Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, Komunalna
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 842 34 11 w. 301 , fax. 15 842 19 50
- Data zamieszczenia: 2019-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o.
Komunalna 1
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 15 842 34 11 w. 301, fax. 15 842 19 50
REGON: 83003621900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.stalowa-wola.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydzielenie w hali ZKM pomieszczenia myjni, wymiana bram, wykonanie instalacji elektrycznych w cz. hali ZKM i oświetlenia zewnętrznego na terenie Miejskiego Zakładu komunalnego w Stalowej Woli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wydzieleniu ścianą murowaną pomieszczenia myjni autobusowej w istniejącej hali Zakładu Komunikacji, wykonaniu nowej posadzki z betonu szczelnego ze spadkami do projektowanego kanału i dalej do projektowanego osadnika i separatora produktów ropopochodnych. Wykonaniu niezbędnych instalacji elektrycznych, niewielkiej instalacji oświetlenia zewnętrznego i instalacji sanitarnych pod potrzeby myjni. Przedmiotem zamówienia jest również demontaż istniejących bram, częściowy demontaż fasady szklanej i 2 szt. okien i ścian pod oknami i zamontowaniu w ich miejsce nowych bram segmentowych.Uwaga: Dokumentacja projektowa zawiera więcej elementów. Spora część została wykonana (Stacja paliw, część oświetlenia, remont części administracyjno-socjalnej Zakładu Komunikacji Miejskiej). Plac manewrowo-postojowy z infrastrukturą podziemną tj. kanalizacją deszczową (odwodnienie placu i dachu ZKM) Zamawiający zamierza wykonać w ramach innego zamówienia (w terminie późniejszym).Do przygotowania oferty należy kierować się przedmiarami zamieszczonymi na stronie Zamawiającego. Poniżej przybliżono zarówno zakres i podstawowe wymagania Zamawiającego, które mają pierwszeństwo nad wymaganiami zawartymi w dokumentacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w:Dokumentacji projektowej, w tym w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach oraz pozostałych załączonych dokumentach.Wzorze umowy, stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - (zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ), tj. dokumentacja projektowa. Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na:- montażu pętli indukcyjnej i rury karbowanej arot przed bramą wjazdową. Pętla dostarczona zostanie przez dostawcę myjni. Wynagrodzenie z tytułu montażu pętli i arota należy podać jako osobną pozycję (wyszczególnić) ponieważ, montaż może być realizowany pod koniec 2019 roku.; prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;ceny jednostkowe prawa opcji będą tożsame z zamówieniem podstawowym, określonym w Formularzu ofertowym,o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnego oświadczenia; skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie i za wynagrodzeniem ustalonym zgodnie z umową;Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji oznacza rezygnację z tego prawa. Wykonawcy przysługuje wówczas jedynie wynagrodzenie za realizację usługi wykonanej w ramach podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia i nie przysługują mu jakiekolwiek roszczenia związane z brakiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany przez osoby do reprezentowania Wykonawcy Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, które musi być udzielone na piśmie i podpisane przez osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączenie pełnomocnictwa w formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne;2) zaleca się, aby dokument pełnomocnictwa w swej treści zawierał co najmniej: a) zakres umocowania, b) okres ważności pełnomocnictwa, c) w treści pełnomocnictwa powinna być uregulowana kwestia substytucji, tj. uprawnienia do udzielania dalszych pełnomocnictw. Zgodnie z art. 106 Kodeksu cywilnego, pełnomocnik może ustanowić dla mocodawcy innych pełnomocników, tylko wtedy, gdy umocowanie takie wynika z treści pełnomocnictwa, z ustawy, lub ze stosunku prawnego będącego podstawą pełnomocnictwa. W przypadku, gdy wolą mocodawcy jest, aby jego pełnomocnik był uprawniony do upoważniania innych osób do reprezentowania go, należy to wyraźnie zaznaczyć w treści pełnomocnictwa, d) datę wystawienia pełnomocnictwa celem uniknięcia wątpliwości, od jakiego momentu pełnomocnik jest uprawniony do dokonywania czynności określonych w treści pełnomocnictwa w imieniu i na rzecz swego mocodawcy. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.2 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Załącznik Nr 4 do SIWZ Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów na III p. budynku WDK z poszerzeniem przestrzeni o pokój 310.
Dodano: 2024-07-22 - Budowa ogrodzonego zbiornika retencyjnego w m. Wola Żyrakowska
Dodano: 2024-07-19 - Rozbudowa budynku Domu Ludowego w Świerchowej o garaż dla samochodu strażackiego – etap II
Dodano: 2024-07-15 - Kaplica Matki Bożej Śnieżnej – prace służące zachowaniu i zabezpieczeniu substancji tego zabytku
Dodano: 2024-07-15 - Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy elewacji frontowej budynku dawnej synagogi w Lesku
Dodano: 2024-07-15 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Ostrowie w Gminie Gać
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa budynku w miejscowości Kębłów i zmiana sposobu użytkowania na przedszkole i żłobek
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Świlcza”
Dodano: 2024-07-12 - BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 861 BOJANÓW-KOPKI W MIEJSCOWOŚCI CISÓW LAS
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja obiektów sportowych na terenie Gminy Nowa Sarzyna
Dodano: 2024-07-12