Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2021-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2021 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego. j) kolportażu gazetki wskazanej w załączniku nr 1.19 Przedmiot zamówienia został podzielony na 25 odrębnych, niezależnych od siebie części. Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1, 3 oraz 4: • wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 do SIWZ) - dotyczącego części od 1 do 21 bez części 19; • wzoru umowy bez prawa opcji z kolportażem gazetki (zał. nr 5a do SIWZ) dla części 19; • wzoru umowy z prawem opcji (zał. nr 5b do SIWZ) - dotyczącego części 22 i 25. Dla części od 1 do 21: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i wzorze umowy bez prawa opcji z kolportażem dla części 19 stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki od nr 1.1 do 1.21. Dla części 22 do 25: - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy z prawem opcji, stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr od 1.22 do 1.25 - Zamawiający korzystając z prawa opcji określa: a) zakres gwarantowany: • część 22 - osiedle Chartowo - 2 numery w roku; • część 23 - osiedle Krzesiny-Pokrzywno-Garaszewo - 2 numery w roku; • część 24 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo - 2 numery w roku; • część 25 - osiedle Głuszyna - 2 numery w roku; b) zakres dodatkowy na prawach opcji: • część 22 - osiedle Chartowo - 2 numery w roku; • część 23 - osiedle Krzesiny-Pokrzywno-Garaszewo - 2 numery w roku; • część 24 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo - 2 numery w roku; • część 25 - osiedle Głuszyna - 2 numery w roku; Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zaistnienia zapotrzebowania osiedli na dodatkowe sprawozdania. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Prawo opcji zostanie uruchomione w sytuacji wykorzystania całości usług w liczbie gwarantowanej. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy w zakresie usług określonych na prawach opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usług obejmujących druk czasopisma gminnego, jego pakowania i dostarczenia w cyklach miesięcznych w 2024 roku”
Dodano: 2023-11-30 - Usługi poligraficzne – druk dwujęzycznej (polsko – angielskiej) książki podsumowującej projekt „OBECNOŚĆ” dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
Dodano: 2023-11-28 - Usługi poligraficzne – druk dwujęzycznej (polsko – angielskiej) książki podsumowującej projekt „OBECNOŚĆ” dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
Dodano: 2023-10-27 - Usługi poligraficzne – druk plakatów, programów, mapek, ulotek, zaproszeń, pocztówek, kart uczestnictwa oraz gazetek dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
Dodano: 2023-07-18 - Wykonanie usług poligraficznych w roku 2023
Dodano: 2023-07-06 - Wykonanie usług poligraficznych w roku 2023
Dodano: 2023-05-10 - Wykonanie usług poligraficznych w roku 2023
Dodano: 2023-03-13 - Wydanie monografii naukowych
Dodano: 2023-03-07 - Usługi poligraficzne – druk mapki (wersja w języku polskim i ukraińskim) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
Dodano: 2023-02-22 - Usługa druku wydawnictw dla Muzeum Narodowego w Poznaniu
Dodano: 2023-02-21