Przetargi.pl
Wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów; uprzątnięcie ściętych gałęzi; frezowanie karp oraz sadzenie drzew i krzewów na terenie gminy Łomianki

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7686302 , fax. 0-22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7686302, fax. 0-22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów; uprzątnięcie ściętych gałęzi; frezowanie karp oraz sadzenie drzew i krzewów na terenie gminy Łomianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów; uprzątnięcie ściętych gałęzi; frezowanie karp oraz sadzenie drzew i krzewów na terenie gminy Łomianki, wg poniższego zestawienia: 1) Pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew Zakres prac obejmuje wykonanie zabiegów pielęgnacyjno-konserwacyjnych i korekcyjnych drzew rosnących w pasach drogowych dróg gminnych oraz na działkach gminnych, wg wskazań Zamawiającego 2) Pielęgnacja, konserwacja i korekta krzewów Zakres prac obejmuje wykonanie zabiegów pielęgnacyjno-konserwacyjnych i korekcyjnych krzewów rosnących w pasach drogowych dróg gminnych oraz na działkach gminnych, wg wskazań Zamawiającego 3) Wycinka drzew. Zakres prac obejmuje usuwanie drzew rosnących w pasach drogowych dróg gminnych oraz na działkach gminnych, wg wskazań Zamawiającego, 4) Wycinka krzewów. Zakres prac obejmuje usuwanie krzewów rosnących w pasach drogowych dróg gminnych oraz na działkach gminnych, wg wskazań Zamawiającego, 5) Uprzątnięcie ściętych gałęzi. Zakres prac obejmuje uprzątnięcie ściętych gałęzi drzew i krzewów powstałych w wyniku prac prowadzonych na terenie gminy Łomianki przez inne jednostki (np. Zakład Energetyczny) i pozostawionych w pasach drogowych dróg gminnych lub na działkach gminnych. Opisywane uprzątnięcie ściętych gałęzi nie dotyczy uprzątnięcia gałęzi ujętego w pkt 1), 2), 3) i 4), które stanowi integralną część prac opisanych w tych punktach. 6) Frezowanie karp. Zakres prac obejmuje frezowanie pozostałości karp po ściętych drzewach powstałych w wyniku prac prowadzonych na terenie gminy Łomianki przez inne jednostki (np. Zakład Energetyczny) oraz frezowanie istniejących starych karp pochodzących z wycinki drzew w latach poprzednich i kolidujących z planowanym zagospodarowaniem terenu, 7) Sadzenie drzew i krzewów. Zakres prac obejmuje zakup sadzonek oraz ich posadzenie, wg wskazań Zamawiającego. Pozostałe warunki realizacji zamówienia w tym: przewidywany zakres i ilość robót dla zadania Wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów; uprzątnięcie ściętych gałęzi; frezowanie karp oraz sadzenie drzew i krzewów na terenie gminy Łomianki zostały zawarte we wzorze umowy oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu w szczególności: jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, pomimo zachowania należytej staranności i zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - powyższe nie będzie stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia. Termin płatności - 14 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 700,00 zl (slownie: siedemset zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania w.w. warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. 6. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach