Przetargi.pl
Wycinka drzew wraz z zakupem i nasadzeniem zastępczym drzew na terenie Powiatu Konińskiego w 2017 roku.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. Świętojańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2430280 , fax. 63 2430280
  • Data zamieszczenia: 2017-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Świętojańska 20 d
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2430280, fax. 63 2430280
    REGON: 311060783
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka drzew wraz z zakupem i nasadzeniem zastępczym drzew na terenie Powiatu Konińskiego w 2017 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew wraz z zakupem i nasadzeniem zastępczym drzew na terenie Powiatu Konińskiego w 2017 roku. Zamówienie obejmuje realizację zadania polegającego na: 1. Wycince drzew, która obejmuje: 1) ścięcie drzewa, obcięcie gałęzi, pocięcie pnia na dogodne odcinki do transportu; 2) ułożenie pni na rowie lub poboczu drogi w taki sposób aby nie utrudniały ruchu drogowego; 3) usuwanie i utylizacja pniaków wraz z zasypaniem dołów ziemią i wyrównaniem terenu; 4) utylizację gałęzi i pniaków; 5) uprzątnięcie terenów po usuniętym drzewie. 6) frezowanie pniaków. 2. Usuwaniu (okrzesywaniu) gałęzi z drzew do wysokości skrajni – 4,5 m wraz z utylizacją gałęzi. 3. Wykonaniu nasadzeń zastępczych – drzewa z gatunku lipa drobnolistna lub klon zwyczajny o obwodzie pnia mierzonego na wysokości 100 cm co najmniej 10 cm i wysokości minimum 1,8 m wraz z palikowaniem (wszelkie materiały w tym materiał szkółkarski i sprzęt niezbędny do wykonania usługi dostarcza Wykonawca na swój koszt). Przed przystąpieniem do nasadzeń należy w ilości określonej w formularzu cenowym odpowiednio przygotować grunt tzn. przekopać ziemię do głębokości 15-20 cm i oczyścić ją z chwastów, starych korzeni i kamieni. Nasadzeń drzew należy wykonać z zastosowaniem hydrożelu. 4. Pielęgnacji drzew tzn. systematyczne podlewanie i pielenie wokół pnia w okresie gwarancji. 5. Przedmiot oraz zakres zamówienia dodatkowo opisany został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonania usługi są własnością Wykonawcy i zostaną przez niego wywiezione na kompostowanie lub składowisko odpadów. Koszty związane z usuwaniem, składowaniem i kompostowaniem odpadów w całości ponosi Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia. 7. W przypadku niezachowania żywotności któregoś z posadzonych drzew w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do posadzenia na własny koszt zamiennych drzew tego samego gatunku w terminie 5 dni od dnia powzięcia wiadomości od Zamawiającego. 8. Po wykonaniu prac pielęgnacyjnych oraz nasadzeń uzupełniających własnym materiałem, Wykonawca uprzątnie teren wokół miejsc wykonywania usługi z gałęzi, jemioł, ziemi oraz innych pozostałości i wywiezie je na miejsce przeznaczone do składowania tego typu odpadów. 9. Wykonawca nie odpowiada za zniszczenie nasadzeń powstałych w wyniku potwierdzonych przez użytkowników terenu aktów wandalizmu – w tym przypadku zostanie sporządzony protokół, potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego. O powyższym terminie wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie. 10. Zamawiający przewiduje wycinkę drzew w ilości – ok. 450 szt., nasadzeń zastępczych wraz z palikowaniem - ilość i gatunek zostanie wskazana przez Zamawiającego. 12. Powyższe ilości mają charakter orientacyjny natomiast rzeczywiste ilości poszczególnych usług będą dostosowane do bieżących potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach