Gmina Suszec ogłasza przetarg
- Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 44993050 , fax. 32 4493051
- Data zamieszczenia: 2013-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
ul. Lipowa 1 1
43-267 Suszec, woj. śląskie
tel. 32 44993050, fax. 32 4493051
REGON: 27625834500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@suszec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykaszanie i utrzymanie gminnych terenów zielonych i poboczy dróg na terenie Gminy Suszec w 2013 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zgodnie z pkt 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykaszanie i utrzymanie gminnych terenów zielonych i poboczy dróg na terenie Gminy Suszec w 2013 r., zwanego dalej zamówieniem. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: a) zamówienie obejmuje swym zakresem: - roboty przygotowawcze, które wykonawca wykonuje przed rozpoczęciem koszenia, do robót tych zalicza się: -wybranie z trawy kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń, -wygrabienie liści, które spadły z drzew, -rozgarnięcie kretowisk, -wycięcie jednorocznych samosiewów i odrostów wokół drzew, -wywóz zebranych zanieczyszczeń na wysypisko publiczne lub składowiska własne, po uzgodnieniu miejsca wywozu z Zamawiającym, -koszenie poboczy dróg i terenów zielonych, w tym m.in. skarp, rowów, miejsc niedostępnych, miejsc reprezentacyjnych oraz pozostałych działek gminnych na terenie Gminy Suszec, wykaszanych zgodnie z wytycznymi określonymi w specyfikacji technicznej - zał. nr 8 do SIWZ, a także zgodnie z postanowieniami określonymi w niniejszej SIWZ, -dostawę i pracę sprzętu do koszenia, -uprzątnięcie skoszonej trawy i chwastów z jezdni i chodników, odtransportowanie sprzętu, -kontrolę i pomiary dopuszczalnej wysokości trawy po jej skoszeniu. b) Zamówienie składa się z dwóch zadań (części): 1) Zadanie nr 1: Wykaszanie i utrzymanie gminnych poboczy dróg oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec. Usługi objęte tym zadaniem będą świadczone na terenach o łącznej powierzchni: 290.345,45 m2. Lokalizację terenów podlegających koszeniu i utrzymaniu przedstawiono na mapkach lokalizacyjnych - zał. nr 10.01 - 10.9 do SIWZ, natomiast zestawienie długości i powierzchni (w tym średniej szerokości koszenia) poboczy i miejsc reprezentacyjnych do koszenia wykazano odpowiednio w załącznikach nr 9.1 i 9.2 do SIWZ. Szerokość koszenia podana w załączniku 9.1 i 9.2 została uśredniona. Do powierzchni koszenia wchodzą zarówno odcinki o mniejszej jak i większej szerokości niż podana szerokość średnia. W przypadku występowania rowów przydrożnych koszeniu podlega pas od krawędzi jezdni do przeciwskarpy włącznie. Po przeprowadzonych pracach należy uprzątnąć zanieczyszczenia z jezdni i chodników. Zamawiający, dla zadania nr 1, wymaga wykonania nie mniej niż czterech pełnych koszeń na poboczach dróg gminnych, wymienionych w zał. nr 9.1 do SIWZ w okresie obowiązywania umowy i nie mniej niż pięciu pełnych koszeń w miejscach reprezentacyjnych wymienionych w zał. 9.2 do SIWZ, w okresie obowiązywania umowy, w terminach określonych w zał. 6 do SIWZ. 2) Zadanie nr 2: Wykaszanie i utrzymanie pozostałych działek gminnych na terenie Gminy Suszec. Usługi objęte tym zadaniem będą świadczone na terenach o łącznej powierzchni: 120.000,00 m2. Zestawienie powierzchni pozostałych terenów gminnych objętych przedmiotem zamówienia wykazano w zał. nr 11 do SIWZ. Decyzję dotyczącą zakresu i terminu świadczenia przedmiotu zamówienia na terenach objętych zadaniem nr 2 podejmuje zamawiający. Zamawiający, dla zadania nr 2, dla szacowanych powierzchni przedstawionych w zał. nr 11 do SIWZ, termin i szczegółowy zakres prac wskazuje na bieżąco w protokole przekazań i odbiorów pozostałych terenów gminnych objętych przedmiotem zamówienia - załącznik nr 12 do SIWZ. 3.3 Warunki szczegółowe: a) koszenie trawy ma być prowadzone w takich odstępach czasu, aby wysokość trawy nie była większa niż 20 cm (dotyczy tylko zadania nr 1), b) wysokość trawy po skoszeniu może maksymalnie wynosić 5 cm, c) prace obejmują także wycinkę jednorocznych samosiewów i odrostów, d) uprzątnięcie zanieczyszczeń z jezdni i chodników po przeprowadzonych pracach. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) specyfikacja techniczna - zał. nr 8 do SIWZ, b) zestawienie długości i powierzchni poboczy do koszenia - zał. nr 9.1, c) zestawienie długości i powierzchni miejsc reprezentacyjnych do koszenia - zał. nr 9.2, d) mapki lokalizacyjne - pobocza i miejsca reprezentacyjne - zał. nr 10.01 - 10.9. e) zestawienie powierzchni pozostałych terenów gminnych objętych przedmiotem zamówienia - zał. nr 11 f) protokół przekazań i odbiorów pozostałych terenów gminnych objętych przedmiotem zamówienia - zał. nr 12. 3.5 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 77314100-5 Usługi w zakresie trawników 3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w terenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA ZŁOŻENIA WADIUM
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suszec.iap.pl/pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie remontu elementów dróg na terenie Gminy Wilamowice
Dodano: 2016-07-27 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze - strefa II północna w latach 2017-2019
Dodano: 2016-07-22 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2017-2019 na terenie Miasta Zabrze - strefa II południowa
Dodano: 2016-07-21 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2017-2019 na terenie Miasta Zabrze - strefa I południowa
Dodano: 2016-07-20 - Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w latach 2017 - 2019 na terenie Miasta Zabrze - strefa I południowa
Dodano: 2016-07-19 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze - Strefa I Północna w latach 2017 - 2019
Dodano: 2016-07-15 - Bieżące utrzymanie dróg krajowych, wojewódzkiej i powiatowych na terenie miasta Zabrze - STREFA I PÓŁNOCNA w latach 2017 - 2019
Dodano: 2016-07-15 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej
Dodano: 2016-06-29 - Roboty budowlane związane z bieżącą konserwacją, utrzymaniem i remontem dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek w 2016 roku.
Dodano: 2016-05-10 - Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników, terenów zielonych oraz koszenia rowów na terenie Gminy Pawłowice na zadaniach: Zadanie I - sołectwo Pawłowice, Zadanie II - sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek, Zadanie III - sołectwa Pniówek i Krzyżowice, Zadanie IV - sołectwo Warszowice, Zadanie V - sołectwa Golasowice i Jarząbkowie, Zadanie VI - sołectwo Pielgrzymowice, Zadanie nr VII - koszenie rowów melioracyjnych w Gminie Pawłowice,
Dodano: 2016-03-08