Przetargi.pl
Wyjazd integracyjno - rehabilitacyjny dla osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. J. Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 75 826 , fax. 18 33 37 825
  • Data zamieszczenia: 2011-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej
    ul. J. Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 75 826, fax. 18 33 37 825
    REGON: 49194333300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-limanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyjazd integracyjno - rehabilitacyjny dla osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 14 - dniowego wyjazdu integracyjno - rehabilitacyjnego (w tym 13 noclegów) dla 10 osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. Miejsce pobytu: miejsce przeznaczone na pobyt uczestników turnusu winno znajdować się nad polskim Morzem Bałtyckim, Zamawiający wymaga by ośrodek w którym zakwaterowani będą wszyscy uczestnicy wyjazdu wraz z opiekunami znajdował się w odległości nie większej niż 2 000 m od morza (kąpieliska plażowego). Planowany termin wyjazdu z Limanowej: planowany wyjazd 2/3.09.2011r., planowany powrót 16/17.09.2011r. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przebieg wyjazdu, w tym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 opiekunów, z których co najmniej jeden posiada przygotowanie medyczne. Opiekunem nie może być osoba niepełnosprawna wymagająca opieki innej osoby, 2) przewóz autokarem klasy LUX, klimatyzowanym, z rozkładanymi siedzeniami, toaletą, TV i DVD. Wyjazd z Limanowej (parking przy Starostwie Powiatowym w Limanowej) do miejsca zakwaterowania, oraz z miejsca zakwaterowania do Limanowej (parking przy Starostwie Powiatowym w Limanowej), 3) ubezpieczenie NNW oraz OC na czas trwania wyjazdu, 4) zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku (kompleksie budynków) na terenie ośrodka o standardzie minimum dla obiektów dwu - gwiazdkowych, określonym w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004r., bez barier architektonicznych, dostosowany dla osób niepełnosprawnych, w tym mających problemy z poruszaniem się; pokoje jedno - dwu - lub trzy - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju (tj. umywalka, prysznic, WC) wyposażone w TV, radio, telefon, czajnik bezprzewodowy, telefon, szklanki, 5) stołówkę i świetlicę na terenie ośrodka, 6) dostęp do zaplecza sportowo - rekreacyjnego z możliwością bezpłatnego wypożyczenia sprzętu tj. piłki, stół i rakiety do tenisa stołowego, rakiety do tenisa ziemnego, leżaki etc., jeżeli ośrodek nie dysponuje własnym zapleczem rekreacyjno - sportowym należy zapewnić uczestnikom wyjazdu możliwość korzystania z takiego zaplecza poza ośrodkiem w pobliskiej lokalizacji zapewniając jednocześnie transport do takiego zaplecza podpisując stosowną umowę z podmiotem udostępniającym takie zaplecze, spełniającym kryteria dostępności dla poszczególnych grup osób niepełnosprawnych, 7) całodzienne wyżywienie na miejscu (śniadanie, obiad, kolacja), a także suchy prowiant na czas podróży powrotnej oraz wycieczek w trakcie trwania wyjazdu, pierwsze świadczenie - śniadanie w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie: kolacja plus suchy prowiant w dniu wyjazdu, 8) uczestnikami wyjazdu będą osoby niepełnosprawne z dysfunkcją narządu ruchu, układu krążenia, układu oddechowego, z zaburzeniami psychicznymi, dlatego Zamawiający wymaga by uczestnicy wyjazdu w miejscu zakwaterowania byli objęci całodobową opieką pielęgniarską oraz posiadali dostęp do opieki lekarskiej. 9) Wykonawca zapewni również animatora i przewodnika na organizowanych wycieczkach, 10) nieodpłatnie uczestnikom wyjazdu programu integracji społecznej, w tym np.: wieczorki zapoznawczy i pożegnalny, ognisko z pieczeniem kiełbasek, piknik z grillem, zabawy taneczne, wieczorek filmowy, pogadanki prozdrowotne, 11) minimum dwie wycieczki 1 - dniowe w trakcie trwania wyjazdu, np. przyrodniczo - krajoznawcze, do miejsc położonych w odległości nie większej niż 50 km od miejsca ich zakwaterowania, w tym środek transportu oraz bilety wstępu do atrakcji turystycznych, przewodnik, 12) badanie lekarskie na początku i na końcu wyjazdu (pierwsze zakończone wskazaniem zabiegów rehabilitacyjnych), 13) po 24 zabiegi rehabilitacyjne dla każdego uczestnika według wskazań lekarskich, zabiegi powinny odbywać się na terenie ośrodka, w którym zakwaterowani będą uczestnicy wyjazdu, 14) prowadzenie imiennych list potwierdzających wykonanie zabiegów rehabilitacyjnych z podpisem uczestnika, 15) uiszczenie opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników. Ponadto Zamawiający wymaga aby ośrodek posiadał wpis do rejestru Ośrodków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r. Nr 230 poz. 1694). Ośrodek w którym zakwaterowani będą uczestnicy powinien prowadzić rehabilitację dla osób niepełnosprawnych.. Zamawiający zastrzega również, że do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu przez jego uczestnika/ów, 2) oznaczenie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy wyjazdu poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz jego współfinansowania przez UE (plakaty zapewni Zamawiający),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcpr-limanowa.pl/zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach