Przetargi.pl
wycięcie i nasadzenie drzew - nr postępowania 0160/POZ/59/2009

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8560681 , fax. 061 8515092
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy
    ul. Fredry 12 12
    61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8560681, fax. 061 8515092
    REGON: 01300860300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wycięcie i nasadzenie drzew - nr postępowania 0160/POZ/59/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Topola Gmina Środa Wlkp., działka nr 11/2: - Wycięcie drzew (lipa) o obwodzie pnia do 165 cm - szt. 15; - Nasadzenie i palikowanie drzew liściastych powyżej 5 lat o obwodzie pnia 8 - 10 cm (klon, jesion) - szt. 30, w tym zakup oraz transport materiału nasadzeniowego i palików. Prace należy prowadzić zgodnie z Decyzją Burmistrza Miasta Środa Wlkp. nr RiOŚ -7635/37/2008 z 07.08.08 roku. Wycinkę drzew należy prowadzić przy użyciu sprzętu mechanicznego, obcinając stopniowo z zachowaniem dużej ostrożności ze względu na przebiegające w sąsiedztwie linie energetyczne oraz znajdujące się tam budynki mieszkalne i gospodarcze. Pozostałości pni należy wyfrezować 10 cm poniżej gruntu. W przypadku pozyskania surowca tartacznego wartość kosztów wycinki należy umniejszyć przyjmując cenę sprzedaży metra przestrzennego łącznie z kosztem transportu. Pozostałe drewno opałowe zagospodarować we własnym zakresie. Zakup drzewek i palików leży po stronie wykonującego przedmiot zamówienia. Nasadzenia wykonać należy w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Teren po wycince należy uporządkować. Oznaczenie zamówienia według kodu CPV: 77211400-6, 77211600-8, 77341000-2. Część II Dobczyn, gmina Śrem, działka nr 24: - Wycięcie drzew (topola) o obwodzie pnia 400 cm - szt. 2, - Wycięcie drzewa (dąb) czerwony o obwodzie pnia 250 cm - szt. 1, - Wycięcie drzewa (jesion) o obwodzie pnia 250 cm - szt. 1, - Wycięcie drzewa (olcha czarna) o obwodzie pnia 220 cm - szt. 1, - Wycięcie drzew (klon polny) o obwodzie pnia 120 cm - szt. 2. Prace należy prowadzić zgodnie z Decyzją Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 18/2009/A z dnia 12.02.2009 roku. Wycinkę drzewa należy prowadzić przy użyciu sprzętu mechanicznego, obcinając stopniowo z zachowaniem dużej ostrożności. Pozostałości pnia należy wyfrezować 10 cm poniżej gruntu. W przypadku pozyskania surowca tartacznego wartość kosztów wycinki należy umniejszyć przyjmując cenę sprzedaży metra przestrzennego łącznie z kosztem transportu. Pozostałe drewno opałowe należy zagospodarować we własnym zakresie. Teren po wycince należy uporządkować. Oznaczenie zamówienia według kodu CPV: 77211400-6. Część III Owińska, gmina Czerwonak, działka nr 223/1: - Wycięcie drzew (grochodrzew) o obwodzie pnia do 134 cm - szt. 13; - Wycięcie drzewa (lipa drobnolistna) o obwodzie pnia 177 cm - szt. 1; - Nasadzenie i palikowanie drzew liściastych (klon, jesion) powyżej 5 lat o obwodzie pnia 8 - 10 cm - szt. 11 i 5 m? krzewów na tej samej działce, w tym zakup oraz transport materiału nasadzeniowego i palików. Prace należy prowadzić zgodnie z Decyzją Wójta Gminy Czerwonak nr WS.7635-93/08 z 08.10.08 roku. Wycinkę drzew należy prowadzić przy użyciu sprzętu mechanicznego, obcinając stopniowo z zachowaniem dużej ostrożności ze względu na znajdujące się tam budynki mieszkalne i gospodarcze. Pozostałości pni należy wyfrezować 10 cm poniżej gruntu. W przypadku pozyskania surowca tartacznego wartość kosztów wycinki należy umniejszyć przyjmując cenę sprzedaży metra przestrzennego łącznie z kosztem transportu. Pozostałe drewno opałowe należy zagospodarować we własnym zakresie. Zakup drzewek i palików leży po stronie wykonującego przedmiot zamówienia. Teren po wycince należy uporządkować. Nasadzenia wykonać w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Oznaczenie zamówienia według kodu CPV: 77211400-6, 77211600-8, 77341000-2. Część IV Polwica, gmina Zaniemyśl, działka 68/31: - Wycięcie drzewa (topola) o obwodzie pnia 155 cm - szt. 1. Prace należy prowadzić zgodnie z Decyzją Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 15/2008/A z dnia 20.01.2009 roku. Wycinkę drzewa należy prowadzić przy użyciu sprzętu mechanicznego, obcinając stopniowo z zachowaniem dużej ostrożności. Pozostałości pnia należy wyfrezować 10 cm poniżej gruntu. W przypadku pozyskania surowca tartacznego wartość kosztów wycinki należy umniejszyć przyjmując cenę sprzedaży metra przestrzennego łącznie z kosztem transportu. Pozostałe drewno opałowe należy zagospodarować we własnym zakresie. Teren po wycince należy uporządkować. Oznaczenie zamówienia według kodu CPV: 77211400-6. Część V Kwilcz, ul. 1 Maja 11, gmina Kwilcz, działka 72/26: - Przycięcie Gałęzi i konarów jesionu przy budynku mieszkalnym nachodzących na dach; - Usunięcie suchych konarów i gałęzi dwóch jesionów rosnących na terenie działki nr 72/26; - Zabezpieczenie ran po konarach preparatem np. Nectec, Lac, Balsam, Funaben. Prace należy prowadzić zgodnie z Pozwoleniem Wielkopolskiego Konserwatora Zabytków nr 576/2008/A z 08.09.08 roku. Wycięcie drzew należy prowadzić przy użyciu sprzętu mechanicznego, obcinając stopniowo z zachowaniem dużej ostrożności ze względu na przebiegające w sąsiedztwie linie energetyczne oraz znajdujące się tam budynki mieszkalne i gospodarcze. Powstałe drewno opałowe należy zagospodarować we własnym zakresie. Resztę gałęzi do zrębkowania. Powstałe rany zabezpieczyć należy preparatem. Teren po wycince należy uporządkować. Oznaczenie zamówienia według kodu CPV: 77211600-8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że Wykonawca może brać udział w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający stawia następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania usługi objętej zamówieniem - Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem oraz że nie podlega wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia wspomniane w Dziale VII niniejszej SIWZ warunki - to jest : - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem, - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach