Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żywcu ogłasza przetarg
- Adres: 34300 Żywiec, ul. Zielona
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 861 47 01 , fax. 33 861 47 01
- Data zamieszczenia: 2017-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żywcu
ul. Zielona 7
34300 Żywiec, woj. śląskie
tel. 33 861 47 01, fax. 33 861 47 01
REGON: 240571200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir-zywiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żywcu, jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydzierżawienie sezonowego (mobilnego) lodowiska sztucznie mrożonego w sezonie zimowym 2017/2018, wynajem maszyny do konserwacji lodu (rolby) oraz wynajem dwóch kontenerów pełniących funkcję przebieralni i wypożyczalni. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa sezonowego (mobilnego) lodowiska sztucznie mrożonego w sezonie zimowym 2017/2018, wynajem maszyny do konserwacji lodu (rolby)- część I zamówienia; oraz wynajem dwóch kontenerów pełniących funkcję przebieralni i wypożyczalni na okres 22 grudzień 2017 r. -08 marzec 2018 r. W zakres realizacji części I zamówienia wchodzi: -wynajem sezonowego (mobilnego) lodowiska sztucznie mrożonego o wymiarach 20m x 30m -wynajem agregatu chłodniczego -wynajem systemu ziębniczego tafli lodowiska wraz z napełnieniem glikolem -wynajem band kompozytowych z 2 furtkami o szerokości min.90cm i bramą dla rolby o szerokości min. 250cm -rozmieszczenie i instalacja wszystkich podzespołów (własnych Wykonawcy) -budowa tafli lodu -uruchomienie lodowiska -szkolenie pracowników Zamawiającego -wynajem 1 suszarki do łyżew na min.30 par obuwia -wynajem 1 ostrzałki do łyżew -wynajem 150 par łyżew do wypożyczalni w rozmiarach od 29 do 47 -wynajem zegara elektronicznego -stworzenie regulaminu lodowiska dostosowanego do potrzeb Zamawiającego oraz umieszczenie regulaminu w odpowiednio widocznych miejscach -wynajem urządzenia spalinowego – frezu do wycinania lodu przy bandzie -wynajem chodnika gumowego do chodzenia na łyżwach min. 100m2 -serwisowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą (czas reakcji serwisu) -demontaż sezonowego (mobilnego) lodowiska sztucznie mrożonego -wynajem samobieżnej maszyny do konserwacji lodu (rolby) z silnikiem benzynowym, gazowym lub elektrycznym, odpowiedniej do utrzymania lodowiska o powierzchni 600 m2 (wymiary 20mx30m). W ramach zamówienia Wykonawca zapewni dostawę maszyny do konserwacji lodu jej odbiór po zakończeniu okresu wynajmu oraz serwis w okresie wynajmu obejmujący koszty napraw oraz koszty zapewnienia niezbędnych części uszkodzonych lub zamiennych. Wykonawca w ramach zamówienia przeszkoli dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi maszyny do konserwacji lodu. W zakres realizacji części II zamówienia wchodzi: -wynajem 2 kontenerów o powierzchni nie mniejszej niż 14m2 każdy; posiadających przynajmniej po 1 oknie oraz drzwi z zamkiem; wyposażone w system ogrzewania oraz oświetlenie. Dodatkowo kontenery posiadają zaplecze, które dostosowuje je do pełnienia funkcji przebieralni (1 kontener) oraz wypożyczalni łyżew (1 kontener). Minimalne wyposażenie dodatkowe kontenerów: a) Przebieralnia: 4 ławki oraz wieszaki szatniowe. b) Wypożyczalnia: regały na min. 150 par łyżew - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212211-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część I zamówienia: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Część II zamówienia: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1) Formularz ofertowy, 2) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.) wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej. Z dokumentów załączonych do oferty np. zobowiązania, o którym mowa powyżej musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez zamawiającego, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną