Przetargi.pl
Wycinka drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, z podziałem na 5 części

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, Pstrowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    Pstrowskiego 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, z podziałem na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Wycinka drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, z podziałem na 5 części. 2 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym integralną część SIWZ. 3 Szczegółowy zakres zamówienia zawiera formularz cenowy. Według podanego zakresu należy wypełnić formularz cenowy na załączonym druku. 4 W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca powinien dysponować takim potencjałem technicznym i kadrowym, aby móc jednocześnie realizować usługę na wszystkich częściach z zachowaniem wyznaczonych terminów. 5 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie wykonania usługi i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. 6 Usługi związane z usuwaniem zadrzewienia należy prowadzić pod nadzorem entomologa, w celu przeciwdziałania potencjalnie negatywnemu wpływowi na środowisko. 7 W przypadku ujawnienia w trakcie wycinki drzew siedlisk owadów chronionych, Wykonawca – pod nadzorem specjalisty entomologa – przeprowadzi czynności związane z zapewnieniem przetrwania i ewentualnego przesiedlenia owadów. Specjalista – entomolog zobowiązany będzie do przygotowania materiałów do wniosków o dokonanie czynności zabronionych, o których mowa w art. 56 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 55) wraz ze wskazaniem i zaopiniowaniem miejsc, do których nastąpi przesiedlenie chronionych owadów wg wymagań RDOŚ. 8 Drewno z wycinki drzew Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie po jego wykupieniu od Zamawiającego – ceny drewna na podstawie Decyzji Nr 3/2016. Klasyfikacji drewna dokona uprawniony rzeczoznawca (brakarz) powołany przez Zamawiającego. 9 Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (tj. Dz. U. 2020 r., poz. 55), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz. U. z 2016 r., poz. 2183 oraz 2020 r., poz. 26), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj Dz. U. z 2019 r., poz. 1145) i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). Podział zamówienia na 5 części : CZĘŚĆ NR 1 Wycinka drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie na terenie Obwodu Drogowego nr 1 w Kętrzynie. CZĘŚĆ NR 2 Wycinka drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Sędławkach. CZĘŚĆ NR 3 Wycinka drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie na terenie Obwodu Drogowego nr 3 w Biskupcu. CZĘŚĆ NR 4 Wycinka drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie na terenie Obwodu Drogowego nr 4 w Mrągowie. CZĘŚĆ NR 5 Wycinka drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie na terenie Obwodu Drogowego nr 4 w Mrągowie w ciągu DW nr 594 – aleja zabytkowa. Każdą część należy traktować jako osobne zamówienie publiczne, na które, po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, zostanie zawarta odrębna umowa. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Wykonawca składa ofertę wraz z Formularzem Ofertowym oraz Formularzem Cenowym właściwym dla części, do której chce przystąpić. W przypadku gdy Wykonawca chce przystąpić do więcej niż jednej części wówczas do oferty dołącza Formularze Ofertowe oraz Formularze Cenowe właściwe dla tych części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oferta winna zawierać: a) wypełniony zgodnie z treścią SIWZ „FORMULARZ OFERTOWY” – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ – należy złożyć dla części, do których ofertę składa Wykonawca, b) „FORMULARZ CENOWY” – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 do SIWZ – należy złożyć dla części, do których ofertę składa Wykonawca, c) oświadczenia określone w pkt. 8.1 SIWZ – wypełnione zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 oraz załącznik nr 4 do SIWZ, Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 lit. a) Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 niniejszej SIWZ (należy złożyć do oferty). Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 lit. b) Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 niniejszej SIWZ (należy złożyć do oferty tylko w przypadku części nr 5). d) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt. 6.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. W przypadku składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach