Przetargi.pl
Wydzielenie i dostosowanie do warunków ochrony przeciwpożarowej klatki schodowej w budynku „A” CBMiM PAN w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 112

Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 90-363 Łódź, Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 847 113, , fax. 42 680 32 61
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk
    Sienkiewicza 112
    90-363 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 847 113, , fax. 42 680 32 61
    REGON: 32651700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cbmm.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Polska Akademia Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydzielenie i dostosowanie do warunków ochrony przeciwpożarowej klatki schodowej w budynku „A” CBMiM PAN w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 112
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych oraz instalatorskich związanych z realizacją zadania pt. „Wydzielenie i dostosowanie do warunków ochrony przeciwpożarowej klatki schodowej w budynku „A” CBMiM PAN w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 112”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuję w szczególności: 1) roboty budowlane w tym m.in.: - zabezpieczenie ogniochronne stropów klatki schodowej, - montaż żaluzji napowietrzających zewnętrznej i wewnętrznych, - montaż elektromagnesów na drzwiach oddzielających klatkę schodową od korytarzy, - montaż siłowników na skrzydłach istniejących okien i drzwi upustowych, - uszczelnienie ogniochronne przejść instalacyjnych rurowych i kablowych w ścianach klatki schodowej, - montaż pochwytów przyściennych oraz korekta istniejących, - demontaż i montaż sufitów podwieszanych kasetonowych, - naprawa ścian wewnętrznych w klatce schodowej, - malowanie ścian i stropów klatki schodowej, - wykonanie podkonstrukcji stalowej pod montaż wentylatora napowietrzającego, - wykonanie ścian w wymaganej klasie odporności ogniowej, - montaż drzwi przeciwpożarowych, - wykonanie czapek na kominach wbudowanych w ściany klatki schodowej. 2) wykonanie instalacji wentylacji pożarowej, w tym m.in.: - montaż jednostki napowietrzającej, - montaż przepustnic wielopłaszczyznowych, - montaż czerpni ściennych, - montaż kratek wentylacyjnych, - montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, - wykonanie instalacji automatycznego sterowania wentylatorami napowietrzającymi, przepustnicami, klapami ppoż. i klapami wentylacji pożarowej, przycisków oddymiania i przewietrzania, - montaż instalacji zasilania oraz sterowania siłownikami okien i drzwi napowietrzających, - uruchomienie i pomiary układu wentylacji nadciśnieniowej, 3) wykonanie instalacji elektrycznych, w tym m.in.: - rozbudowę istniejącej rozdzielni RG pod kątem przystosowania jej do współpracy z PWP, - budowę rozdzielni RP zasilanej z przed PWP służącej do zasilania pożarowych wentylatorów napowietrzających oraz central oddymiających, - rozbudowę istniejących rozdzielni piętrowych i rozbudowę instalacji elektrycznej o obwody zasilania elektrotrzymaczy drzwi oddzielenia pożarowego. - modernizację istniejących rozdzielni na klatce schodowej w zakresie wymiany obudów (w przypadku rozdzielni natynkowych), lub wymiany drzwi w przypadku rozdzielni podtynkowych na obudowy i drzwi o odporności ogniowej EI60, - montaż instalacji zasilania wentylatorów napowietrzających, - montaż instalacji zasilania central oddymiania RZN, - montaż instalacji zasilania instalacji trzymaczy drzwiowych, - montaż instalacji zasilania kontroli dostępu, 4) wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru, w tym m.in.: - demontaż istniejącej instalacji SSP w budynku, - złomowanie jonizacyjnych czujek. Czujki jonizacyjne posiadają źródło promieniotwórcze tj. pluton lub ameryk i po demontażu należy je traktować jak odpad promieniotwórczy i postępować z nim w sposób uregulowany w ustawie z dnia 20 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. z 2019 r., poz. 1792 z późn. zm.). Czynności związane z demontażem, transportem i utylizacją czujek powinien wykonać podmiot posiadający aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności związanej z narażeniem na promieniowanie jonizujące wydane na podstawie ustawy Prawo atomowe. Zdemontowane czujki należy przekazać do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych w Świerku k/Otwocka. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu kserokopię protokołu zdawczo-odbiorczego odpadów promieniotwórczych po dostarczeniu ich do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych. - montaż oprzewodowania SSP, - montaż urządzeń SSP, - montaż central oddymiania RZN, - montaż oprzewodowania od central RZN do siłowników drzwi i okien napowietrzających, - montaż oprzewodowania od elementów kontrolno – sterujących do urządzeń wysterowanych, - ułożenie przewodu ziemnego pomiędzy budynkiem chronionym a centralą sygnalizacji pożaru w portierni, - zaprogramowanie centrali sygnalizacji pożaru, - oznakowanie zgodnie PN przycisków ROP, - opracowanie scenariusza działania systemów technicznych na wypadek pożaru, zawierającego „matrycę sterowań” systemu sygnalizacji pożaru w postaci tabelarycznej, opracowanego przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, - uruchomienie oraz próby odbiorcze systemu 5) wykonanie instalacji wewnętrznej wody pożarowej, w tym m.in.: - montaż rurociągów stalowych ocynkowanych o śr. nominalnej 25mm, - montaż rurociągów stalowych ocynkowanych o śr. nominalnej 50mm, - wstawienie trójników o średnicy 50mm, - montaż zaworów hydrantowych o śr. nominalnej 25mm, - montaż szafek hydrantowych naściennych z wyposażeniem dla HP25 z wężem półsztywnym dł. 30m i gaśnicą proszkową 4kg, - roboty antykorozyjne, - sprawdzenie szczelności, płukanie i dezynfekcja, - wymiana szafek hydrantowych dla istniejących zaworów 52. 6) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego – ewakuacyjnego, w tym m.in.: - demontaż istniejących belek montażowych dla opraw świetlówkowych, - demontaż opraw w suficie podwieszanym, - odłączenie przewodów od tulejek i zacisków w puszkach odgałęźnych i odgałęźnikach n.t. i p.t. i rozdzielnicach obwodowych - demontaż przewodów kabelkowych z podłoża ceglanego lub betonowego ze zdjęciem uchwytów, wykuciem kołków lub odkręceniem śrub, - demontaż puszek z tworzyw sztucznych i metalowych okrągłych - wylotowych uszczelnionych z odłączeniem przewodów - demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych demontowanych na klatce schodowej, - montaż opraw awaryjnych – ewakuacyjnych, - układanie przewodów do opraw, - montaż instalacji monitorującej oprawy awaryjne, - montaż centralki sterującej, - montaż instalacji zasilania centrali sterującej, - uruchomienie oraz próby odbiorcze systemu, 7) wykonanie prób oraz badań zainstalowanych urządzeń i instalacji, potwierdzonych stosownymi protokołami, w tym m.in.: - rezystancji izolacji instalacji elektrycznych oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - kryteriów projektowych przyjętych dla instalacji wentylacji pożarowej: różnicy ciśnień, przepływu powietrza, maksymalnej siły potrzebnej do otwarcia drzwi ewakuacyjnych, - współdziałania urządzeń przeciwpożarowych w ramach scenariusza działania systemów technicznych na wypadek pożaru, - szczelności oraz ciśnienia i wydajności wewnętrznej sieci hydrantowej, - natężenia oświetlenia awaryjnego dróg ewakuacyjnych. 8) opracowanie dokumentacji powykonawczej w przypadku zaistnienia zmian wymagających uzgodnienia przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w rozdziale III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262522-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz to oryginał dokumentu wadium należy złożyć w kopercie wraz z ofertą. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do wadium wniesionego w formach wymienionych w pkt 3 ppkt 2 – 5 rozdziału stosować się powinno prawo polskie. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności utrudniających realizację praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN w Łodzi: Konto bankowe: Bank Gospodarstwa Krajowego nr konta: PL 81 1130 1163 0014 7147 3520 0001 Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu pieniędzy na w/w konto. Wniesione wadium musi być ważne w terminie związania ofertą. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 7. Zamawiający zaleca aby Wykonawca wnosząc wadium oznaczył jakiego postępowania dotyczy (tj. podać nazwę i numer postępowania). 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Zwrot wadium będzie dokonany zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wycena elementów scalonych – załącznik nr 9 do SIWZ 3.Zobowiązanie podmiotu innego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot inny, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału polega na zdolnościach podmiotu innego - podpisane przez osobę/osoby upoważnione od reprezentowania podmiotu innego zgodnie z formą reprezentacji określoną we właściwym rejestrze albo ewidencji; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli ofertę i oświadczenia składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik; 5. Pełnomocnictwo dla Lidera Konsorcjum do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną