Przetargi.pl
Wycinka drzew przydrożnych wraz z frezowaniem karp, dodatkowe frezowanie karp pozostałych po wyciętych drzewach oraz cięcia pielęgnacyjne drzew w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg w Nidzicy z podziałem na części (3).

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 089 5399876
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Pstrowskiego 28b 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka drzew przydrożnych wraz z frezowaniem karp, dodatkowe frezowanie karp pozostałych po wyciętych drzewach oraz cięcia pielęgnacyjne drzew w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg w Nidzicy z podziałem na części (3).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew przydrożnych wraz z frezowaniem karp, dodatkowe frezowanie karp pozostałych po wyciętych drzewach oraz cięcia pielęgnacyjne drzew w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg w Nidzicy z podziałem na części (3). Część Nr 1 : wycinka drzew przydrożnych wraz z frezowaniem karp, dodatkowe frezowanie karp pozostałych po wyciętych drzewach oraz cięcia pielęgnacyjne drzew w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Obwodu Drogowego w Nidzicy; Część Nr 2 : wycinka drzew przydrożnych wraz z frezowaniem karp, dodatkowe frezowanie karp pozostałych po wyciętych drzewach oraz cięcia pielęgnacyjne drzew w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Obwodu Drogowego w Lidzbarku; Część Nr 3 : wycinka drzew przydrożnych wraz z frezowaniem karp, dodatkowe frezowanie karp pozostałych po wyciętych drzewach oraz cięcia pielęgnacyjne drzew w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Obwodu Drogowego w Iławie; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik do SIWZ. Uwaga: 1. W trakcie realizacji zadań ilości drzew przeznaczonych do wycinki bądź prześwietlenia oraz karp do frezowania mogą ulec nieznacznej zmianie. 2. Przed rozpoczęciem wykonywania usług szczegółową lokalizację drzew oraz karp należy uzgodnić z Kierownikiem odpowiedniego Obwodu Drogowego. 3. Po wycięciu drzew poniżej 20 cm od poziomu jezdni drewno opałowe i użytkowe wykonawca odkupi w cenie obowiązującej w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie -w ilości potwierdzonej protokolarnie (klasyfikacja drewna) przez uprawnionego rzeczoznawcę (brakarza) powołanego przez Rejon dla danej części (loco miejsce wykonania usługi) i Kierownika Obwodu Drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia : a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, leasing itp.) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu zapewniających właściwą realizację zamówienia, tj: a) piły mechaniczne min. 4 szt., b) środki transportowe do wywozu drewna min. 2 szt., c) rozdrabniacz gałęzi min. 1 szt., d) podnośnik samochodowy lub komplet sprzętu alpinistycznego min. 1 szt., e) frezarka do pni min. 1 szt. b) mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk: - min. 2 pracowników z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym, - min. 2 pracowników - operatorów piły mechanicznej. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej : Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z wykonawców; Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wg uwarunkowań art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 3) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (tzw. referencje); 4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 6) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dołączyć kserokopie uprawnień); 7) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiot zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta składana przez dwa (lub więcej) podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) musi być podpisana w taki sposób by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; 3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4) dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1, 4, 5 i 6 przedkłada ustanowiony pełnomocnik, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt 2, 3 i 7 przedkłada każdy z podmiotów składających ofertę wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach