Przetargi.pl
Wydrukowanie 2 typów ulotek, broszury oraz plakatu

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +4822 6947503 , fax. +48226946392
  • Data zamieszczenia: 2014-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Al. Ujazdowskie 1/3 1/3
    00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +4822 6947503, fax. +48226946392
    REGON: 01226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydrukowanie 2 typów ulotek, broszury oraz plakatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: -wydruk 2 typów ulotek, każda w nakładzie 500 000 egzemplarzy; -broszury w nakładzie 500 000 egzemplarzy; -plakatu w nakładzie 5 000 egzemplarzy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zapisane są m.in. warunki płatności. Wymagany termin realizacji zamówienia: 1) od podpisania umowy do 22 grudnia 2014 r. wydruk materiałów promocyjno-informacyjnych, 2) od dnia odebrania przez Zamawiającego wydrukowanych materiałów przechowywanie ich przez okres do 2 m-cy, a następnie dostarczenie ich do miejsca wskazanego przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 złotych, przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert, obejmującego okres związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kprm.gov.pl/portal/kpr/84/Postepowania_wszczete.html.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach