Przetargi.pl
Wycinka krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania: zadanie I – gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, zadanie II – gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko Zdrój, zadanie III - Cedynia, Moryń i Mieszkowice

Powiat Gryfiński ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. Sprzymierzonych
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 045 000 , fax. 914 163 002
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gryfiński
    ul. Sprzymierzonych 4
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 045 000, fax. 914 163 002
    REGON: 81168396500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania: zadanie I – gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, zadanie II – gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko Zdrój, zadanie III - Cedynia, Moryń i Mieszkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z wycinką krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 3 zadania: zadanie I – gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa - pow. 43 887,0 m2; zadanie II – gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko Zdrój - pow. 22 771,0 m2 oraz 350 szt. odrostów drzew -lip; zadanie III – gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń - pow. 25 739,0 m2. Wykonawca zobowiązany jest: realizować prace etapowo (na wskazanych/uzgodnionych odcinkach dróg), z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie robót na kolejnym odcinku drogi może nastąpić dopiero po zakończeniu prac na wcześniejszym odcinku i odbiorze bezusterkowym przez osobę nadzorującą ze strony Zamawiającego, rozpocząć roboty na kolejnym odcinku drogi w terminie do 3 dni od dnia odbioru wykonanych prac, zgłaszać każdorazowo rozpoczęcie robót, zakończenie robót i gotowość do odbioru robót prowadzonych na danym odcinku drogi. 2. CPV - 77312100-1 Usługi w zakresie wycinki krzaków. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w zał. Nr 7a, 7b i 7c oraz umowie do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 2 zadania. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających udzielonych w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6. 7. Działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy: brak takich czynności. PODWYKONAWSTWO: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w umowie stanowiącej załącznik nr 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wniesienie i zwrot wadium. 1.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium. W przypadku złożenia oferty należy wnieść wadium wysokości - zadanie I – 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100); - zadanie II – 850,00 zł ( słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100); - zadanie III – 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100). Wadium zostanie uznane za wniesione jeżeli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. 1.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 1.3 Wadium w pieniądzu wpłacać należy na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie ul. Sprzymierzonych 4 – BGŻ nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850. Dokument przelewu należy opisać: „Wadium na przetarg – Wycinka krzaków – zadanie …..”. Kopie przelewu należy załączyć do oferty! 1.4 Wadium w formach wymienionych w pkt 1.2 lit b) – e) należy dołączyć w formie oryginałów. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą - przy czym Zamawiający zaznacza że winna być bezwarunkowa np. poświadczenie zgodności podpisów w wezwaniu do jej zapłaty nie może być np. notarialne – Zamawiający dopuszcza poświadczenie przez radcę prawnego. 1.5 Oferta, która nie będzie zabezpieczona jedną z ww. form wniesienia wadium zostanie przez Zamawiającego uznana za nieważną! 1.6 Zamawiający wyklucza wadium w postaci akcji dopuszczanych do publicznego obrotu i notowań giełdowych oraz weksli. 2. Utrata wadium. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) pełnomocnictwo o ile nie wynika to z innych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach