Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Odrodzenia 26
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8497287 , fax. 076 8497289
- Data zamieszczenia: 2010-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie
ul. Odrodzenia 26 26
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 8497287, fax. 076 8497289
REGON: 39069452300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wycinka krzewów i samosiejek w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Wycinka krzewów i samosiejek w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie. 2. Zakres robót obejmuje wycinkę krzewów i samosiejek średniej gęstości rosnących w pasie drogowym w ciągu dróg powiatowych w ilości - 122 530 m2 wg Załącznika nr 1 do umowy. 3.Usługi będą wykonywane w celu poprawy estetyki pasa drogowego, uzyskania skrajni poziomej, zachowania dobrej widoczności po wewnętrznych stronach łuków, w obrębie skrzyżowań i znaków drogowych. 4.Wycinką należy objąć wszystkie krzewy i samosiejki, rosnące w granicach pasa drogowego na odcinkach objętych robotami. Krzewy i samosiejki należy wyciąć przy samej ziemi, tworząc płaszczyznę poziomą (tzn. pozostałości nie mogą wystawać ponad poziom terenu). 5.Wycięte krzewy i samosiejki należy porządkować z pasa drogowego na bieżąco poprzez rozdrabnianie w rębakach i rozplantowanie zrębek w poboczu (czynności te należy wkalkulować w cenę jednostkową wycinki). 6. Zabrania się palenia wyciętych krzaków i samosiejek na miejscu robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773400005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną