Przetargi.pl
Wycinka i przesadzenie drzew w ramach Inwestycji Budowa budynku nauki AMKP przy ul. Skrzatów w Krakowie

Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-027 Kraków, ul. św. Tomasza 43
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
    ul. św. Tomasza 43
    31-027 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 000275719
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka i przesadzenie drzew w ramach Inwestycji Budowa budynku nauki AMKP przy ul. Skrzatów w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy usługi polegającej na wycince i przesadzeniu drzew wraz z oczyszczeniem terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni, kory i wrzosu, z wywiezieniem oraz utylizacja odpadów drzewnych – Etap 1a Przygotowanie terenu do realizacji inwestycji kubaturowej, polegające na oczyszczeniuterenu, zgodne z decyzją Wydziału Kształtowania Środowiska UM Kraków, w ramach Inwestycji pn. Budowa budynku nauki Akademii Muzycznej z garażem podziemnym, parkingiem naziemnym, zagospodarowaniem terenu, z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową na dz. nr 173/21 i173/17 obr. S-17 jednostka ewidencyjna Śródmieście przy ul. Skrzatów w Krakowie. Do zadań Wykonawcy należeć będzie wykonanie prac związanych z wycinką i przesadzeniem drzew na podstawie Decyzji Prezydenta Miasta Krakowa: WS-05.6131.2.79.2023.DM1 z dnia 31 lipca 2023 r., WS- 05.6131.2.79.2023.DM2 z dnia 31 lipca 2023 r., S-05.6131.2.79.2023.DM3 z dnia 31 lipca 2023 r., S-05.6131.2.79.2023.DM4 z dnia 31 lipca 2023 r., wraz z pielęgnacją w okresie gwarancji przesadzonych drzew w ilości i gatunkach określonych ww. decyzji administracyjnej stanowiącej Załącznik nr 1A do SWZ oraz miejscach i zakresie określonych w tą decyzją.2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów: 2.1) Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami (załącznik nr 1A do SWZ): przedmiar i Decyzje Prezydenta Miasta Krakowa: WS-05.6131.2.79.2023.DM1 z dnia 31 lipca 2023 r., WS-05.6131.2.79.2023.DM2 z dnia 31 lipca 2023 r., S-05.6131.2.79.2023.DM3 z dnia 31 lipca 2023 r., S-05.6131.2.79.2023.DM4 z dnia 31 lipca 2023 r.2.2) Projektowanych Postanowień Umowy/ PPU (załącznik nr 2 do SWZ) określających w szczególności warunki i sposób realizacji zamówienia.3. Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych wykonawców wizji lokalnej terenu/ obiektów przy ul. Skrzatów w Krakowie, na którym będą prowadzone usługi stanowiące przedmiot zamówienia. Uczestnictwo w wizji lokalnej jest obligatoryjne – udział w wizji lokalnej jest warunkiem złożenia oferty w postępowaniu, a brak odbycia wizji będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Miejsce wizji: teren przy ul. Skrzatów w Krakowie (dz. nr 173/21 i 173/17 obr. S-17 jednostka ewidencyjna Śródmieście).Termin wizji: 01.08.2024 r. o godz. 8:00 lub 05.08.2024 r. o godz. 12:00. Przeprowadzenie wizji w innym terminie musi zostać uzgodnione indywidualnie z osobą wskazaną w SWZ w Rozdziale XI. Wykonawcy zamierzający wziąć udział w wizji lokalnej zobowiązani są do zgłoszenia uczestnictwa wyłącznie na adres e-mail: zp@amuz.krakow.pl W zgłoszeniu uczestnictwa w wizji lokalnej należy wskazać wybrany termin (spośród wskazanych przez Zamawiającego lub zaproponować własny termin – uzgodniony z osobą wskazaną w SWZ w Rozdziale XI), podać imię i nazwisko uczestnika/uczestników wizji lokalnej oraz pełną nazwę, adres i NIP lub REGON Wykonawcy. Zgłoszenie powinno zostać przesłane Zamawiającemu nie później niż w dniu poprzedzającym wybrany termin wizji. Dalsze informacje o wizji lokalnej zostały zawarte w Rozdziale III SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że:1) należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy usługi polegające na pielęgnacji zieleni, każda o wartości minimum 100 000,00 zł brutto; W przypadku wykazania się przez wykonawcę doświadczeniem w zakresie usługi wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert usługa została wykonana należycie na kwotę, co najmniej 100 000,00 zł brutto, przy spełnieniu wymogu odnośnie rodzaju i zakresu wykonywanych prac;Uwaga! Poprzez „jedną usługę” w Zamawiający rozumie jedną pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.2) dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób niezbędnych do realizacji zamówienia to jest co najmniej: jedną osobą z certyfikatem inspektora arborystyki/inspektora nadzoru prac w drzewostanie oraz czterema osobami z uprawnieniami pilarz – drwal.3) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej narzędziami i urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia: podnośnik koszowy o wysięgu minimum 20 m., koparko ładowarka o udźwigu minimum 1600 kg, dwa samochody-wywrotki o ładowności do 3,5 t., jeden rębak do gałęzi, jedna frezarka do pni, cztery pilarki łańcuchowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach