Przetargi.pl
Wydanie 4 dodatków prasowych - kampania promocyjna województwa

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-888 Białystok, ul. kard. St. Wyszyńskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7497551 , fax. 085 7497551
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
    ul. kard. St. Wyszyńskiego 1 1
    15-888 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7497551, fax. 085 7497551
    REGON: 05066768500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydanie 4 dodatków prasowych - kampania promocyjna województwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wydanie 4 dodatków prasowych do dziennika ogólnopolskiego, poświęconych promocji województwa podlaskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią łącznie następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwaną dalej ustawą; 2.Wyrażą zgodę na realizację płatności w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego; 3.Zaakceptują istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ); 4.Wskażą część zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom (wzór - zał. nr 5 do SIWZ). 5.Dziennik, do którego dołączony będzie dodatek, powinien spełniać łącznie następujące warunki: a) charakter opiniotwórczy b) ukazujący się w postaci drukowanej c) zasięg dziennika - ogólnopolski d) ukazujący się regularnie, co najmniej 5 razy w tygodniu 6. Wykonali, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 zamówienia tego samego rodzaju, co usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia. (wzór- zał. nr 6 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: a)formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3); b)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy (Wzór - zał. Nr 4); c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e)wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom (Wzór zał. nr 5 do SIWZ); jeżeli nie dotyczy to dołączyć załącznik z taką adnotacją. f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Wzór zał. nr 6 do SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach