Przetargi.pl
Wyjazd śródroczny uczniów klas III Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 4 w Knurowie na tzw. zieloną szkołę

Miejska Szkoła Podstawowa nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-193 Knurów, ul. Jana Kilińskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 3304120 , fax. 0-32 3304120
  • Data zamieszczenia: 2012-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Szkoła Podstawowa nr 4
    ul. Jana Kilińskiego 6 6
    44-193 Knurów, woj. śląskie
    tel. 0-32 3304120, fax. 0-32 3304120
    REGON: 00072722200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyjazd śródroczny uczniów klas III Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 4 w Knurowie na tzw. zieloną szkołę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. zapewnienie odpłatnego pobytu 59 uczniów MSP 4 w Knurowie, 2. zapewnienie bezpłatnego pobytu 4 opiekunów (nauczycieli),osobne pokoje dla kadry 3. zapewnienie pobytu w kameralnym domu wczasowym: a) oddalonym maksymalnie do 400 m od plaży, maksymalna ilość miejsc 90 b) z bazą noclegową w jednym budynku, w pokojach 2, 3, 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe (nie piętrowe, polowe, dostawki) oraz w telewizor,wejście do pokoi od wewnątrz budynku c) zapewniającym salę (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) do prowadzenia zajęć wyposażoną w tablice szkolne i stoliki, d) świetlica z jadalnią w miejscu zakwaterowania e) zapewniającym możliwość bezpłatnego korzystania na terenie ośrodka z placu zabaw i boisk oraz sprzętu sportowego (piłki, skakanki), f) z wyłącznością dla Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, g) pomoc przy załadunku i rozładunku bagaży 4. Budynek, o którym mowa w pkt 3.3 lit. b) powinien zapewniać ogrzewanie w przypadku spadku temperatur w budynku poniżej 20oC (koszt ogrzewania ponosi Wykonawca). 5. Wyżywienie 4 x dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) oraz suchy prowiant w trakcie wycieczek i na drogę powrotną, zgodne z normami żywieniowymi zawartymi w -W normach żywienia dla ludności w Polsce- wydanych przez Instytut Żywienia i Żywności w Warszawie (Nowa Medycyna nr 4-98). Turnus rozpoczyna się od kolacji w dniu 23.05.2012 a kończy śniadaniem + suchy prowiant na drogę w dniu 05.06.2012 r., 6. zapewnienie opieki medycznej: a) wstępne badanie wszystkich dzieci przez lekarza po przyjeździe, b) opieka pielęgniarki w ośrodku na wyłączność i dostęp do opieki lekarskiej, c) Zleceniobiorca zabezpiecza wszystkie niezbędne leki (wraz z antybiotykami), które w razie potrzeby przepisze lekarz oraz środki opatrunkowe, d) pokrycie, w razie potrzeby, kosztów transportu lub umożliwienie bezpłatnego transportu dziecka do lekarza czy szpitala, e) pokrycie kosztów dodatkowych badań zleconych przez lekarza. 7. zapewnienie rezydenta z ramienia biura na wyłączność 8. dostęp do miejsca na zorganizowanie ogniska 9. zapewnienie bezpłatnych wycieczek z przewodnikiem w okolice ośrodka, 10. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na swój koszt: a) całodniowej wycieczka autokarowa z przewodnikiem do Gdańsk-Gdynia (wejście do Oceanarium, wejście do Centrum Edukacji Eksperyment) b) wycieczki do Słowińskiego Parku Narodowego (bilet wstępu, zwiedzanie Wyrzutni Rakiet) c) rejsu statkiem po jeziorze x 2 11. dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji dla uczestników: a) Dyskoteki 4-5 razy (w tym do zapewnienia sprzętu nagłaśniającego i oświetlenia) b) Ogniska z pieczeniem kiełbasek c) Dodatkowych zajęć sportowych (z nagrodami i dyplomami dla uczestników) d) w razie niepogody korzystanie z krytej hali sportowej Imprezy z pozycji a - d Wykonawca organizuje na własny koszt 12. w ramach Programu Profilaktyki Zdrowotnej: a) zajęcia z elementami gimnastyki korekcyjnej b) klimatoterapia c) inhalacje, d) jazda konna, e) wzbogacenie wartości zdrowotnej wyżywienia. 13. w ramach Programu Edukacji Ekologicznej: a) Prelekcji ekologicznych b) wędrówki piesze połączone z edukacją ekologiczną charakterystyczną dla danej okolicy, 14. zapewnienie przewozu uczestników z Knurowa do ośrodka i z powrotem, autokarem w pełni sprawnym, klasy LUX (klimatyzacja, WC, ciepłe napoje), wraz z ubezpieczeniem grupy od NNW. Autokar winien być obsługiwany przez dwóch kierowców a przewóz uczestników może być realizowany tylko w ciągu dnia. 15. W razie awarii autokaru wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. 16. autokar musi być wyposażony w liczbę miejsc zapewniającym miejsce siedzące każdemu z uczestników i opiekunów. Zapewnienie personelu pedagogicznego należy do obowiązków Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w organizowaniu wypoczynku dzieci i młodzieży o takim samym charakterze co przedmiot zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/uslugi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach