Przetargi.pl
Wycinka zieleni wraz z jej wywozem i utylizacją na potrzeby realizacji projektu pn: „Przygotowanie infrastruktury umożliwiającej lokowanie i prowadzenie działalności gospodarczej na terenie zdegradowanym i poprzemysłowym w Piekarach Śląskich” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III. „Konkurencyjność MŚP” Działanie 3.1. „Poprawa warunków do rozwoju MŚP” Poddziałanie 3.1.1. „Tworzenie terenów inwestycyjnych na obszarach typu brownifield- ZIT”.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2017-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka zieleni wraz z jej wywozem i utylizacją na potrzeby realizacji projektu pn: „Przygotowanie infrastruktury umożliwiającej lokowanie i prowadzenie działalności gospodarczej na terenie zdegradowanym i poprzemysłowym w Piekarach Śląskich” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III. „Konkurencyjność MŚP” Działanie 3.1. „Poprawa warunków do rozwoju MŚP” Poddziałanie 3.1.1. „Tworzenie terenów inwestycyjnych na obszarach typu brownifield- ZIT”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zadania pn: Wycinka zieleni wraz z jej wywozem i utylizacją na potrzeby realizacji projektu pn: „Przygotowanie infrastruktury umożliwiającej lokowanie i prowadzenie działalności gospodarczej na terenie zdegradowanym i poprzemysłowym w Piekarach Śląskich” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 -2020 Oś Priorytetowa III. „Konkurencyjność MŚP” Działanie 3.1. „Poprawa warunków do rozwoju MŚP’’ Poddziałanie 3.1.1. „Tworzenie terenów inwestycyjnych na obszarach typu brownifield-ZIT’’. I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA WRAZ Z WARUNKAMI PODSTAWOWYMI. 1. Przedmiotem zamówienia jest : „Wycinka zieleni wraz z jej wywozem i utylizacją” w zakresie wycinki 295 szt. drzew i krzewów o powierzchni 0,21 ha wraz z załadunkiem, przycięciem, wywozem, składowaniem i utylizacją karpiny i gałęzi. 2. Teren objęty opracowaniem: zgodnie z załączona inwentaryzacją ( załącznik nr 8). 3. Termin realizacji: 3 tygodnie od daty podpisania umowy lub termin wskazany w ofercie. 4. Wycenę usługi w ofercie należy sporządzić w formie preliminarza ( załącznik nr 9). 5. Rozliczenie usługi nastąpi powykonawczo. 6. Sprzęt : do wykonania robót należy stosować piły mechaniczne, rębarki lub rozdrabniacze gałęzi, koparki, lub ciągniki ze specjalnym osprzętem do prowadzenia prac związanych z wycinką drzew lub inny niezbędny sprzęt do wykonania usługi. 7. Wykonanie usługi: wycinkę zieleni należy dokonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: BHP oraz przepisami ustawy o ochronie przyrody. 8. Transport: Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanej usługi i właściwości przewożonych materiałów. Przy ruchu na drogach publicznych będą spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach oraz na dojazdach do terenu wykonywania usługi. 9. Ogólne wymagania dotyczące usługi: • Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania usługi oraz za jej zgodność z dokumentacją przetargową i poleceniami Zamawiającego oraz przepisami prawa i obowiązujących norm. • Zamawiający przed przystąpieniem do wykonywania prac przez Wykonawcę przekaże teren prac wraz z decyzjami na wycinkę poszczególnych drzew w terminie 3 dni od daty podpisania umowy. • Wykonawca dokona wycinki zgodnie z załączonym wykazem ( preliminarzem), mapką oraz wydanymi decyzjami . • Wykonawca odpowiedzialny jest za stan oznakowania prac od chwili rozpoczęcia do zakończenia prac przy wycince i uprzątnięciu po wyrębie drzew i usunięciu krzewów. • Przed przystąpieniem do prac Wykonawca przedłoży, uzgodniony i zatwierdzony projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia prac - jeżeli takowy będzie wymagany uwzględniając przyjętą technologię wybraną do prowadzenia robót przez wykonawcę, koszt zabezpieczenia terenu i dróg dojazdowych, koszty projektu organizacji ruchu, koszty zabezpieczenia, ewentualne koszty zajęcia pasa drogowego itp. nie podlegają oddzielnej zapłacie i są wliczone w cenę umowną usługi. • Zabrania się bezwzględnie wypalania gałęzi oraz karpiny i urobku pozostałych po wyrębie drzew. • Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu i środków transportowych, który nie spowoduje ujemnego wpływu na jakość prowadzonych prac. Sprzęt używany do prac powinien odpowiadać pod względem typów i ilości w zależności od nasilenia wykonywanych prac. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania usługi ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym i gotowości do pracy, będzie on zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) fizyczne wykonywanie prac w ramach świadczonej usługi, polegające na: ścinaniu drzew i krzewów b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 10.a) oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określone zostały w § 1 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach