Przetargi.pl
WYCINKA DRZEW ORAZ WYKONANIE CIĘĆ PIELĘGNACYJNYCH DRZEW W PASIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, Konarskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 835 422 , fax. 525 835 452
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    Konarskiego 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 835 422, fax. 525 835 452
    REGON: 09235621900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYCINKA DRZEW ORAZ WYKONANIE CIĘĆ PIELĘGNACYJNYCH DRZEW W PASIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonaniu wycinki drzew, jak również wykonaniu podkrzesań i cięć pielęgnacyjnych drzew (np. sanitarnych, korygujących, odmładzających i technicznych itp.) znajdujących się w pasie dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Bydgoskiego. 2) Zakres usług obejmuje: - wycinkę drzew na terenie powiatu bydgoskiego, na terenie gmin: Koronowo, Dobrcz, Sicienko, Białe Błota, Solec Kujawski, Osielsko, Nowa Wieś Wielka, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego wraz w wywozem dłużycy i gałęzi poza pas drogowy, - podkrzesanie i pielęgnację drzew - oczyszczenie terenu po wycince i zabiegach związanych z podkrzesaniem i pielęgnacją drzew, - zakup pozyskanego drewna od zamawiającego, 3) Usługi mają zostać wykonane zgodnie z załączonymi Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. 4) Zamawiający dostarczy tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia wycinki, którą Wykonawca będzie miał obowiązek wdrożyć. Wykonawca zapewni stosowne oznakowanie drogi. 5) Usługi mają być realizowane w zakresie i terminach określonych poniżej: Zakres 1 - do 31 marca 2019 roku Zgodnie z wydanymi decyzjami, do końca marca br. jest przewidziane wycięcie 50 sztuk drzew zgodnie z poniższym zestawieniem. Liczba drzew przeznaczonych do wycinki wraz z wywozem dłużnicy i gałęzi, przy obwodzie pnia mierzonego na wysokości pierśnicy (130cm) wynosi:  20 ÷ 100 cm – 7 szt.  101 ÷ 150 cm – 7 szt.  151 ÷ 200 cm – 15 szt.  201 ÷ 250 cm – 8 szt.  251 ÷ 300 cm – 8 szt.  powyżej 300 cm, (z ustaleniem ceny za każdy dodatkowy cm) – 5 szt. Zamawiający w załączniku do SIWZ określa szczegółowo gdzie i jakie drzewa mają zostać wycięte. Wykonawca wykona cały Zakres 1 do dnia 31.03.2019 r. Zamawiający w tym wypadku nie będzie określał innych terminów pośrednich wykonania zamówienia. Zakres 2 - od 1 września do 15 grudnia 2019 roku Przyjęto prognozowaną liczbę – 79 sztuk drzew. Wśród nich uwzględnia się drzewa ujęte w decyzjach uzyskanych w późniejszym terminie, a także inne wycinki, uzyskane nagłą potrzebą, np. zagrażające bezpieczeństwu użytkowników dróg. W okresie pomiędzy wyszczególnionymi powyżej zakresami Zamawiający zastrzega sobie, w szczególnych uzasadnionych przypadkach, zlecenie dodatkowych prac, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie. 2. Wykonanie podkrzesań i cięć pielęgnacyjnych koron drzew Zamawiający przyjmuje, że pielęgnacja i podkrzesanie drzew będą wykonywane, przez cały okres trwania umowy, w terminach określonych w niniejszej SIWZ, w łącznej ilości ok. 200 sztuk drzew z możliwością zmiany (zwiększenie/zmniejszenie). 3. Pozostałe warunki zamówienia 1) Wykonawca, będzie realizował poszczególne zamówienia (wynikające z Zakresu 2 oraz obejmujące podkrzesanie i cięcia pielęgnacyjne koron drzew), w terminie przez siebie określonym w ofercie, nie dłuższym jednak niż 7 dni roboczych, liczonych od dnia przekazania zlecenia. 2) W szczególnych wypadkach, w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, usługa winna być wykonana niezwłocznie, w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie nie dłuższym jednak niż 48 godzin od otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę. 3) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu realizacji każdego zlecenia uporządkować teren w ciągu 3 dni od momentu wycinki bądź wykonanej pielęgnacji drzewa i zgłosić wykonanie prac Zamawiającemu. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania opłaty za pozyskane drewno opałowe zgodnie z aktualną Uchwałą Zarządu Powiatu Bydgoskiego. 5) Ustala się ilość pozyskanego drewna opałowego dla 1 szt. wyciętego drzewa:  dla obwodu pnia 20 ÷ 100 cm – w ilości 0,5 m3  dla obwodu pnia 101 ÷ 150 cm – w ilości 1,0 m3  dla obwodu pnia 151 ÷ 200 cm – w ilości 1,5 m3  dla obwodu pnia 201 ÷ 251 cm – w ilości 2,0 m3  dla obwodu pnia 251 ÷ 300 cm – w ilości 2,5 m3  dla obwodu pnia pow. 300 cm – w ilości 3,0 m3  dla podkrzesań i zabiegów pielęgnacyjnych (gałęzie) w ilości 0,25 m3 6) Zamawiający zastrzega, że w czasie trwania realizacji zamówienia, Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia lub zwiększenia wielkości przedmiotu zamówienia, stosownie do zaistniałych potrzeb. Zamawiający zapłaci tylko za wykonaną usługę. 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.): Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, np. operatorów urządzeń, kierowców pilarzy itd. 3) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy. 4) Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób fizycznych skierowanych do realizacji zadania wraz z określeniem podstawy zatrudnienia (imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy i wymiar etatu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach