Przetargi.pl
Wydruk oraz montaż kompletu materiałów graficznych wielkoformatowych do dwóch plenerowych wystaw fotograficznych organizowanych przez Muzeum Regionalne w Stalowej Woli pt. Czerwiec. POKOLENIE 1989 oraz Wrzesień. POKOLENIE 1939

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-464 Stalowa Wola, ul. Sandomierska 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8448556 , fax. 015 8448557
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
    ul. Sandomierska 1 1
    37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8448556, fax. 015 8448557
    REGON: 83041400600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.stalowawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury, Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydruk oraz montaż kompletu materiałów graficznych wielkoformatowych do dwóch plenerowych wystaw fotograficznych organizowanych przez Muzeum Regionalne w Stalowej Woli pt. Czerwiec. POKOLENIE 1989 oraz Wrzesień. POKOLENIE 1939
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca wykonania w ramach dwóch wystaw plenerowych łącznie 742.32 m2 kolorowych wydruków wielkoformatowych na folii PCV oraz montaż (docinanie i naklejanie) gotowych wydruków na płytach z poliwęglanu komorowego (plansze ekspozycyjne), rzeźbie przestrzennej jubileuszowej oraz na 8-iu słupach wystawienniczych rozlokowanych w różnych punktach miasta Stalowa Wola. Zakres prac w ramach wystaw -Czerwiec. Pokolenie 1989- oraz -Wrzesień. Pokolenie 1939-.: a) demontaż 45 płyt z wydrukami wielkoformatowymi (plansz ekspozycyjnych) oraz wydruków wielkoformatowych z 8 słupów ekspozycyjnych i rzeźby przestrzennej -70-); b) oczyszczenie konstrukcji wystawienniczych (podłoża) z zanieczyszczeń, kurzu, resztek kleju, fragmentów wydruków itp.; c) wydruk plansz ekspozycyjnych z dostarczonych przez Zamawiającego złożonych materiałów graficznych o wysokiej rozdzielczości (format plików: TIFF lub PDF produkcyjny, drukarski). d) naklejenie na zdemontowanych płytach z poliwęglanu komorowego i na metalowej rzeźbie przestrzennej (plac przy ul. Staszica 14) oraz na 8 słupach rozlokowanych w różnych punktach miasta materiałów wielkoformatowych do wystaw plenerowych; e) Zamawiający dopuszcza możliwość zaklejania dotychczasowego wydruku jedynie na płytach z poliwęglanu komorowego pod warunkiem uzyskania dobrego efektu (brak prześwitywania); f) montaż zdemontowanych płyt z poliwęglanu komorowego wraz z naklejonymi wydrukami na gotowych konstrukcjach wystawienniczych, polegający na przytwierdzeniu wkrętami samo-wiercącymi 4,8 x 16 mm co 30 cm wg stanu zastanego, tzn. wykorzystując istniejące wkręty i profile aluminiowe.; g) zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi określone art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wymienione poniżej, a mianowicie powinni: a) być uprawnionym do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. wykazać się doświadczeniem w ostatnich 3 latach przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w realizacji co najmniej pięciu zadań porównywalnych z niniejszym zamówieniem; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; e) zaakceptować wszystkie warunki SIWZ, w tym warunki, tryb i terminy płatności oraz pozostałe zapisy umieszczone w oświadczeniach o spełnieniu warunków w postępowaniu (załączniki nr 1-3 do SIWZ), formularzu ofertowym (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ); f) wykonawcy, którzy nie spełnią powyżej wymienionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania przetargowego o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a złożone przez nich oferty zostaną odrzucone. Ocena ofert będzie dokonywana na podstawie 2 kryteriów: 90% cena, 10% jakość. Jakość usługi zostanie oceniona na podstawie załączonej do oferty minimum jednej próbki z dokumentacji działalności Oferenta (płyta CD, fotografie, materiały dokumentujące doświadczenie Oferenta w produkcji wydruków wielkoformatowych), która została przygotowana do druku i wydrukowana przez Oferenta (banery, billbordy, wydruki wielkoformatowe) i jest porównywalna z zamówieniem określonym w SIWZ. Każdy z członków komisji będzie mógł przyznać od 1 do 10 pkt. każdej z ofert niepodlegającej odrzuceniu, za jakość wykonanej usługi/usług na bazie materiałów załączonych do oferty oraz wyjaśni swą punktację w karcie indywidualnej oceny oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp [załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ]. c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp [załącznik nr 2 do SIWZ]. d) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp [załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ]. e) wypełniony i podpisany przez osoby /osobę/ uprawnione /ą/ lub uprawomocnione /ą/ do reprezentowania Wykonawcy - formularz oferty oraz wzór umowy, będące jednocześnie oświadczeniem, że Wykonawca akceptuje warunki zawarte w SIWZ i projekcie umowy, a w razie wygrania przetargu zobowiązuje się do zawarcia umowy w wersji jak w załączniku, w uzgodnionym z Zamawiającym miejscu i terminie, [załączniki nr 4 - 5 do SIWZ]. f) oświadczenie o doświadczeniu Oferenta oraz informacja o podwykonawcach uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, [załączniki nr 6-7 do SIWZ]. g) próbka materiałów do oceny przez członków komisji (płyta CD, fotografie, materiały dokumentujące doświadczenie oraz jakość usług w zakresie wykonywania wydruków wielkoformatowych), która została przygotowana do druku i wydrukowana przez Oferenta oraz jest porównywalna z zamówieniem określonym w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość - oceniana na bazie próbki dołączonej do oferty, dokumentującej standard oferowanej usługi (wydruki wielkoformatowe)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.stalowawola.bip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach