Przetargi.pl
Wyjazd szkoleniowo - rehabilitacyjny dla uczestników projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. J. Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 75 826 , fax. 18 33 37 825
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej
    ul. J. Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 75 826, fax. 18 33 37 825
    REGON: 49194333300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr-limanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyjazd szkoleniowo - rehabilitacyjny dla uczestników projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie: Wyjazdu szkoleniowo - rehabilitacyjnego dla uczestników projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. zad.1: dla 9 uczestników projektu, 9 niepełnosprawnych dzieci uczestników. zad.2 dla 21 niepełnosprawnych uczestników projektu. W przypadku obu zadań w czasie wyjazdu będzie uczestniczyła 1 osoba z kadry Zamawiającego jako koordynator wyjazdu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 1) Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby usługa zrealizowana została w ośrodku (hotelu lub pensjonacie) położonym w mieście uzdrowiskowym na terenie Polski z rozwiniętą bazą turystyczną, w odległości co najmniej 50 km od siedziby Zamawiającego (ul. J. Marka 9, 34-600 Limanowa), nie dalej jednak niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania weryfikacji odległości przy użyciu aplikacji dostępnej na stronie https://maps.google.pl/ biorąc pod uwagę najkrótszą wyznaczoną przez w/w aplikację trasę. 2) Transport a) Wykonawca zorganizuje transport autokarowy uczestników wyjazdu z Limanowej (parking przy Starostwie Powiatowym ul. Józefa Marka 9) w dniu rozpoczęcia zajęć o godz.8.30 do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywozu uczestników z ośrodka do Limanowej (parking przy Starostwie Powiatowym ul. Józefa Marka 9) w dniu zakończenia zajęć nie później niż o godz.19.00 b) Zamawiający wymaga, aby transport odbywał się w pojazdach klasy LUX przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonych w klimatyzację, toaletę, rozkładane fotele, TV, system nagłośnienia oraz na zasadach i wymogach określonych w odrębnych przepisach regulujących transport drogowy osób. c) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia zapasowego autokaru na wypadek awarii. d) Liczba miejsc w pojazdach winna gwarantować bezpieczny i wygodny przejazd dla wszystkich uczestników wyjazdu, również opiekunów i koordynatora. 3) Zakwaterowanie a) Wykonawca zapewni zakwaterowanie uczestników wyjazdu w obiekcie, który spełnia następujące warunki: i. standard minimum dla obiektów trzy - gwiazdkowych, ii. uzyskał wpis do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę na podstawie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230 poz.1694) adekwatny do schorzeń wymienionych odpowiednio do każdego zadania. i. spełnia wymogi bezpieczeństwa, w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej, ii. jest przystosowany do przyjmowania zorganizowanych grup osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami, adekwatnych do schorzeń wskazanych jako dysfunkcje osób niepełnosprawnych lub dzieci niepełnosprawnych odpowiednio w każdym zadaniu iii. posiada zaplecze do przeprowadzania zabiegów fizjoterapeutycznych, adekwatnych do schorzeń wskazanych jako dysfunkcje osób niepełnosprawnych lub dzieci niepełnosprawnych odpowiednio w każdym zadaniu iv. posiada zaplecze do realizacji aktywnych form rehabilitacji, umożliwiające prowadzenie zajęć ukierunkowanych na poprawę psychofizycznej sprawności niepełnosprawnych uczestników wyjazdu, v. posiada wyodrębnioną salę szkoleniową, wyposażoną w stoliki i krzesła, sprzęt tj. co najmniej flipchart / tablica magnetyczna, umożliwiającą przeprowadzenie warsztatów z psychologiem/pedagogiem specjalnym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zajęć na stołówce /korytarzu/ w pokoju hotelowym czy innym pomieszczeniu nie spełniającym w/w warunków. b) Wykonawca zapewni zaplecze niezbędne do świadczenia usług rehabilitacyjnych i szkoleniowych na terenie ośrodka c) Zamawiający wymaga, aby uczestnicy usytuowani byli w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym - wc, umywalka, natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody), wyposażonych w jedno lub dwuosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), krzesła, stoliki, szafki przy łóżkach, TV - SAT, czajniki bezprzewodowe, szklanki oraz butelkowaną wodę mineralną. d) Pokoje powinny znajdować się w blisko siebie oraz w jednym budynku. Nie dopuszcza się możliwości zakwaterowania osób różnych płci w tym samym pokoju z wyjątkiem rodziców z dziećmi oraz małżeństw. e) Rozmieszczenie w pokojach poszczególnych osób zostanie ustalone z Wykonawcą najpóźniej w dniu akceptacji harmonogramu wyjazdu. f) Nie dopuszcza się możliwości zakwaterowania uczestników wyjazdu w pokojach jednoosobowych, z wyjątkiem 1 osoby z kadry Zamawiającego, która powinna mieć zapewniony pokój jednoosobowy. 4) Całodobowe wyżywienie dla uczestników wyjazdu: a) składa się z 4 posiłków (dopuszczalna forma szwedzkiego stołu) b) Wyżywienie : śniadania; obiady składające się z : zupy, drugiego dania, kompotu, deseru; podwieczorki i kolacje (z zastrzeżeniem, iż pobyt rozpoczyna i kończy się obiadem) c) serwis kawowy (również w przerwach prowadzonych zajęć), składający się z kawy, herbaty, soków, ciastek, cukru, mleka. d) Posiłki powinny być zróżnicowane i dostosowane do potrzeb każdego uczestnika pod względem odżywczym i kalorycznym (w zadaniu nr 1- 1 osoba z dietą niskokaloryczną, w zadaniu nr 2 - jedna osoba z dietą niskokaloryczną, jedna osoba z dietą wątrobową). e) Wykonawca zapewni bez ograniczeń wodę mineralną gazowaną i niegazowaną (w oddzielnych butelkach po 0,7 litra lub mniejszych). f) Wykonawca zapewni również suchy prowiant i zimne napoje na czas podróży powrotnej oraz wycieczek w trakcie trwania wyjazdu. g) W przypadku organizacji imprez typu ognisko/grill Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom wyjazdu, bez ograniczeń: kiełbaski, mięso typu drób, karkówka oraz pieczywo i dodatki, w tym ketchup, musztarda, warzywa (w tym sałatki) oraz herbatę, cytrynę, cukier, soki. 5) Szkolenia a) 1h zajęć = 45minut b) Wykonawca przygotuje program szkolenia wg podanego zakresu materiału odpowiednio dla każdego z zadań częściowych oraz opracuje materiały szkoleniowe i przedstawi je Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu akceptacji harmonogramu wyjazdu. c) Zajęcia warsztatowe powinny odbywać się w jednej lub więcej grupach (max 11 osób w każdej grupie) d) Uczestnikom należy zapewnić niezbędne materiały szkoleniowe (długopis, materiały dydaktyczne z zakresu i tematyki objętej programem warsztatów z psychologiem/pedagogiem), które zostaną przekazane uczestnikom na własność i należy je wliczyć w cenę szkolenia. Wykonawca zapewni jeden zestaw materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego e) Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania przebiegu szkolenia , wymiaru godzin i tematu warsztatów z psychologiem/pedagogiem specjalnym potwierdzonego przez trenera 6) Zabiegi rehabilitacyjne i zajęcia rehabilitacyjno - integracyjne a) Wykonawca zapewni osobom niepełnosprawnym badanie lekarskie na początku i na końcu pobytu w ośrodku (zakończone m.in. wskazaniem rodzaju zabiegów rehabilitacyjnych), b) Zabiegi rehabilitacyjne będą prowadzone w formie indywidualnej, w czasie wolnym od innych, zorganizowanych zajęć grupowych. c) W przypadku, gdyby wskazania lekarza lub ograniczenia wynikające ze strony uczestnika uniemożliwiały uczestnictwo w zabiegach rehabilitacyjnych, Wykonawca zapewni dla tego uczestnika możliwość rehabilitacji w odpowiedniej liczbie godzin w czasie dodatkowych zajęć rehabilitacyjno - integracyjnych. d) Korzystanie z zabiegów rehabilitacyjnych będzie potwierdzane przez rehabilitanta oraz uczestnika na karcie zabiegowej. e) Program pobytu obejmie korzystanie przez każdego uczestnika wyjazdu z grupowych zajęć integracyjno-rehabilitacyjnych np. na basenie, siłowni, w formie wycieczek itp. w ilości min. 2 godz. dziennie - każdego dnia pobytu w ośrodku. Wykonawca zapewni możliwość udziału uczestnikom wyjazdu w zajęciach w jednej grupie lub kilku mniejszych grupach, w liczbie godzin każdego dnia opisanych odpowiednio dla każdego zadania częściowego. Wykonawca zapewni organizację min. 1 wyjścia na basen oraz min.2 wycieczek po okolicy (muzeum regionalne, kolejka, wesołe miasteczko, basen etc.), które pozwolą na zapoznanie się Uczestników wyjazdu z walorami turystyczno-kulturalnymi regionu oraz prowadzenie zajęć rehabilitacyjno - integracyjnych. Wykonawca zapewni przewodnika, bilety wstępu, przejazdy, środek transportu i in. w czasie organizowanych wycieczek. Przy czym wymaga się, żeby Wykonawca skalkulował w cenie wyjazdu 2 wycieczki, natomiast w momencie podpisania Umowy przedstawił Zamawiającemu 4 projekty wycieczek, spośród których Zamawiający dokona wyboru biorąc pod uwagę możliwości psychofizyczne uczestników, ich zainteresowania i inne. f) 1h zajęć rehabilitacyjnych/zabiegów = 45min 7) Kadra a) Wykonawca zapewni kadrę gwarantującą prawidłową realizację programu wyjazdu. Osoby prowadzące zajęcia szkoleniowe, rehabilitacyjne, pedagogiczne muszą posiadać odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. b) Wykonawca zapewni osobę trenera, który przeprowadzi szkolenie warsztatowe dla dorosłych uczestników wyjazdu: pedagoga specjalnego lub psychologa. c) Wykonawca zapewni kadrę gwarantującą prawidłową realizację programu wyjazdu w zakresie świadczenia usług rehabilitacyjnych i medycznych (rehabilitantów lub fizjoterapeutów) oraz doraźną opiekę lekarską podczas pobytu na wyjeździe dla wszystkich uczestników i stałą opiekę osoby z przeszkoleniem medycznym. d) Wykonawca zapewni opiekę pedagogiczną dla każdej z grup uczestników w liczbie min. 1 opiekun na 11 dorosłych osób niepełnosprawnych dla zadania częściowego nr 2, oraz opiekuna dzieci niepełnosprawnych na czas zajęć dla rodziców w liczbie gwarantującej bezpieczeństwo dzieci, 1 opiekuna grupy dla zadania częściowego nr 1. Opiekunowie winni mieć doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi , ich zadaniem będzie zapewnienie bezpieczeństwa uczestników wyjazdu, pomoc uczestnikom w zakresie czynności samoobsługi (dla osób, które będą tego potrzebowały), zapewnienie udziału wszystkich osób w wycieczkach i zajęciach integracyjnych, przygotowanie i prowadzenie zajęć animacyjnych. 8) Dodatkowo Wykonawca zapewni jednego dnia program w formie wyjazdowej z rehabilitacją w formie hipoterapii (stadnina koni) lub hydroterapii (baseny termalne). 9) program integracji społecznej: a) Wykonawca zapewni organizację zajęć integracyjnych: wieczorków zapoznawczych, ognisk, konkursów karaoke, konkursów sportowych itp. 10) Wykonawca zapewni nieodpłatne korzystanie z bazy wypoczynkowo-rekreacyjnej ośrodka oraz ze sprzętu sportowego, leżaków, mile widziany plac zabaw, biblioteka, etc 11) Liczba uczestników wyjazdów podana dla poszczególnych zadań może ulec zmniejszeniu na skutek sytuacji losowej uczestnika lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Ostateczna liczba uczestników będzie podana Zamawiającemu 48h przed terminem wyjazdu. 12) Dodatkowe wymagania : a) Wykonawca zapewni miejsce noclegowe w pokoju jednoosobowym, wyżywienie, miejsce w autokarze w trakcie podróży dla przedstawiciela zamawiającego, oraz umożliwi mu: kontrolę realizacji planu dnia (w tym realizacji szkoleń, rehabilitacji ), oznakowanie budynku poprzez zamieszczenie w widocznych miejscach plakatów i informacji o prowadzonych formach wsparcia oraz współfinansowaniu projektu w ramach EFS, tworzenie dokumentacji fotograficznej, potwierdzania obecności w zajęciach uczestników poprzez zebranie podpisów na listach obecności poinformowanie uczestników o realizacji projektu w ramach EFS i in. b) Wykonawca ma obowiązek umożliwić Zamawiającemu promowanie EFS poprzez oznakowanie materiałów dydaktycznych (skryptów, wydruków, prezentacji multimedialnych itp.) W/w materiały dydaktyczne Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w ostatecznym terminie akceptacji harmonogramu celem akceptacji oraz oznakowania. c) Zamawiający wymaga by Wykonawca przedłożył wraz z ofertą szczegółowy opis miejsca wykonania zamówienia i warunków zakwaterowania, a także wstępny harmonogram wyjazdu. Wstępny harmonogram wyjazdu zostanie przedstawiony Zamawiającemu nie później niż w dniu podpisania umowy z Wykonawcą. Ostateczny harmonogram wyjazdu wraz z planem każdego dnia pobytu zostanie ustalony i przyjęty nie później niż tydzień przed terminem wyjazdu. d) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu przez któregokolwiek z uczestników oraz o wszelkich utrudnieniach. e) Wykonawca zobowiązany jest do ochrony danych osobowych na zasadach określonych w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiącej załącznik do SIWZ. f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników wyjazdu. g) W cenie wyjazdu Wykonawca skalkuluje wszystkie wymienione elementy organizacji wyjazdu dla wszystkich uczestników w tym koszty przewozu, zakwaterowania, wyżywienia, zabiegów rehabilitacyjnych, szkoleń, opieki, koszty wstępów oraz dojazdów, opłatę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu, jeżeli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka. h) Wykonawca musi posiadać aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych wydany przez Marszałka województwa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551025001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr-limanowa.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną