Przetargi.pl
Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2017 r.

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2016-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie: a) Składu komputerowego polegającego na: - wprowadzenie tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbkę, b)Komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c)Wydruku do korekty, d)Naniesienia korekty, e)Zebrania, f)Falcowania g)Naświetlenia, h)Wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania oraz dstarczenie, rozładunek i wniesienie do siedziby Osiedla zgodnie z załącznikami od 1.1. do 1.21 ( Formularze cenowe ) do formularza ofertowego. Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 2 wzoru umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 odrębnych, niezależnych od siebie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.21 ( stosownie do każdej z części ). Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujących: wykonanie składu komputerowego (wprowadzenie tekstu, skanowanie zdjęć i obróbkę), komputerowy skład tekstu (stworzenie stron – układ graficzny), wydruk do korekty, naniesienie korekty, zebranie, falcowanie i naświetlenie, wydruk gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania. Sposób dokumentowania: Zgodnie z § 1 ust 4 wzoru umowy Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu tych osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę, a następnie na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do prawdziwości danych wykazanych przez Wykonawcę w oświadczeniu, Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy będzie uprawniony do zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy w celu ustalenia stanu faktycznego. W przypadku wystąpienia niezgodności ze stanem faktycznym danych wykazanych przez Wykonawcę w oświadczeniu, Zamawiający będzie miał prawo na podstawie § 6 ust 1 do naliczenia kar umownych w wysokości 10 % wartości brutto umowy. ASPEKT ŚRODOWISKOWY: Zamawiający wymaga aby papier do realizacji całości zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSCTM. 2.Miejsce wykonania zamówienia: teren miasta Poznania 3.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem osobistego wykonania przez wykonawcę wydruku gazetek/sprawozdań. W przypadku powierzenia realizacji pozostałych części zamówienia podwykonawcom Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne 4.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 21 zamówień częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, kilka części lub na całość przedmiotu zamówienia. Każde z zamówień częściowych będzie oceniane odrębnie, według kryterium podanego w niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach