Przetargi.pl
Wyceny nieruchomości z podziałem na 3 zadania (lokale mieszkalne i użytkowe, projekty wydzielenia lokali, szkice lokali), wyceny nieruchomości zabudowanych, niezabudowanych, odszkodowań i innych

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2015-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyceny nieruchomości z podziałem na 3 zadania (lokale mieszkalne i użytkowe, projekty wydzielenia lokali, szkice lokali), wyceny nieruchomości zabudowanych, niezabudowanych, odszkodowań i innych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia są Wyceny nieruchomości z podziałem na 3 zadania (lokale mieszkalne i użytkowe, projekty wydzielenia lokali, szkice lokali), wyceny nieruchomości zabudowanych, niezabudowanych, odszkodowań i innych. 2. Zadanie nr 1: 1) określenie wartości lokalu mieszkalnego wraz z wartością udziału w prawie własności gruntu; 2) określenie wartości lokalu mieszkalnego wraz z wartością udziału w prawie własności oraz sporządzenie szkicu lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi do lokalu i uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu; 3) określenie wartości lokalu użytkowego wraz z wartością udziału w prawie własności gruntu; 4) określenie wartości lokalu użytkowego wraz z wartością udziału w prawie własności gruntu oraz sporządzenie szkicu lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi do lokalu i uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu; 5) sporządzenie szkicu lokalu mieszkalnego lub użytkowego i uzyskanie zaświadczenia o jego samodzielności; 6) sporządzenie projektu wydzielenia lokali w celu wyodrębnienia i sprzedaży tych lokali. 3. Zadanie nr 2: 1) Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych w celu: a) zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, b) nabycia lub zamiany, c) oddania w trwały zarząd, użytkowanie wieczyste, d) oddania w użyczenie i administrowanie, e) wniesienia aportem do spółki, f) pomniejszenia należności z tytułu trwałego wyłączenia gruntów z produkcji leśnej, g) obciążenia nieruchomości prawem użytkowania, uwaga: określenie wartości obejmuje nieruchomość wraz z częściami składowymi w tym drzew. 2) Określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych w celu: a) zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, b) nabycia lub zamiany, c) oddania w trwały zarząd, użytkowanie wieczyste, d) oddania w użyczenie i administrowanie, e) wniesienia aportem do spółki, f) obciążenia nieruchomości prawem użytkowania, uwaga: określenie wartości obejmuje nieruchomość wraz z częściami składowymi w tym drzew. 3) Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; 4) Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu sprzedaży prawa własności na rzecz użytkownika wieczystego; 5) Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego; 6) Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu; 7) określenie nakładów poniesionych na nieruchomości. 4 Zadanie nr 3: 1) Określenie wartości nieruchomości zabudowanych wraz z częściami składowymi w celu ustalenia wysokości odszkodowania na podstawie art.98 ustawy o gospodarce nieruchomościami, SPECUSTAWY i innych przepisów; 2) Określenie wartości nieruchomości niezabudowanych wraz z częściami składowymi w celu ustalenia wysokości odszkodowania na podstawie art.98 ustawy o gospodarce nieruchomościami, SPECUSTAWY i innych przepisów; 3) Określenie wartości prawa użytkowania wieczystego i ograniczonych praw rzeczowych w celu ustalenia wysokości odszkodowania na podstawie art.98 ustawy o gospodarce nieruchomościami, SPECUSTAWY i innych przepisów; 4) Określenie wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek jej podziału; 5) Określenie wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty planistycznej; 6) Określenie wartości nieruchomości lub jej części w celu ustalenia wynagrodzenia za obciążenie nieruchomości służebnością gruntową lub przesyłu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawarty jest w załączniku nr 10A, nr 10 B oraz nr 10 C do SIWZ. 6 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 zadania i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedno, dwa lub trzy zadania. 7 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 13 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie czynności rzeczoznawstwa majątkowego (Dz.U.2013.1620).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach