Przetargi.pl
WYDRUK I DOSTAWA WYDAWNICTWA Z OKAZJI 55-LECIA TEATRU ZIEMI RYBNICKIEJ

Teatr Ziemi Rybnickiej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Plac Teatralny
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4222132, 4223235, , fax. 32 42 22132 wew. 110
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Ziemi Rybnickiej
    Plac Teatralny 1
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4222132, 4223235, , fax. 32 42 22132 wew. 110
    REGON: 81856800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.teatrziemierybnickiej.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYDRUK I DOSTAWA WYDAWNICTWA Z OKAZJI 55-LECIA TEATRU ZIEMI RYBNICKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wydruk i dostawa Wydawnictwa z okazji 55-lecia Teatru Ziemi Rybnickiej o numerze ISBN 978-83-954927-0-9 wg poniższej specyfikacji. Format: 220 x 220 mm – Ilość stron wkładu 112 – Nakład: 500 sztuk Oprawa – Koptyjska – Szycie kolorowymi nićmi Wkład – Papier: Magno Volume lub równoważny - 115 g – Zadruk: 4+4 Okładka – Papier: kreativekarton lub równoważny, szary - 270 g – Format: dwa elementy o formacie 440 x 220 mm bigowane w połowie do formatu 220 x 220 mm. Pierwszy element wklejany do frontu bloku, drugi wklejany do ostatniej strony bloku. – Suchy tłok na frontowej okładce – wielkość tłoczenia: 4 x 1 cm – Zadruk: brak INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI ZADANIA Zamawiający dostarczy projekt wydawnictwa w formacie PDF do druku, drogą internetową na adres wskazany przez Wykonawcę. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie w ramach wynagrodzenia, całego nakładu wydawnictwa do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie określonym w rozdziale III SIWZ. Wykonawca zapewni wyładunek przedmiotu zamówienia oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku). Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia nakładu wydawnictwa powstałych podczas realizacji dostawy i rozładunku. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy niniejszego zamówienia są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - czynności drukowania - czynności introligatorskie W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Wadium musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Teatr Ziemi Rybnickiej w Rybniku PKO Bank Polski S.A. nr 36 1020 2528 0000 0102 0434 8454 . W przypadku wnoszenia wadium w innej formie aniżeli pieniężna, do oferty należy dołączyć oryginalny dokument gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp. Wskazane jest, aby kopia dokumentu, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, była dołączona do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, natomiast Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium również w przypadkach określonych w art. 46 ust 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić certyfikat ISO 9001:2015 w zakresie „Usługi poligraficzne i wydawnicze”
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykaz usługi drukarskiej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali (tj. zakończyli) co najmniej jedną usługę druku minimum 500 sztuk wydawnictwa o parametrach równoważnych do przedmiotu zamówienia Zamawiającego (szczególnie w kwestii oprawy koptyjskiej, okładki, zastosowania suchego tłoku, zadruku 4+4) o wartości nie mniejszej niż 9000,00 PLN brutto wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, wartości, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie Wykonawcy – wykaz sporządzony wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. Uwaga: Do przeliczania wartości zrealizowanych dostaw wyrażonych w walutach innych niż złoty polski na złoty polski, Zamawiający przyjmie średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeśli w danym dniu kurs taki nie był opublikowany to ostatni kurs opublikowany przed tym dniem. Do wykazu należy dołączyć 1 egzemplarz wydawnictwa, które będzie poddane ocenie wg kryterium jakości. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną