Przetargi.pl
Wycinka i nasadzenie drzew na terenach administrowanych przez 33 BLTr

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2017-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka i nasadzenie drzew na terenach administrowanych przez 33 BLTr
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince 568 szt. drzew, (z czego 562 szt. w jednostce wojskowej w Powidzu i 6 szt. w jednostce wojskowej w Jarocinie ) wraz z uprzątnięciem terenu oraz nasadzenia 272 szt. żywotnika zachodniego o wysokości 40-60 cm (wariant I; szczegółowy opis w części XIV SIWZ – opis kryteriów oceny ofert), 15 szt. sosen zwyczajnych o wysokości co najmniej 150 cm i 35 szt. klonów pospolitych o obwodzie minimum 8-10 cm zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) wycinkę drzew należy przeprowadzić w taki sposób, aby chronić elementy występujące w pobliżu usuwanych drzew np. ogrodzenie, budynki i budowle. W razie konieczności należy wykonać ścinkę sekcyjną z ukierunkowaniem upadku obcinanych gałęzi, konarów lub części pnia lub z opuszczaniem tych elementów na linach; b) wycinkę drzew należy wykonać w taki sposób, aby nie uszkadzać drzew przewidzianych do zachowania; c) w razie uszkodzenia mienia należącego do jednostki, podczas prowadzenia wycinki drzew Wykonawca poniesie wszelkie koszty naprawy; d) po wycince należy usunąć karpiny drzew wraz z zagospodarowaniem gałęzi, usuniętych krzewów, korzeni drzew; e) wykonanie usługi musi nastąpić z udziałem osoby posiadającej uprawnienia brakarskie, która sporządzi obmiar drewna z wycinki; f) drewno z wycinki Wykonawca wywiezie na miejsce wskazane przez Zamawiającego we własnym zakresie i na własny koszt; g) gałęzie i pozostały materiał drzewny po wycince Wykonawca wywiezie z terenu jednostki we własnym zakresie i na własny koszt; h) Wykonawca musi zakupić 272 szt. żywotnika zachodniego, 15 szt. sosny zwyczajnej i 35 szt. klonu pospolitego oraz inne niezbędne materiały (m.in. ziemia, paliki, siatka osłonowa, słupki, drut ); i) sadzenie powinno obejmować takie czynności, jak m.in.: wykonanie prac przygotowawczych do sadzenia drzew, w tym m.in. wykopanie dołów pod drzewa, sadzenie drzew wraz z osadzeniem po 3 szt. palików przy każdym drzewie liściastym, zaprawienie dołów ziemią, wykonanie misek i podlanie drzew, osłonięcie nasadzonych drzew liściastych siatką (wokół palików), rozplantowanie pozostałej ziemi; j) prowadzenie prac pielęgnacyjnych (w tym m. in. nawożenie, odchwaszczanie, okoszenie, wymiana drzew nasadzonych, które się nie przyjmą) w okresie 36 miesięcy. k) z wykonania czynności objętych zamówieniem - należy sporządzić protokół w 2 egz. (oryginały), oddzielnie dla każdego z kompleksu, l) Wykonawca w przygotowanym własnym „Formularzu cenowym” powinien uwzględnić i zastosować wielkości obowiązującego podatku VAT, zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług; m) przed złożeniem oferty jest możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym; n) usługę należy realizować w dni robocze w godzinach od 8:00 do godziny 15:00; 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm): - min. 2 osób – drwali/pilarzy na umowę o pracę, które będą wykonywać czynności: - ścinanie drzew piłą mechaniczną - frezowanie karpin drzew. Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Regulacje odnoszące się do wymogu zatrudnienia osób w oparciu umów o pracę zostały również określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 77210000-5, 77200000-2; 6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77210000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika nr 2 do SIWZ c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach