Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5349242 , fax. 081 5349239, 5324467
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21 21
20-075 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5349242, fax. 081 5349239, 5324467
REGON: 01751157500161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wycinka drzew przy drodze krajowej Nr 17 i 74 w Rejonie Zamość. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wycinka 530 sztuk drzew wraz z frezowaniem pni oraz uprzatnięciem pasa drogowego drogi krajowej Nr 17 i 74 w Rejonie Zamość. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 7.1.2 Wymagania określone w pkt 7.1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 7.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający minimalne warunki określone poniżej. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w Rozdziale 3 niniejszego Tomu. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby wykwalifikowane do realizacji zamówienia. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na stanowisko operatora pił mechanicznych (pilarza) do cięcia drzewa - min. 1 pilarz na 350 szt. drzew. Informacja o osobie kandydata musi być przedstawiona zgodnie z pkt 8.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. 7.2.2. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania) wykonał co najmniej jedną usługę, polegającą na wycince drzew w pasie drogowym. 7.2.3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób)w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności: a) Piły mechaniczne do ścinki drzew: minimalna ilość - 1 szt./350 szt. drzew, b) samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą do przewozu dłużyc: minimalna ilość - 1 szt., niezależnie od ilości wybranych części zamówienia. Uwaga: Wskazane jest aby Wykonawca dysponował także innym sprzętem pomocniczym w realizacji niniejszego zamówienia (nie jest to warunkiem udziału), typu: frezarka do pni, platforma z balustradą na podnośniku hydraulicznym samochodowym, ciągniki ze specjalnym osprzętem do prowadzenia prac związanych z wyrębem drzew, ciągnik kołowy, samochód samowyładowczy. Wykonawca może zaproponować dla wykonania przedmiotu zamówienia sprzęt alternatywny, porównywalny technicznie z w/w, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Ocena wyżej wymienionych warunków oparta będzie na kryterium spełnia / nie spełnia warunków. 7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 7.2. drzew. Informacja o osobie kandydata musi być przedstawiona zgodnie z pkt 8.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. 7.2.2. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania) wykonał co najmniej jedną usługę, polegającą na wycince drzew w pasie drogowym. 7.2.3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób)w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności: a) Piły mechaniczne do ścinki drzew: minimalna ilość - 1 szt.350 szt. drzew, b) samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą do przewozu dłużyc: minimalna ilość - 1 szt., niezależnie od ilości wybranych części zamówienia. Uwaga: Wskazane jest aby Wykonawca dysponował także innym sprzętem pomocniczym w realizacji niniejszego zamówienia (nie jest to warunkiem udziału), typu: frezarka do pni, platforma z balustradą na podnośniku hydraulicznym samochodowym, ciągniki ze specjalnym osprzętem do prowadzenia prac związanych z wyrębem drzew, ciągnik kołowy, samochód samowyładowczy. Wykonawca może zaproponować dla wykonania przedmiotu zamówienia sprzęt alternatywny, porównywalny technicznie z ww, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Ocena wyżej wymienionych warunków oparta będzie na kryterium spełnia -nie spełnia warunków. 7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 7.2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 4. Informację o osobach które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. 6 Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganym do realizacji przedmiotu zamówienia. 7 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia, albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp. 8 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3., zastępuje sieje dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9 Dokumenty o których mowa w pkt. 3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 2-3. 10 W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólna ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1. winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, b) dokumenty wymienione w pkt. 2-5 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę, c) dokumenty wymienione w pkt. 2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wycinka krzaków, samosiewów i odrostów w pasie drogowym dróg wojewódzkich Nr 834, 835, 842
Dodano: 2015-10-22 - Wykonanie wycinki drzew w ciągu dróg krajowych nr 12, 17, 48 oraz drogi wojewódzkiej nr 824 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Puławach
Dodano: 2015-10-07 - Wycinka i podcinka drzew, wycinka odrostów i samosiewów oraz frezowanie pni przy drogach powiatowych powiatu zamojskiego
Dodano: 2015-10-02 - Wycinka 52 sztuk drzew zlokalizowanych w pasie drogowym ulic na terenie miasta Chełm
Dodano: 2015-09-24 - Usługa polegająca na wycince drzew i krzaków, obniżeniu koron drzew, wykonaniu frezowania pni, nasadzenia drzew oraz podcinka i zabiegi pielęgnacyjne drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego
Dodano: 2015-09-16 - Wycinka drzew, wycinka krzaków ,frezowanie pni drogach powiatowych powiatu zamojskiego
Dodano: 2014-10-20 - Wykonanie wycinki drzew z pasa drogowego w ciągu dróg krajowych
Dodano: 2014-09-11 - Usługa polegająca na wycince drzew i krzaków oraz wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego. Zamówienie obejmuje 5 części
Dodano: 2014-09-03 - Wycinka 34 sztuk drzew zlokalizowanych w pasie drogowym ulic na terenie miasta Chełma
Dodano: 2014-08-29 - Wycinka drzew przydrożnych wraz z frezowaniem pni zlokalizowanych w pasach drogowych dróg krajowych nr 19 odc. Konopnica - Kraśnik - Kol. Słodków - Janów Lub. - Łążek oraz nr 74 odc. Annopol Kraśnik i odc. Janów lub. Frampol - Gorajec administrowanych przez Rejon Kraśnik
Dodano: 2014-01-24