Przetargi.pl
Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2019 r.

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2018-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; - wzoru umowy z prawem opcji (zał. nr 5a do SIWZ) – dot. części 20 i 21. Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Dla części 20 i 21: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy z prawem opcji, stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.20 i 1.21 (stosownie do każdej z części). - Zamawiający korzystając z prawa opcji określa: a) zakres minimalny tak zwany gwarantowany: - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo - 2 numery w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn - 3 numery w roku. b) zakres dodatkowy na prawach opcji: - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo – do 2 numerów w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn - 1 numery w roku. c) zakres maksymalny (zakres minimalny - gwarantowany + zakres dodatkowy na prawach opcji): - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo do 4 numerów w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn 4 numery w roku. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zaistnienia zapotrzebowania osiedli na dodatkowe sprawozdania. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Prawo opcji zostanie uruchomione w sytuacji wykorzystania całości usług w liczbie gwarantowanej. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy w zakresie usług określonych na prawach opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany właściwy dla danej części, na którą składana jest oferta Formularz cenowy - załącznik od 1.1 do 1.21; Oraz inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty składane wraz z ofertą: 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach