Przetargi.pl
Wycinka oraz pielęgnacja drzew na terenie miasta i gminy Goleniów

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4698200 , fax. 091 4698298
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4698200, fax. 091 4698298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka oraz pielęgnacja drzew na terenie miasta i gminy Goleniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje:a) Wycinkę drzew W zakres wykonania usługi wchodzi:- ścięcie drzewa z uwzględnieniem pracy podnośnika, - pocięcie drzewa na części dogodne do transportu (jednak nie dłuższe niż 2 m), - rozwiezienie pociętego drewna na odległość do 5 km na wskazane miejsce przez Zamawiającego, pozostałe gałęzie należy rozdrobnić rębakiem i wywieźć na składowisko odpadów (w przypadku prac wykonywanych w parku istnieje możliwość rozsypania zrębków na ściółce wokół drzew, jednak po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego), - uprzątniecie terenu (pozamiatanie drogi, chodnika, wygrabienie)Zamawiający przewiduje konieczność wykonywania usuwania drzew:- średnica od 10 cm - 80 cm w ilości do 80 szt- średnica powyżej 80 cm w ilości do 10 szt Z uwagi na czynniki przyrodnicze ilość sztuk drzew niezbędnych do usunięcia może ulec zmianie. Za zmniejszenie ilości drzew do usunięcia Wykonawca nie może mieć żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.Uwaga: podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości drzew do usunięcia są ilościami szacunkowymi na podstawie planu realizacji zadań na 2010 rok oraz zakresu realizowanego w poprzednich latach.b) Pielęgnację drzew i cięcia techniczne, w tym:1. cięcia sanitarne ( usuwanie pędów, gałęzi, konarów chorych, martwych lub złamanych)2. cięcia formujące ( dotyczy głównie krzewów i młodych drzew)3. cięcia korygujące (niwelujące wady budowy korony, m in. poprawiające statykę drzewa, zapobiegające złamaniu)4. cięcia techniczne wzdłuż ciągów komunikacyjnych5. cięcia techniczne w energetyce i telekomunikacji6. cięcia techniczne w budownictwie 7. cięcia dla uzyskania form sztucznychUsługa pielęgnacji drzew obejmuje: - prace z wykonaniem cięć z użyciem lub bez podnośnika, - uprzątnięcie terenu (pozamiatanie chodnika, drogi , wygrabienie), - rozdrobnienie gałęzi rębakiem, - wywiezienie na składowisko odpadów lub ewentualnie rozsypanie na ściółce pod drzewem po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,- zasmarowanie ran po cięciach środkiem grzybobójczym.Zamawiający przewiduje konieczność wykonywania usługi przy pielęgnacji drzew do 450 sztuk.Z uwagi na czynniki przyrodnicze ilość drzew niezbędnych do pielęgnacji może ulec zmianie. Za zmniejszenie ilości drzew do pielęgnacji Wykonawca nie może mieć żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.Uwaga: podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości drzew do pielęgnacji są ilościami szacunkowymi na podstawie planu realizacji zadań na 2010 rok oraz zakresu realizowanego w poprzednich latach.c) Frezowanie pniW zakres prac wchodzi: - frezowanie pnia do 10 cm poniżej gruntu, - w przypadku powstałego dołu po usuniętym drzewie należy go uzupełnić ziemią urodzajną, - uprzątniecie terenu ( pozamiatanie drogi, chodnika, wygrabienie).Zamawiający przewiduje konieczność frezowania pni w ilości do 10 sztuk.Z uwagi na czynniki przyrodnicze ilość pni do frezowania może ulec zmianie. Za zmniejszenie ilości pni do frezowania Wykonawca nie może mieć żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.Uwaga: podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości pni do frezowania są ilościami szacunkowymi na podstawie planu realizacji zadań na 2010 rok oraz zakresu realizowanego w poprzednich latach.d) Usuwanie karpUsługa ta obejmuje ręczne odkopanie karp pozostałych po usuniętych, wywróconych drzewach, podcięcie korzeni, wyjęcie karp, załadunek oraz wywóz na składowisko odpadów, uzupełnienie powstałych dołów ziemią urodzajną , wyrównanie, rozplantowanie oraz uprzątnięcie terenu.Zamawiający przewiduje konieczność usuwania karp w ilości do 25 sztuk.Z uwagi na czynniki przyrodnicze ilość karp niezbędnych do usunięcia może ulec zmianie. Za zmniejszenie ilości karp do usunięcia Wykonawca nie może mieć żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.Uwaga: podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości karp do usunięcia są ilościami szacunkowymi na podstawie planu realizacji zadań na 2010 rok oraz zakresu realizowanego w poprzednich latach.e) Karczowanie samosiewówUsługa ta obejmuje: usuwanie wraz z systemami korzeniowymi młodych egzemplarzy drzew (tzw. samosiewów), których wiek nie przekracza pięciu lat, zrębkowanie oraz rozrzucenie zrębków na ściółce na terenie lasu komunalnego. Usługa ta będzie wykonywana na terenie lasów komunalnych. Zamawiający przewiduje konieczność karczowania samosiewów z terenów o powierzchni do 1 ha.Z uwagi na czynniki przyrodnicze powierzchnia niezbędna do karczowania samosiewów może ulec zmianie. Za zmniejszenie powierzchni niezbędnej do karczowania samosiewów Wykonawca nie może mieć żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.Uwaga: podana w opisie przedmiotu zamówienia powierzchnia niezbędna do karczowania samosiewów jest powierzchnią szacunkową na podstawie planu realizacji zadań na 2010 rok oraz zakresu realizowanego w poprzednich latach.f) Usuwanie wiatrowałów i wiatrołomówUsługa ta obejmuje pocięcie, uprzątnięcie i rozwiezienie drewna w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca winien niezwłocznie wykonać usługę.Zamawiający przewiduje konieczność usuwania wiatrołomów i wiatrowałów do 10 sztuk..Z uwagi na czynniki przyrodnicze ilość sztuk drzew niezbędnych do usunięcia może ulec zmianie. Za zmniejszenie ilości drzew do usunięcia Wykonawca nie może mieć żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.Uwaga: podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości drzew do usunięcia są ilościami szacunkowymi na podstawie planu realizacji zadań na 2010 rok oraz zakresu realizowanego w poprzednich latach.2. Wykonawca otrzyma na początku każdego kwartału pisemne polecenie od przedstawiciela Zamawiającego z zakresu prac do wykonania. 3.W sytuacjach wyjątkowych Wykonawca winien niezwłocznie wykonać usługę. Przez sytuacje wyjątkowe rozumieć należy sytuację zagrożenia życia i mienia.4. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z przedmiotem zamówienia leży po stronie Wykonawcy.5. Wszystkie koszty związane z organizacją ruchu na czas robót jak i sama organizacja ruchu leżą po stronie Wykonawcy.6. Wykonawca kalkulując wynagrodzenie za realizacje usługi, musi wziąć pod uwagę wszystkie koszty powstałe przy wykonywaniu usługi w tym: materiały, sprzęt i pracę ludzi.7. Projekt oznakowania i zabezpieczenie robót po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2. Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie pielęgnacji drzew o wartości minimum 30 000,00 złotych każda usługa.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć:1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć:a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączaniem dokumentów potwierdzających, ze usługi zostały wykonane należycie. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie pielęgnacji drzew o wartości minimum 30 000,00 złotych każda usługa oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w:1) w pkt. 1. ppkt. 1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1, zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4.6. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania:a) oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie 1. dla każdego partnera konsorcjum,b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami,d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów,e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach