Przetargi.pl
WYCINKA DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI NA DROGACH WOJEWÓDZKICH NR 454, 396, 451 I 461 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - ODDZIAŁ TERENOWY W OLEŚNIE

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4581324 do 28 , fax. 077 4581352
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352
    REGON: 00012652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYCINKA DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI NA DROGACH WOJEWÓDZKICH NR 454, 396, 451 I 461 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - ODDZIAŁ TERENOWY W OLEŚNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni na drogach wojewódzkich nr 454, 396, 451 i 461 z podziałem na zadania administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Oleśnie. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 77.21.14.00-6 - Usługi wycinania drzew
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. 1. POTENCJAŁ KADROWY. Wykonawca musi wykazać, że na każde zadanie dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) pilarz - przynajmniej 2 osoby z uprawnieniami, b) 2 osoby z uprawnieniami do kierowania ruchem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi wykazać, że na każde zadanie dysponuje w pełni sprawnymi niżej wymienionymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) piły spalinowe - minimum 2 szt., b) rębak - minimum 1 szt., c) frezarka - minimum 1 szt., d) zwyżka - minimum 1 szt., e) samochody zabezpieczające - minimum 2 szt., f) samochód ciężarowy - minimum 1 szt., g) zagęszczarka do zagęszczenia gruntu (ubijak mechaniczny, zagęszczarka płytowa lub walec) - minimum 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami i świadectwami. 3.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 3, wykonawca wskazał potencjał kadrowy, którym będzie dysponował. 4. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 4.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 4, wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 2. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o którym mowa w podpunktach 1a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach