Przetargi.pl
Wycinka drzew na terenie Gimnazjum nr 2 w Andrychowie

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 00052401600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka drzew na terenie Gimnazjum nr 2 w Andrychowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług: - Wycinka 100 sztuk drzew zgodnie decyzjami: a) decyzją Starosty Wadowickiego znak: WOŚ-6114/48/2008 z dnia 25.08.2008 zezwalającą na usunięcie: 13 sztuk topoli o obwodach pni odpowiednio 193cm, 193cm, 154cm, 139cm, 128cm, 136cm, 157cm, 127cm, 140cm, 151cm, 98cm, 94cm, 120cm; 17 sztuk robini akacjowej o obwodach pni odpowiednio 51cm, 58cm, 47cm, 66cm, 55cm, 63cm, 58cm, 57cm, 59cm, 42cm, 91cm, 76cm, 117cm, o dwu pniach 82cm i 81cm, o trzech pniach 66cm i 67cm i 47cm, 64cm i 70cm i 51cm, 50cm i 55cm i 45cm; 27 sztuk wierzby o obwodach pni odpowiednio 37cm, 40cm, 45cm, 45cm, 38cm, 47cm, 46cm, 48cm, 57cm, 52cm, 67cm, 44cm, 64cm, 60cm, 33cm, 74cm, 56cm, 29cm, 49cm, 54cm, 37cm, 47cm, 63cm, 100cm, 107cm, 105cm, o dwu pniach 62cm i 63cm; 4 sztuk jarzębiny o obwodach pni odpowiednio 54cm, 62cm, 78cm, 41cm; 2 sztuk graba o obwodach pni odpowiednio 75cm, 47cm; b) decyzją Starosty Wadowickiego znak: WOŚ-6114/48/08/09 z dnia 23.01.2009r. zezwalającą na usunięcie: 24 sztuk graba o obwodach pni odpowiednio 50cm, 24cm, 18cm, 20cm, 21cm, 31cm, 29cm, 33cm, 28cm, 40cm, 51cm, 16cm, 51cm, 43cm, 24cm, 56cm, 42cm, 30cm, 51cm, o dwu pniach 27cm i 23cm, 21cm i 37cm, 20cm i 17cm, 20cm i 51cm, o trzech pniach 26cm i 26cm i 29cm; 11 sztuk wierzby o obwodach pni odpowiednio 61cm, 71cm, 86cm, 26cm, 21cm, 50cm, 67cm, 67cm, 85cm, 54cm, o dwu pniach 69cm i 51cm; 1 sztuki lipy o obwodzie pnia 27cm; 1 sztuki brzozy o obwodzie pnia 65cm; oraz 34,5 m2 krzewów ozdobnych. - ułożenie wyciętych drzew pni w dłużycach o długości min 4 m oddzielnie wg gatunków drewna, a pozostałe części pnia: kłody, wyżynki oraz konary o średnicy powyżej 20cm także składować oddzielnie wg gatunków drewna na terenie wycinki wzdłuż ogrodzenia, - zagospodarowanie pozostałości po wyciętych drzewach /mniejszych konarów, gałęzi/ i innych odpadów we własnym zakresie poprzez skierowanie np. do kompostowania oraz składowanie na wysypisku odpadów komunalnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - uporządkowanie terenu po pracach wycinki drzew, - w okresach przerw w pracach usuwania drzew należy miejsce po zdemontowanym przęśle ogrodzenia zabezpieczyć w ten sposób, by uniemożliwić wejście osobom nieupoważnionym na teren wycinki, - Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, w tym dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 1 lub w przypadku wykonawców składających wspólną ofertę - załącznik 1a i 1b). W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: C. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. D. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie (według wzoru załącznik nr - 2 do niniejszej specyfikacji) Wykonawca powinien wykazać że: - w ciągu ostatnich trzech lat tj. 2006-2009 wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. E. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca. (według wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji) Wykonawca powinien wykazać że: - dysponuje następującym sprzętem:    piłą spalinową - min 1 szt F. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (według wzoru - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji) Wykonawca powinien wykazać że: - dysponuje min. 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do wykonywania prac na wysokościach powyżej 3 m oraz kwalifikacje zawodowe do obsługi pił do ścinki drzew. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następującego dokumentu: G. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca powinien wykazać że: - posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10 000 zł. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń oferta będzie zawierać: H. Formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji) I. Wzór umowy (załącznik nr 6) zatwierdzony przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w pkt. C, D, E, F, G, H, I, składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Dokument, o którym mowa w pkt. A, G składa każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Co do dokumentu określonego w pkt B: oświadczenie w zakresie warunku 1) i 4) określonego w pkt III. 1 nin. specyfikacji składa każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru - załącznik 1a) oświadczenie w zakresie warunku 2) i 3) określonego w pkt III. 1 nin. specyfikacji składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną (według wzoru - załącznik 1b). Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach