Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie ogłasza przetarg
- Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 26 93 514 , fax. 018 26 93 526
- Data zamieszczenia: 2014-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie
ul. Rynek 2 2
34-240 Jordanów, woj. małopolskie
tel. 018 26 93 514, fax. 018 26 93 526
REGON: 12052878000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYJAZDY WAKACYJNE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi zorganizowania pobytu w trakcie wyjazdów wakacyjnych dla uczniów Gimnazjum z terenu Gminy Jordanów. Szczegółowy opis zawarto poniżej. 1. Część 1 - Góry Stołowe: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania pobytu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów w Kudowie Zdrój lub innej miejscowości (ośrodek położony do 20 km - liczone po drogach publicznych - od siedziby Parku Narodowego Gór Stołowych, ul. Słoneczna 31, 57-350 Kudowa Zdrój). b) Data pobytu: 29.06-02.07.2014 (3 noclegi). Przyjazd 29.06.2014 r. w godzinach wieczornych, wyjazd 02.07.2014 po śniadaniu. c) Liczba osób: 53 uczniów + 5 opiekunów + 1 kierowca. Razem 59 os. d) W zakresie zadania zorganizowania pobytu w Górach Stołowych będzie w szczególności: - Zapewnienie noclegu dla grupy (pokoje 2, 3, 4 lub 5 osobowe, łazienki wspólne na każdym piętrze, wszystkie pokoje wyposażone w: łóżka, szafy, stoliki, krzesła, dodatkowa sala mieszcząca min. 60 osób. Uczestnicy wyjazdu mają zostać ulokowani w jednym budynku, w miarę możliwości na jednym piętrze lub kilku ale w pokojach położonych obok siebie, tak aby umożliwić opiekunom możliwość sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów (niedopuszczalne jest umieszczenie uczestników w pokojach rozmieszczonych w różnych częściach dużego kompleksu hotelowego, a przez to utrudnienie/uniemożliwienie opiekunom sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów). - Zapewnienie posiłków podczas pobytu dla wszystkich uczestników wyjazdów (w tym opiekunów i kierowcy). Rozkład posiłków: 1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 3 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 4 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego , suchy prowiant na podróż. - Posiłki winny być zapewnione w ilościach dostosowanych do potrzeb uczestników (odpowiednio duże porcje, możliwość dokładek). 2. Część 2 - Karkonosze: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania pobytu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów w Karkonoszach (ośrodek położony do 20 km - liczone po drogach publicznych - od siedziby Karkonoskiego Parku Narodowego, Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra). b) Termin pobytu: 02-04.07.2014 r. (2 noclegi). Przyjazd 02.07.2014 r. w godzinach wieczornych, wyjazd 04.07.2014 po kolacji. c) Liczba osób: 53 uczniów + 5 opiekunów + 1 kierowca. Razem 59 os. d) W zakresie zadania zorganizowania pobytu w Karkonoskim Parku Narodowym będzie w szczególności: - Zapewnienie noclegu dla grupy (pokoje 2, 3, 4 lub 5 osobowe, łazienki wspólne na każdym piętrze, wszystkie pokoje wyposażone w: łóżka, szafy, stoliki, krzesła, dodatkowa sala mieszcząca min. 60 osób. Uczestnicy wyjazdu mają zostać ulokowani w jednym budynku, w miarę możliwości na jednym piętrze lub kilku ale w pokojach położonych obok siebie, tak aby umożliwić opiekunom możliwość sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów (niedopuszczalne jest umieszczenie uczestników w pokojach rozmieszczonych w różnych częściach dużego kompleksu hotelowego, a przez to utrudnienie/uniemożliwienie opiekunom sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów). - Zapewnienie posiłków podczas pobytu dla wszystkich uczestników wyjazdów (w tym opiekunów i kierowcy). Rozkład posiłków: 1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień : śniadanie, suchy prowiant na wycieczkę, obiadokolacja; 3 dzień: śniadanie, suchy prowiant na wycieczkę, obiadokolacja. - Zapewnienie posiłków podczas pobytu dla wszystkich uczestników wyjazdów (w tym opiekunów i kierowcy). Rozkład posiłków: 1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 3 dzień: dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; - Posiłki winny być zapewnione w ilościach dostosowanych do potrzeb uczestników (odpowiednio duże porcje, możliwość dokładek). 3. Część 3 - Biebrzański Park Narodowy: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania pobytu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów w Biebrzańskim Parku Narodowym (ośrodek położony do 50 km - liczone po drogach publicznych - od siedziby Biebrzańskiego o Parku Narodowego, Park Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz). b) Data pobytu: 06-09.07.2014 (3 noclegi). Przyjazd 06.07.2014 r. w godzinach wieczornych, wyjazd 09.07.2014 po śniadaniu. c) Liczba osób: 53 uczniów + 5 opiekunów + 1 kierowca. Razem 59 os. d) W zakresie zadania zorganizowania pobytu w Biebrzańskim Parku Narodowym będzie w szczególności: - Zapewnienie noclegu dla grupy (pokoje 2, 3, 4 lub 5 osobowe, łazienki wspólne na każdym piętrze, wszystkie pokoje wyposażone w: łóżka, szafy, stoliki, krzesła, dodatkowa sala mieszcząca min. 60 osób. Uczestnicy wyjazdu mają zostać ulokowani w jednym budynku, w miarę możliwości na jednym piętrze lub kilku ale w pokojach położonych obok siebie, tak aby umożliwić opiekunom możliwość sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów (niedopuszczalne jest umieszczenie uczestników w pokojach rozmieszczonych w różnych częściach dużego kompleksu hotelowego, a przez to utrudnienie/uniemożliwienie opiekunom sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów). - Zapewnienie posiłków podczas pobytu dla wszystkich uczestników wyjazdów (w tym opiekunów i kierowcy). Rozkład posiłków: 1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 3 dzień: dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 4 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego , suchy prowiant na podróż. - Posiłki winny być zapewnione w ilościach dostosowanych do potrzeb uczestników (odpowiednio duże porcje, możliwość dokładek). 4. Część 4 - Białowieski Park Narodowy: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania pobytu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów w Białowieskim Parku Narodowym (ośrodek położony do 50 km - liczone po drogach publicznych - od siedziby Białowieskiego Parku Narodowego, Pałacowy 11, 17-230 Białowieża). b) Termin pobytu: 09-11.07.2014 r. (2 noclegi). Przyjazd 09.07.2014 r. w godzinach wieczornych, wyjazd 11.07.2014 po kolacji. c) Liczba osób: 53 uczniów + 5 opiekunów + 1 kierowca. Razem 59 os. d) W zakresie zadania zorganizowania pobytu w Biebrzańskim Parku Narodowym będzie w szczególności: - Zapewnienie noclegu dla grupy (pokoje 2, 3, 4 lub 5 osobowe, łazienki wspólne na każdym piętrze, wszystkie pokoje wyposażone w: łóżka, szafy, stoliki, krzesła, dodatkowa sala mieszcząca min. 60 osób. Uczestnicy wyjazdu mają zostać ulokowani w jednym budynku, w miarę możliwości na jednym piętrze lub kilku ale w pokojach położonych obok siebie, tak aby umożliwić opiekunom możliwość sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów (niedopuszczalne jest umieszczenie uczestników w pokojach rozmieszczonych w różnych częściach dużego kompleksu hotelowego, a przez to utrudnienie/uniemożliwienie opiekunom sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów). - Zapewnienie posiłków podczas pobytu dla wszystkich uczestników wyjazdów (w tym opiekunów i kierowcy). Rozkład posiłków: 1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 3 dzień: dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; - Posiłki winny być zapewnione w ilościach dostosowanych do potrzeb uczestników (odpowiednio duże porcje, możliwość dokładek). 5. Część 5 - Roztocze: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania pobytu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów w Roztoczańskim Parku Narodowym (ośrodek położony do 30 km - liczone po drogach publicznych - od siedziby Roztoczańskiego Parku Narodowego, ul. Plażowa 2, 22-470 Zwierzyniec). b) Data pobytu: 06-09.07.2014 (3 noclegi). Przyjazd 06.07.2014 r. w godzinach wieczornych, wyjazd 09.07.2014 po śniadaniu. c) Liczba osób: 53 uczniów + 5 opiekunów + 1 kierowca. Razem 59 os. d) W zakresie zadania zorganizowania pobytu w Roztoczańskim Parku Narodowym będzie w szczególności: - Zapewnienie noclegu dla grupy (pokoje 2, 3, 4 lub 5 osobowe, łazienki wspólne na każdym piętrze, wszystkie pokoje wyposażone w: łóżka, szafy, stoliki, krzesła, dodatkowa sala mieszcząca min. 60 osób. Uczestnicy wyjazdu mają zostać ulokowani w jednym budynku, w miarę możliwości na jednym piętrze lub kilku ale w pokojach położonych obok siebie, tak aby umożliwić opiekunom możliwość sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów (niedopuszczalne jest umieszczenie uczestników w pokojach rozmieszczonych w różnych częściach dużego kompleksu hotelowego, a przez to utrudnienie/uniemożliwienie opiekunom sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów). - Zapewnienie posiłków podczas pobytu dla wszystkich uczestników wyjazdów (w tym opiekunów i kierowcy). Rozkład posiłków: 1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 3 dzień: dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 4 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego , suchy prowiant na podróż. - Posiłki winny być zapewnione w ilościach dostosowanych do potrzeb uczestników (odpowiednio duże porcje, możliwość dokładek). 6. Część 6 - Bieszczady: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania pobytu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów w Bieszczadzkim Parku Narodowym (ośrodek położony do 50 km - liczone po drogach publicznych - od siedziby Bieszczadzkiego Parku Narodowego - Ustrzyki Górne 19, 38-713 Lutowiska). b) Termin pobytu: 09-11.07.2014 r. (2 noclegi). Przyjazd 09.07.2014 r. w godzinach wieczornych, wyjazd 11.07.2014 r. po kolacji. c) Liczba osób: 53 uczniów + 5 opiekunów + 1 kierowca. Razem 59 os. d) W zakresie zadania zorganizowania pobytu w Bieszczadzkim Parku Narodowym będzie w szczególności: - Zapewnienie noclegu dla grupy (pokoje 2, 3, 4 lub 5 osobowe, łazienki wspólne na każdym piętrze, wszystkie pokoje wyposażone w: łóżka, szafy, stoliki, krzesła, dodatkowa sala mieszcząca min. 60 osób. Uczestnicy wyjazdu mają zostać ulokowani w jednym budynku, w miarę możliwości na jednym piętrze lub kilku ale w pokojach położonych obok siebie, tak aby umożliwić opiekunom możliwość sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów (niedopuszczalne jest umieszczenie uczestników w pokojach rozmieszczonych w różnych częściach dużego kompleksu hotelowego, a przez to utrudnienie/uniemożliwienie opiekunom sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów). - Zapewnienie posiłków podczas pobytu dla wszystkich uczestników wyjazdów (w tym opiekunów i kierowcy). Rozkład posiłków: 1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 3 dzień: dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; - Posiłki winny być zapewnione w ilościach dostosowanych do potrzeb uczestników (odpowiednio duże porcje, możliwość dokładek). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sport - tereny sportowo-rekreacyjne: boisko do piłki nożnej (o wymiarach minimum 40m*20m i piłki siatkowej o wymiarach 9m*18m
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- organizacja konferencji w terminie od 19 października 2016 r. do 21 października 2016 r. związana z realizacją projektu OLAF - 2015-2124: Analiza Kryminalna jako narzędzie zwalczania nielegalnego handlu międzynarodowego oraz walki z przemytem towarów akcyzowych, ukierunkowane na przeciwdziałania przestępstwom i nadużyciom godzącym w interesy ekonomiczne Unii Europejskiej w ramach Programu Hercule III 2014-2020
Dodano: 2016-07-27 - Organizacja seminarium w terminie od 06 września 2016 r. do 09 września 2016 r. związanego z realizacją projektu OLAF - 2015-2124: Analiza Kryminalna jako narzędzie zwalczania nielegalnego handlu międzynarodowego oraz walki z przemytem towarów akcyzowych, ukierunkowane na przeciwdziałania przestępstwom i nadużyciom godzącym w interesy ekonomiczne Unii Europejskiej w ramach Programu Hercule III 2014-2020
Dodano: 2016-07-22 - Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie świadczone w sezonie koncertowym 2016/2017, znak sprawy: ZA.271.2.2016
Dodano: 2016-07-01 - Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej cztery gwiazdki w związku z Festiwalem Sacrum Profanum 2016
Dodano: 2016-06-21 - Świadczenie usług hotelarskich w związku z Festiwalem Sacrum Profanum 2016 Część 1 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej cztery gwiazdki Część 2 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej trzy gwiazdki
Dodano: 2016-06-06 - Zapewnienie noclegów wraz ze śniadaniem dla 30 prelegentów podczas dwudniowej konferencji Digital Dragon 2016
Dodano: 2016-04-12 - Zapewnienie zaplecza technicznego do przeprowadzenia cyklu szkoleń pn. Doskonalenie zawodowe kadr turystyki wiejskiej w Małopolsce
Dodano: 2016-04-04 - Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej 2016 Część 1 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej 3 gwiazdki Część 2 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej 4 gwiazdki Część 3 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii 5 gwiazdek
Dodano: 2016-02-25 - Wykonanie usługi zapewnienia wyżywienia, miejsc noclegowych oraz infrastruktury sportowej na potrzeby zimowego obozu szkoleniowego prowadzonego przez Instytut Kultury Fizycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
Dodano: 2016-01-28 - Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Festiwalu Misteria Paschalia 2016 Część 1 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej 3 gwiazdki Część 2 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej 4 gwiazdki
Dodano: 2016-01-28