Przetargi.pl
WYCENĘ NIERUCHOMOŚCI SKARBU PAŃSTWA

Powiat Brzeziński ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8741111, 8743164 , fax. 046 8741111
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeziński
    ul. Sienkiewicza 16 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8741111, 8743164, fax. 046 8741111
    REGON: 75073171100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYCENĘ NIERUCHOMOŚCI SKARBU PAŃSTWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest podzielony na 7 zadań: Zadanie I: Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie miasta Brzeziny: - nr 282 o powierzchni 4945m?; - nr 2418/1 o powierzchni 1836m?; - nr 2418/2 o powierzchni 2137m?; - nr 2418/3 o powierzchni 177m?; - nr 2419 o powierzchni 640m?; - nr 2741/2 o powierzchni 234m?; - nr 2582/19 o powierzchni 30m?; - nr 2582/20 o powierzchni 174m?; - nr 2523/1 o powierzchni 1297m?; - nr 2523/2 o powierzchni 698m?; - nr 2523/3 o powierzchni 148m?; - nr 2559/6 o powierzchni 447m?; - nr 2559/7 o powierzchni 60m?; - nr 2947/2 o powierzchni 5882m?; - nr 2305/1 o powierzchni 1029m?; - nr 2317 o powierzchni 10368m?; - nr 2318/2 o powierzchni 378m?; - nr 2515 o powierzchni 2052m?; - nr 2640 o powierzchni 2023m?; - nr 2947/1 o powierzchni 3548m?. Zadanie II: Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie gminy Brzeziny: - nr 156 o powierzchni 2ha; - nr 252/6 o powierzchni 284m?; - nr 252/13 o powierzchni 1170m?; - nr 252/15 o powierzchni 154m?; - nr 252/17 o powierzchni 26m?; - nr 252/8 o powierzchni 439m?; - nr 252/18 o powierzchni 25m?; - nr 252/10 o powierzchni 383m?; - nr 252/11 o powierzchni 112m?; - nr 252/23 o powierzchni 57m?; - nr 252/7 o powierzchni 280m?; - nr 252/19 o powierzchni 24m?; - nr 252/5 o powierzchni 641m?; - nr 252/16 o powierzchni 41m?; - nr 252/12 o powierzchni 126m?; - nr 252/21 o powierzchni 61m?; - nr 252/48 o powierzchni 1475m?; - nr 252/47 o powierzchni 1671m?; - nr 252/22 o powierzchni 57m?; - nr 252/20 o powierzchni 24m?; - nr 252/10 o powierzchni 383m?; - nr 252/9 o powierzchni 344m?; - nr 264 o powierzchni 7200m?; - nr 290 o powierzchni 2000m?. Zadanie III: Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie Jeżowa: - nr 205 o powierzchni 3900m?; - nr 1212 o powierzchni 0,23ha; - nr 1725 o powierzchni 200m?. Zadanie IV: Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie gminy Rogów: - nr 166/12 o powierzchni 1065m?; - nr 166/13 o powierzchni 996m?; - nr 166/14 o powierzchni 965m?; - nr 166/15 o powierzchni 880m?; - nr 166/16 o powierzchni 919m?; - nr 166/17 o powierzchni 942m?; - nr 166/18 o powierzchni 975m?; - nr 166/19 o powierzchni 921m?; - nr 166/20 o powierzchni 1021m?; - nr 166/8 o powierzchni 1154m?; - nr 200/2 o powierzchni 1369m?; - nr 200/3 o powierzchni 660m?; - nr 191 o powierzchni 800m?; - nr 234/2 o powierzchni 1538m?; - nr 809/1 o powierzchni 0,2737ha; - nr 751/3 o powierzchni 2106m?. Zadanie V: Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie miasta Brzeziny, a zajętych pod drogi publiczne - nr 497/6 o powierzchni 881m?; - nr 497/14 o powierzchni 1578m?; - nr 496/2 o powierzchni 174m? - nr 496/6 o powierzchni 205m?; - nr 496/7 o powierzchni 107m?. Zadanie VI: Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie miasta Łódź, a zajętych pod drogi publiczne - w celu ustalenia odszkodowania: - nr 327/2 o powierzchni 0,0061ha, położonej przy ul. Zagrodniki (róg ul. Jachtowej); - nr 59/6 o powierzchni 0,0066ha, położonej przy ul. Łubinowej 46; - nr 332/35 o powierzchni 0,0045ha, położonej przy ul Gazdy 33. Zadanie VII: Określenie wartości rynkowej nieruchomości wg stanu nieruchomości z dnia wywłaszczenia i stanu nieruchomości z dnia zwrotu wraz z waloryzacją odszkodowania wypłaconego poprzednim właścicielom nieruchomości z tytułu jej wywłaszczenia, stosownie do przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami dla nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Odnowiciela, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 160/6 o powierzchni 0,2740ha a wywłaszczonej na rzecz Skarbu Państwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. spełniają wymogi określone w art. 174 i następne ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 ze zm. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt. 1 i w formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 ; b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej (zamówieniem) (licencja zawodowa do zarządzania nieruchomościami - ustawa o gospodarce nieruchomościami); d) wykaz, co najmniej jednej wykonanej w ciągu ostatnich 3-ch lat usługi a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i odbiorcy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie e) wykaz osób i przedmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 ; Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości - ustawa o gospodarce nieruchomościami i wpis do centralnego rejestru rzeczoznawców); 3) Parafowany wzór umowy jako wyraz akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach