Przetargi.pl
Wydzielenie pożarowe ewakuacyjnych klatek schodowych, system oddymiania i napowietrzania ewakuacyjnych klatek schodowych, likwidacja istniejących okładzin ścian klatek schodowych, przebudowa schodów zewnętrznych, przebudowa instalacji hydrantowej wody przeciwpożarowej, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne , oddymianie klatek schodowych w budynku Zespołu Szkół w Wysokiem ul. Szkolna 12

Gmina Wysokie ogłasza przetarg

  • Adres: 23145 Wysokie, ul. Nowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 806 206 , fax. 846 806 244
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wysokie
    ul. Nowa 1
    23145 Wysokie, woj. lubelskie
    tel. 846 806 206, fax. 846 806 244
    REGON: 95037167200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydzielenie pożarowe ewakuacyjnych klatek schodowych, system oddymiania i napowietrzania ewakuacyjnych klatek schodowych, likwidacja istniejących okładzin ścian klatek schodowych, przebudowa schodów zewnętrznych, przebudowa instalacji hydrantowej wody przeciwpożarowej, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne , oddymianie klatek schodowych w budynku Zespołu Szkół w Wysokiem ul. Szkolna 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Wydzielenie pożarowe ewakuacyjnych klatek schodowych, system oddymiania i napowietrzania ewakuacyjnych klatek schodowych , likwidacja istniejących okładzin ścian klatek schodowych, przebudowa schodów zewnętrznych, przebudowa instalacji hydrantowej wody przeciwpożarowej, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne , oddymianie klatek schodowych w budynku Zespołu Szkół w Wysokiem ul. Szkolna 12” 2.Zakres zamówienia obejmuje : 1) wymiana stolarki okiennej, 2) roboty rozbiórkowe części murów i tynków wewnętrznych, 3) demontaż palnych okładzin ścian klatek schodowych, 4) wykonanie wydzielenia klatek schodowych z montażem drzwi p.poż., 5) roboty posadzkarskie, 6) wykonanie elementów napowietrzających klatki schodowe, 7) montaż klap oddymiających, 8) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej na stolarkę p.poż., 9) zabezpieczenie p.poż. stropów drewnianych, 10) zabezpieczenie przejść instalacji przez ścianę oddzielenia p.poż., 11) wykonanie oświetlenia awaryjnego, 12) przebudowa instalacji hydrantowej 13) przebudowa schodów zewnętrznych nr. K-2 Szczegółowy opis zamówienia zawierają przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekty budowlane ( część opisowa oraz część rysunkowa) stanowiące integralną część SIWZ. 3.Roboty, o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy. 4.Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 1. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych w każdym przypadku, w którym dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót posługują się znakami towarowymi, patentami lub oznaczeniem pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. 6.W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, jest on obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, by parametry i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. 7. Zamawiający nie zastosował przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy Pzp. 8. Oznaczenie wg. Wspólnego Słownika Zamówień - Kod. CPV : 45453000 -7 ; 45343000 – 3; 45321000 -3; 45261210 – 9; 45440000 – 3; 45410000 – 4; 45450000 – 6; 45421000 – 4; 45311100 – 1; 45314320 – 0; 45311200 – 2; 45111200 – 0; 45262510 – 9; 45262310 – 7 ; 45262311 – 4; 9. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie : - prac budowlanych, - prac hydraulicznych, - prac elektrycznych Zamawiający wymaga, aby minimum 3 osoby, wykonujące ww. roboty budowlane były zatrudnione przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę/ów do ich realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.). Wymaga się, aby umowa o pracę była zawarta co najmniej na czas wykonywania przedmiotu umowy. 10. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 11. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie i mogą być wykonywane od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00 do 20:00. Realizacja przedmiotu umowy musi być prowadzona w taki sposób, aby w stopniu znaczącym nie zakłócała funkcjonowania szkoły, a roboty szczególnie uciążliwe dla Użytkownika , polegające na rozbiórce, wykuwaniu, skuwaniu, przecinaniu, przebijaniu otworów i wyburzaniu elementów budowlanych o dużym natężeniu hałasu i zapyleniu (zakurzeniu) będą wykonywane po wcześniejszym zgłoszeniu i uzgodnieniu tego faktu z Użytkownikiem obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych ) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy: Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach Oddział Wysokie UG WYSOKIE Nr 32 8689 0007 9706 5096 2000 0010 z dopiskiem : Wadium na wykonanie zadania pn.: ”Wydzielenie pożarowe ewakuacyjnych klatek schodowych , system oddymiania i napowietrzania ewakuacyjnych klatek schodowych, likwidacja istniejących okładzin ścian klatek schodowych, przebudowa schodów zewnętrznych, przebudowa instalacji hydrantowej wody przeciwpożarowej, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, oddymianie klatek schodowych w budynku Zespołu Szkół w Wysokiem ul. Szkolna 12” …………………………………………………………… Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej – kopii dowodu wykonanej operacji. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach