Agencja Rynku Rolnego ogłasza przetarg
- Adres: 01207 Warszawa, ul. Karolkowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 661 72 72 , fax. 22 376 73 79
- Data zamieszczenia: 2017-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rynku Rolnego
ul. Karolkowa 30
01207 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 661 72 72, fax. 22 376 73 79
REGON: 622243400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydrukowanie i dystrybucja wydawnictw ARR - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.CPV: 22.10.00.00-1 – drukowane książki, broszury i ulotki; 79.82.40.00-6 – usługi drukowania i dystrybucji. 2.Przedmiotem umowy jest wydrukowanie i dystrybucja wydawnictw ARR przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w podziale na trzy części: ZADANIE NR 1: 1)Druk wydawnictw określonych w Specyfikacji (załącznik nr 1a do formularza ofertowego), stanowiącej załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 6a do SIWZ). 2)Oprawa w wydrukowane okładki 80 egzemplarzy sprawozdania dostarczonego przez Zamawiającego. 3)Dostarczenie przez Wykonawcę do magazynów w Centrali lub do magazynów w Centrali i do 16 oddziałów terenowych Zamawiającego wydawnictw określonych w Specyfikacji (załącznik nr 1a do formularza ofertowego), stanowiącej załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 6a do SIWZ), zgodnie z załącznikiem nr 1a do formularza ofertowego i załącznikiem nr 2 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 6a do SIWZ). 4)Prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 6a do SIWZ. 5)Wartość zamówienia została ustalona na kwotę: 101 000,00 PLN (słownie: sto jeden tysięcy złotych, 00/100) netto. ZADANIE NR 2: 1)Druk edukacyjnego plakatu „Piramida zdrowego żywienia i aktywności fizycznej” o następujących parametrach: nakład 25 000 egz.; format B2 (480 x 680 mm); papier: kreda mat 170 g (papier certyfikowany, np. PEFC, Ecolabel); 4+0+folia mat+lakier UV punktowo; introligatornia: 2 listwy metalowe na krótszych bokach + zawieszka. 2)Dystrybucja plakatu zgodnie rozdzielnikiem dystrybucyjnym, stanowiącym załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 6b do SIWZ) 3)Druk i dystrybucja plakatu, o którym mowa w ppkt. 1 i 2, następuje w ramach działań komunikacyjnych unijnego programu „Owoce i warzywa w szkole”, w oparciu o Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2016/248 z dnia 17 grudnia 2015 r., ustanawiające zasady wykonania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1308/2013 w odniesieniu do pomocy unijnej na dostarczanie i dystrybucję owoców i warzyw, przetworzonych owoców i warzyw oraz produktów z bananów w ramach programu „Owoce i warzywa w szkole” oraz ustalające orientacyjny przydział tej pomocy, a także w oparciu o Rozporządzenie delegowane Komisji (UE) 2016/247 z dnia 17 grudnia 2015 r. uzupełniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1308/2013 w odniesieniu do pomocy unijnej na dostarczanie i dystrybucję owoców i warzyw, przetworzonych owoców i warzyw oraz produktów z bananów w ramach programu „Owoce i warzywa w szkole”. 4)Prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 6b do SIWZ. 5)Wartość zamówienia została ustalona na kwotę: 46 500,00 PLN (słownie: czterdzieści sześć tysięcy pięćset złotych, 00/100) netto. ZADANIE NR 3: 1)Druk wydawnictw określonych w Specyfikacji (załącznik nr 1b do formularza ofertowego), stanowiącej załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 6c do SIWZ). 2)Dystrybucja wydawnictw określonych w Specyfikacji (załącznik nr 1b do formularza ofertowego), stanowiącej załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 6c do SIWZ), zgodnie z rozdzielnikiem dystrybucyjnym, stanowiącym załącznik nr 2 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 6c do SIWZ). 3)Druk i dystrybucja wydawnictw, o którym mowa w ppkt. 1 i 2, następuje w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 – 2020. 4)Prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 6c do SIWZ. 5)Wartość zamówienia została ustalona na kwotę: 39 000,00 PLN (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy złotych, 00/100) netto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22100000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od każdego Wykonawcy składającego ofertą na zadanie nr 1 wniesienia wadium w wysokości 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Agencji Rynku Rolnego w I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235, z dopiskiem – wadium – numer sprawy 8/2017. Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku ARR; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3.W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w ust. 2 lit. b)–e) treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4.Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b)–e) została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał został dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 5.Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w ust. 2 lit. b)–e), nie zawierające zobowiązań, o których mowa w ust. 3 wyżej - spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy (na podst. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy). Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drukowanych książek – część 1
Dodano: 2024-05-14 - Dostawa drukowanych książek – część 1
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa drukowanych książek
Dodano: 2023-02-06 - Druk kalendarzy dla Instytutu Pileckiego na rok 2023 z podziałem na dwie części: część nr 1 – druk kalendarzy książkowych, część nr 2 – druk kalendarzy ściennych z kopertami.
Dodano: 2022-12-16 - Ulotki do szczepionek
Dodano: 2021-06-02 - Ulotki do szczepionek
Dodano: 2021-06-02 - Usługa druku kalendarzy Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego na 2021 rok
Dodano: 2020-11-16 - Usługa drukowania ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego
Dodano: 2020-02-20 - Dostawa podręczników do projektu Młodzi kompetentni - zajęcia dla młodzieży szkolnej – etap I
Dodano: 2020-02-13 - Wykonanie wraz z dostawą do mazowieckiego centrum polityki społecznej kalendarzy na 2020 r."
Dodano: 2019-10-29