Przetargi.pl
Wycinki drzew i k rzewów z terenów zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław.

Zarząd Zasobu Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: Wrocław, Św. Elżbiety
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7778400 , fax. 071 7777506
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobu Komunalnego
    Św. Elżbiety 3 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7778400, fax. 071 7777506
    REGON: 932671448
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinki drzew i k rzewów z terenów zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 Zadania. ZADANIE nr I - obejmuje wycinkę drzew i krzewów w rejonach: A, B, F, G H, I w następujących ilościach: a) drzewa przeznaczone do wycinki: 175 szt., w tym o obwodach pni na wysokości 130 cm: do 25 cm – 24 sztuki, 26-50 cm – 30 sztuk, 51-100 cm – 29 sztuk, 101-150 cm – 30 sztuk, 151- 200 cm – 38 sztuk, powyżej 200 cm – 24 sztuki. b) krzewy przeznaczone do wycinki: 180 m². ZADANIE nr II obejmuje wycinkę drzew i krzewów w rejonach: Ł, O, P, R, S, T, U w następujących ilościach a) drzewa przeznaczone do wycinki: 325 szt., w tym o obwodach pni na wysokości 130 cm: do 25 cm – 30 sztuk, 26-50 cm – 37 sztuk, 51-100 cm – 86 sztuk, 101-150 cm – 79 sztuk, 151- 200 cm– 57 sztuk, powyżej 200 cm – 36 sztuk. b) krzewy przeznaczone do wycinki : 220 m². Usługa wycinki drzew i krzewów obejmuje w szczególności: 1) zabezpieczenie terenu na czas prowadzenia prac, 2) usunięcia drzew wraz z frezowaniem karpy na głębokości 20 cm poniżej poziomu gruntu, 3) wycięcie części naziemnej krzewu/ów do poziomu gruntu, 4) zasypanie i utwardzenie na równo z istniejącą nawierzchnią dołu po karpie lub wysianie traw zgodnie ze sztuką ogrodniczą, 5) zawiadomienie Miejskiego Konserwatora Zabytków o rozpoczęciu i zakończeniu wycinki drzew na terenach nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, 6) w przypadku wycinki drzew/krzewów położonych w pobliżu pasa drogowego opracowanie uzgodnionego i zatwierdzonego przez Zamawiającego oraz właściwy organ zarządzający ruchem, projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas prac oraz harmonogram ich wykonania, 7) ścinanie drzew/krzewów przy pomocy odpowiednich narzędzi i urządzeń (np. piła, liny, podnośnik lub rusztowanie – według potrzeb), z zastosowaniem technik cięcia sekcyjnego, zgodnie z przepisami BHP, 8) zagospodarowanie we własnym zakresie uzyskanego drewna, 9) uporządkowanie terenu po wykonaniu usługi, wywóz odpadów zielonych oraz niezagospodarowanego we własnym zakresie drewna, na miejską Kompostownię Odpadów Zielonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, usunięcie odpadów mineralnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1 – 800 zł (słownie złotych: osiemset ), 2) Zadanie nr 2 – 1 000 zł (słownie złotych: tysiąc ) .W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP 58 1020 5226 0000 6402 0417 2748, tak aby kwota wadium znalazła się na koncie Zamawiającego nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty numer postępowania i/lub nazwę postępowania. Oryginał dowodu wniesienia wadium w pieniądzu lub jego kopię, opatrzoną klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną), należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę stanowiącą równowartość wadium w przypadkach określonych ustawą, tj. gdy: 1) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach zawartych w ofercie, 2) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy: 1) oryginał dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. nie ponumerowany i nie związany na stałe z ofertą, 2)kopię dowodu wniesienia wadium, opatrzoną klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątka imienną) dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp – należy przekazać Zamawiającemu (po zamieszczeniu na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór, załącznik nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach