Przetargi.pl
Wycinka drzew przydrożnych w ciągu dróg krajowych Nr 2, Nr 19, Nr 63 administr. przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim w ilości 429 sztuk.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5349242 , fax. 081 5349239, 5324467
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
    ul. Ogrodowa 21 21
    20-075 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5349242, fax. 081 5349239, 5324467
    REGON: 01751157500161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka drzew przydrożnych w ciągu dróg krajowych Nr 2, Nr 19, Nr 63 administr. przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim w ilości 429 sztuk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wycinka drzew przydrożnych w ciągu dróg krajowych Nr 2, Nr 19, Nr 63 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim w ilości 429 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny ich spełniania W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1) -3) ustawy Pzp Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę na stanowisko kierownika prac i operatorów pilarek łańcuchowych. Na każdą wymienioną poniżej funkcję wymaganą liczbę osób, spełniającą następujące wymagania: -do pełnienia funkcji Kierownika: minimalna liczba osób: 1 -operatorzy pilarek z uprawnieniami: minimalna liczba osób: 4 Operatorzy pilarek , muszą posiadać ważne uprawnienia. -osoby uprawnione do kierowania ruchem: minimalna liczba osób: 2 Zamawiający nie dopuszcza przestawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał, zamówienia polegające na wycince drzew lub obejmujące swym zakresem wycinkę drzew, 2 zamówienia, które każde z nich będzie obejmowało wycinkę co najmniej 400 szt. drzew.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne - konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w IDW muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Potencjał techniczny Wykonawca powinien dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu i jednostkami transportowymi niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, a szczególności: -pilarki łańcuchowe do ścinki drzew minimalna ilość - 5 szt. -samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą minimalna ilość - 2szt. -mechaniczna rębarka do gałęzi - 1 szt. -frezarka do pni - 1szt. W razie potrzeby Wykonawca powinien dysponować platformą z balustradą na podnośniku hydraulicznym samochodowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust.1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w IDW, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w IDW. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Informację o doświadczeniu Wykonawcy Doświadczenie Wykonawcy), zgodną z treścią Formularza. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej IDW. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. Wykaz sprzętu i środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnych z treścią Formularza (Potencjał techniczny). Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie sprzęt lub środki transportu, którymi będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu lub środków transportu. Wartości podane w w/w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego winny być przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; dokumenty wymienione w albo odpowiadające im, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; dokumenty mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonaw-ców składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach