Przetargi.pl
„Wycinka drzew i krzewów w Parku Miejskim Aleksandria” w ramach zadania „Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego Aleksandria”

Gmina Miasto Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 794 37 86 , fax. 25 794 37 18
  • Data zamieszczenia: 2021-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Siedlce
    Skwer Niepodległości 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 794 37 86, fax. 25 794 37 18
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wycinka drzew i krzewów w Parku Miejskim Aleksandria” w ramach zadania „Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego Aleksandria”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi obejmuje: 1) wycinkę drzew i krzewów, 2) wywiezienie drewna poza teren parku na koszt Wykonawcy. Drewno będzie stanowić własność Wykonawcy po dokonaniu płatności na konto wskazane w fakturze wystawionej przez Zamawiającego lub wywiezienie drewna poza teren parku na koszt Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta , 3) zabezpieczenie istniejącej alejki przed obciążeniem ciężkich pojazdów nasypem z kruszywa 0-31,5 mm na powierzchni 48 m2 i grubości 20 cm. Wjazd i miejsce podlegające zabezpieczeniu wskazane są w załączniku nr 2 do umowy. Po wykonanych pracach kruszywo należy złożyć na terenie parku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Kruszywo pozostaje własnością Zamawiającego, 4) frezowanie pni na głębokość 30 cm poniżej powierzchni gruntu, 5) zrębkowanie drobnicy gałęziowej. Zrębki należy złożyć na terenie parku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zrębki stanowią własność Zamawiającego. 6) zabezpieczenie i oznakowanie terenu prac przed dostępem osób postronnych, 7) wyrównanie terenu i usunięcie pozostałości (trocin, zrębków, gałęzi, drewna grubego), przeniesienie kruszywa w ciągu 24 godzin od zakończenia prac. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. 2. Wykaz drzew i krzewów do usunięcia, w tym przewidywana ilość i wartość drewna pozyskanego w trakcie prac, określa załącznik Nr 1 do umowy - Opinia brakarska z dnia 04.11.2020 r. 3. Plan lokalizacji drzew i krzewów w parku podlegających wycince jest w załączeniu Nr 2 do umowy. 4. Harmonogram rzeczowo-finansowy jest załącznikiem Nr 3 do umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) złożenia pisemnego wniosku o przekazanie terenu robót, nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy, b) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, z należytą starannością oraz aktualnym poziomem wiedzy technicznej, c) protokolarnego przyjęcia terenu prac, na którym należy wykonać wycinkę drzew i krzewów oraz jego oznakowania i zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich, d) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów, pochodzących z terenu na którym prowadzone będą prace, w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, e) uprzątnięcia przekazanego terenu przed wyznaczona datą odbioru prac. 6. Wykonawca zobowiązany jest do korzystania wyłącznie z wjazdu do parku wskazanego w załączniku Nr 2 (od ul. St. Konarskiego). 7. Wykonawca zobowiązany jest do poruszania się pojazdami technicznymi wyłącznie po alejkach wskazanych w „Planie rozmieszczenia dróg technologicznych”. Plan zostanie sporządzony przez Wykonawcę w trakcie przekazania terenu prac. Ruch pojazdów w parku będzie mógł się odbywać wyłącznie po zatwierdzeniu planu przez Zamawiającego. 8. Przed przystąpieniem do wycinki drzewa lub krzewu Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia, czy nie występuje na nich ptasie gniazdo. W przypadku obecności gniazda Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego, odstępując od wycinki tego drzewa lub krzewu. 9. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w taki sposób, by inny drzewostan rosnący w sąsiedztwie prowadzonej wycinki nie uległ uszkodzeniu. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe utrzymanie przekazanego terenu, porządek, higienę, czystość, bezpieczeństwo, nadzór nad sprzętem, narzędziami i pracami będącymi przedmiotem umowy, otoczeniem oraz drogami, po których będzie odbywał się ruch pojazdów, zgodnie z przepisami prawa, w tym BHP i p. poż., w szczególności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób i uszkodzenia mienia osób trzecich, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją prac na tych terenach. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód. 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wycinką drzew i krzewów. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), z wyłączeniem osób nadzorujących te prace. 13. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania i dokonania oceny oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie ww. wymogów, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 14. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 czynności:  oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, datą zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, zakresu obowiązków pracowników oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 15. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 12 Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążącym dla wykonawców), co oznacza, że Zamawiający dopuszcza w tym względzie rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach