,828 km, tj. 89,656 m2; b) na terenie gm. Parzęczew na długości 58,60 km, tj. 117,20 m2; c) na terenie gm. Ozorków na długości 40,586 km, tj. 81,172 m2; d) na terenie gm. Głowno na długości 71,367 km, tj. 142,734 m2; e) na terenie gm. Stryków na długości 75,171 km, tj. 150,342 m2; f) na terenie gm. Zgierz na długości 80,673 km, tj. 161,346 m2 - łącznie usunięcie zakrzaczeń z rowów przydrożnych, oraz krzaków z pasów drogowych na długości 371,225 km, tj. na powierzchni 742,45 m2. 4. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić materiały, narzędzia do realizacji umowy, w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zamówienia. 5. W celu porównania ofert w tabeli cen jednostkowych przedstawiono orientacyjne ilości planowych do zlecenia prac. Podane ilości należy traktować przykładowo nie mogą one stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Umowa zostanie zawarta do kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Rozliczanie następować będzie według cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 6. Podane przez Zamawiającego łączne długości powierzchni na których świadczone będą usługi wykaszania poboczy są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu, przy czym Zamawiający gwarantuje, że przedmiotowe zmiany ilościowe nie spowodują obniżenia wartości umowy o więcej niż 35% umówionej kwoty. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 7. Po wykoszeniu odcinków dróg powiatowych na terenie miast Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia skoszonych traw, chwastów i odrostów. 8. Poza teren miejskim dopuszcza się zrąbkowanie krzaków na miejscu wycinki. 9. Wykonawca jest zobowiązany usunąć poza pas drogowy skoszoną trawę, chwasty i inne odrosty. Wykonawcę obciążają wszelkie działania z tytułu gospodarki odpadami. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zabiegi pielęgnacyjne zgodnie z ustaleniami OST D - 09.01.02 Utrzymanie zieleni przydrożnej GDDP Warszawa 2001- zał. nr 13 do SIWZ. 11. Wykonawca na własny koszt wykona oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas realizacji umowy oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowania tymczasowego, jego utrzymanie i demontaż. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 13. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 14. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu usług tego samego rodzaju jak w zamówieniu podstawowym. 18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 19. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 600,00 zł słownie: sześć tysięcy sześćset złotych. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Wykaszanie. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Poddębicach, nr konta bankowego: 16 9263 0000 0920 1389 2010 0004; 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski. Oryginał dokumentu należy złożyć w KASIE Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz -pokój 205 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.). 7. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 8. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 9. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy i ich brak powodować będą odrzucenie oferty. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach