Przetargi.pl
Wycena nieruchomości położonych na terenie:Zadanie a) Mucharza, Gmina Mucharz; Zadanie b) Jaszczurowej, Mucharza, Skawiec, Świnnej Poręby, Zagórza, Gmina Mucharz; Zadanie c) Dąbrówki, Stryszowa - Gmina Stryszów

Powiat Wadowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8734200 , fax. 033 8232433
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wadowicki
    ul. Batorego 2 2
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 033 8734200, fax. 033 8232433
    REGON: 07218342100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycena nieruchomości położonych na terenie:Zadanie a) Mucharza, Gmina Mucharz; Zadanie b) Jaszczurowej, Mucharza, Skawiec, Świnnej Poręby, Zagórza, Gmina Mucharz; Zadanie c) Dąbrówki, Stryszowa - Gmina Stryszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie a) Mucharza, Gmina Mucharz: - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Mucharzu, obejmującej działkę 181/5 o powierzchni 0,1731 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW.72598 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu przekazania w trwały zarząd. Zadanie b) Jaszczurowej, Mucharza, Skawiec, Świnnej Poręby, Zagórza - Gmina Mucharz: - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Jaszczurowej, obejmującej działki 1546/1, 1543/11, 1545/4, 1545/8 o powierzchni łącznej 0,3108 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW. 71530 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Mucharzu, obejmującej działki 968, 971, 972/5, 972/6 o powierzchni łącznej 12,0366 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KR1W/00070971/8 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Skawcach, obejmującej działki 1206, 31/1, 1329/1, 1330/2, 219/4, 874/43, 35, 244/9, 417/6, 1173, 1178, 70/1, 77/1, 13/3, 874/62 o powierzchni łącznej 1,4649 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW. 72045, KW. 72046, KR1W/00070917/2, KW. 73291, KR1W/00072530/9, KR1W/00073182/1 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Świnnej Porębie, obejmującej działki 656/54, 656/48, 656/52, 657/32, 657/39, 657/41 o powierzchni łącznej 0,0451 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej KW 72467 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Zagórzu, obejmującej działki 1198/12, 1198/14, 1198/15, 1198/5, 1472/1, 1472/2, 1472/3, 1822/13, 1828/3, 2329/1, 2266/4 o powierzchni łącznej 4,8297 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej KR1W/00073601/5, KR1W/00080172/0, KW. 71359 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, Zadanie c) Dąbrówki, Stryszowa - Gmina Stryszów - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Dabrówce, obejmującej działki 244/7, 253/2, 1327/1, 1348/1, 1352/1, 1353/4, 1358, 1361, 1370/1, 1375/1, 1376, 1391/1, 1395/1, 1399/1, 1402/1, 1403/1, 1411, 1412, 1442, 589/2, 589/3, 613/22, 613/30, 590 o powierzchni łącznej 1,0491 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW. 41808 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Stryszowie, obejmującej działki 3983/1, 3984/9, 3984/10, 6444/5, 6456, 6471/6, 6471/9, 6471/4, 6471/5 o powierzchni łącznej 0,1073 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KR1W/00042249/3 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp, dotyczące: 1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 3. Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.:osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603. z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi podmiotów. W tym celu Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1, 2, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 7. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie wskazanym w SIWZ. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. A.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 3. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię uprawnień do szacowania nieruchomości nadanych w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. 4. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami 6. Wypełniony i podpisany formularz oferty (oddzielnie dla każdego zadania). 7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp 8. Podpisany i wypełniony wzór umowy (oddzielnie dla każdego zadania). 9. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1 zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 10. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Dokumenty, o których mowa w pkt 9 i 10 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 12. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa wyżej (oprócz pkt 4) dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach