Przetargi.pl
Wydzielenie i oddymianie klatki schodowej C z instalacją elektryczną p.poż z systemem alarmowym sterowania instalacją oddymiania całego budynku w Szkole Podstawowej nr 14 przy ul. Sosnkowskiego 10 w Warszawie.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 60 00 , fax. 22 443 60 11
  • Data zamieszczenia: 2016-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
    Plac Czerwca 1976 roku nr 1
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 60 00, fax. 22 443 60 11
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydzielenie i oddymianie klatki schodowej C z instalacją elektryczną p.poż z systemem alarmowym sterowania instalacją oddymiania całego budynku w Szkole Podstawowej nr 14 przy ul. Sosnkowskiego 10 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane obejmujące; Wydzielenie i oddymianie klatki schodowej C z instalacją elektryczną p.poż. z systemem alarmowym sterowania instalacją oddymiania całego budynku w Szkole Podstawowej nr 14 przy ul. Sosnkowskiego 10 w Warszawie . Celem inwestycji jest spełnienie obowiązków zawartych w decyzji administracyjnej Komendanta Miejskiego PSP m.st. Warszawy znak MZ 5580/13482-1/6/98611 z dnia 20.02.2011r CPV- Wspólny Słownik Zamówień Publicznych 45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45312100-8 - instalowanie przeciwpożarowe systemów alarmowych Termin wykonania zamówienia : rozpoczęcie robót w dniu zawarcia umowy, zakończenie robót w 90 dni od zawarcia umowy. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia nie krótszej niż 12 miesięcy. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie m.in. stosował kryterium okres gwarancji. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. Zakres robót Roboty przygotowawcze Teren prac należy przygotować i zabezpieczyć przed dostępem uczniów, pracowników i innych użytkowników obiektu w czasie wykonywania robót. Wykonawca zainstaluje wszystkie tymczasowe urządzenia, zapewniając bezpieczeństwo pracowników i użytkowników obiektu. Wykonywanie robót Należy zdemontować poręcze stalowe z pochwytami drewnianymi z I i II piętra, zdemontować drewnianą obudowę z klatki schodowej, przesunąć grzejnik przy drzwiach wejściowych, zdemontować okna PCV, kraty stalowe zewnętrzne, okna przylegające do drzwi klatki schodowej na parterze, kraty stalowe wewnętrzne, okno klatki schodowej na ostatniej kondygnacji. Zdemontować drzwi zewnętrzne do klatki schodowej, drzwi aluminiowe pełne, drzwi na poziomie 1, drzwi aluminiowe częściowo szklone, drzwi do schowka drewniane, drzwi na poziomie 0 przy sali gimnastycznej . Wszystkie elementy z demontażu należy wywieść z placu budowy. Na każdej kondygnacji należy wymurować ścianki działowe z cegły pełnej wykończone tynkiem wydzielające klatki schodowe ,w piwnicach należy wybudować ścianki w korytarzu szatniowym zamykając jedno pomieszczenie szatni. Wypełnienie otwartej przestrzeni pomiędzy korytarzami a biegami klatek schodowych, należy wykonać ścianką z luksferów o odporności ogniowej REI160. Zamontować drzwi pożarowe i ewakuacyjne oraz okno oddymiające o powierzchni czynnej oddymiania łącznie minimum 2,2 m2, dopuszczalne jest uzyskanie tego poprzez zastosowanie więcej niż jednego okna wraz z mechanizmem, okna powinny posiadać atest na całość zestawu. Część otworów okiennych w ścianach prostopadłych do klatki schodowej należy zamurować luksferami. Pustaki szklane i zaprawy do murowania powinny posiadać certyfikaty na odporność ogniową EI60. Przejścia rur przez ścianki powinny być uszczelnione specjalną masą p.poż z opisaniem na specjalnych naklejkach datę i nazwisko. Instalacja systemu sterowania instalacją oddymiania całego budynku, klatki A,B,C,D , Wyposażenie klatek będzie się składało z: -centrali oddymiania i przewietrzania typ: AFG-2004, -optycznej czujki dymu na IV piętrze, -przycisku alarmowego do oddymiania na IV piętrze, -przycisku przewietrzania -IV piętro, -okablowania z przewodów YnTKSYekw4x2x0,8 oraz HDGs4x1,5 zasilanie siłownika okna oddymiającego, -doprowadzenia zasilania przewodami HDGs 3x1,5 do centrali oddymiającej z rozdzielnicy znajdującej się na 3 piętrze. W ramach istniejącego już projektu przewidziano instalację 2 okien oddymiających o powierzchni czynnej 2,0 m2 każde wraz z siłownikami elektrycznymi. Napowietrzanie realizowane będzie za pomocą istniejących drzwi o powierzchni czynnej 4,9 m2. Drzwi otwierane ręcznie z zewnątrz i od wewnątrz. W ramach prac budowlanych należy wykonać podłączenia poszczególnych elementów instalacji i sprawdzenie poprawności jej działania . Odbiór techniczny powinien być połączony z przekazaniem urządzenia do eksploatacji i jednoczesnym przyjęciem do konserwacji. Przy odbiorze instalacji należy przeprowadzić badania mechaniczne i elektryczne . -sprawdzenie materiałów w zakresie zgodności z obowiązującymi unormowaniami i PW, -sprawdzenie wykonania w zakresie zgodności z PW ,ze szczególnym uwzględnieniem: a.wykonania połączeń, b.zamocowania urządzeń stacyjnych i osprzętu, c.zainstalowania właściwych elementów-czujek i przycisków, -próby okablowania na przerwy i zwarcia między żyłami danego kabla , o ile system wskazuje na nieprawidłowości. System zabezpieczenia przeciwpożarowego przekazany do eksploatacji powinien pozostawać w ciągłym ruchu i pod stałym nadzorem konserwatora. W czasie wykonywania prac obszar robót należy zabezpieczyć przed dostępem uczniów, pracowników i innych użytkowników obiektu. W związku z tym, ze część robót budowlanych dotyczących klatek A, B i D została już zrealizowana, zakres objęty niniejszym przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót oraz projekty wykonawcze. Klauzule społeczne 1.Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 oraz w związku z art.36 ust. 2 pkt 9 lit d ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełny etat przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 4 osoby wykonujące w ramach prac budowlanych instalacje elektryczne systemu alarmowego sterowania instalacją oddymiania całego budynku oraz roboty budowlane, murarskie i demontażowo-montażowe. 2.Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę na cały etat co najmniej 4 osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz.U. z 1998 r. nr 21 poz. 94, z późn. zm. lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osoby, o których mowa w pkt. 2 lub przez pracodawcę jednej lub więcej osób, w trakcie okresu o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, o których mowa w pkt. 2. 4.W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 5.Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi Zamawiającemu umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt. 2. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. 6.Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa w istotnych postanowieniach umowy, lub dokumenty uzasadniające niemożliwość zatrudnienia takich osób: Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt. 1. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w pkt. 1, zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy; a/w terminie 5 dni, licząc od dnia rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy; b/do 10-go dnia każdego miesiąca w czasie trwania umowy oraz c/na każde wezwanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00 zł -słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 zł 2 Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 22.04.2016 roku; 3 Termin wniesienia wadium upływa dnia 24.03.2016 roku o godz. 10:00 Formy i miejsce wnoszenia wadium 1 Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w jednej lub kilku następujących formach: 2 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego Numer rachunku Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr konta: 32 103015080000000 550030136 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 3 Wadium wnoszone w jednej lub kilku dopuszczalnych formach Wykonawca dołącza do oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, oryginał składa w kasie Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Plac Czerwca 1976 r. Nr 1 - kasa parter w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240. w kasie Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1 w godz.: poniedziałek - piątek: 8 00 - 15 30 4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 9 i 10 S.I.W.Z. 5 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy skazany przez Wykonawcę. 9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą; 10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodne z art. 46 ust. 5 jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach