Przetargi.pl
wydruk gazetek osiedlowych w 2013 r

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2013-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wydruk gazetek osiedlowych w 2013 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wydruk gazetek osiedlowych w 2013 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 odrębne, niezależne od siebie części. W zakresie części I, II, III: przedmiotem zamówienia jest wykonanie składu komputerowego obejmującego: wprowadzenie tekstu, skanowanie zdjęć i ich obróbkę, (stworzenie stron - układ graficzny, wydruk do korekty, naniesienie korekty, zebranie, falcowanie i naświetlenie) oraz wydruk gazetek o parametrach wykonania zgodnie z załącznikiem nr 1a (dot. części I), 1b (dot. części II), 1c (dot. części III) do Formularza ofertowego. Zamówienia gazetek realizowane będą zgodnie z zapisami §§ 1 i 2 wzoru umowy. W zakresie części IV: przedmiotem zamówienia jest wykonanie składu komputerowego obejmującego: wprowadzenie tekstu, skanowanie zdjęć i ich obróbkę, (stworzenie stron - układ graficzny, wydruk do korekty, naniesienie korekty, zebranie, falcowanie i naświetlenie) oraz wydruk gazetek o parametrach wykonania zgodnie z załącznikiem nr 1d do Formularza ofertowego oraz kolportaż do skrzynek pocztowych i do jednostek wskazanych przez Radę Osiedla Rataje. Zamówienia gazetek realizowane będą zgodnie z zapisami §§ 1 i 2 wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawarty jest we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 7a (dot. części I, II, III) oraz 7b (dot. części IV) do SIWZ oraz Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1a (dot. części I), 1b (dot. części II), 1c (dot. części III) lub 1d (dot. części IV) do Formularza ofertowego. Wzory gazetek dla poszczególnych części zamówienia stanowią załącznik nr 8 (dot. części I), załącznik nr 9 (dot. części II), załącznik nr 10 (dot. części III), załącznik nr 11 (dot. części IV) do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach